|
אני חוגג יומולדת יום שישי בנקסט! עם שמואל הלפרין וצ'ופי
|
View this Thread in Original format
| Black Dragon |
אז ככה ב18 לחודש יום שישי אני חוגג יומולדת במסיבה של נקסט בטי אל וי
אגב היומולדת שלי היא ב20.2 שלא תגידו מזל טוב לפני חח
אולי גם נחגוג שבוע אחרי עם אילן אדיר וירון, לכולנו יש יומולדת באותו שבוע
NEXT @ TLV 18.02.2005
Choopie
Shmuel Flash
Halperin
צ'ופי יפתח ויחמם, אחריו יעלה הלפרין לסט שרק יחודי לו. אתם כבר יודעים
ואחריו יעלה שמואל פלאש שהבטיח לתת בראש עם קלאב ונגיעות בטקנו דוחף :)
בכל מקרה למי שרוצה להגיע שישי אני עושה רשימת מוזמנים
לצערי הכניסה היא ל21 ומעלה ויש לצרף בת.ז
:tongue2 |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
אז ככה ב18 לחודש יום שישי אני חוגג יומולדת במסיבה של נקסט בטי אל וי
אגב היומולדת שלי היא ב20.2 שלא תגידו מזל טוב לפני חח
אולי גם נחגוג שבוע אחרי עם אילן אדיר וירון, לכולנו יש יומולדת באותו שבוע
NEXT @ TLV 18.02.2005
Coopie
Shmuel Flash
Halperin
צ'ופי יפתח ויחמם, אחריו יעלה הלפרין לסט שרק יחודי לו. אתם כבר יודעים
ואחריו יעלה שמואל פלאש שהבטיח לתת בראש עם קלאב ונגיעות בטקנו דוחף :)
בכל מקרה למי שרוצה להגיע שישי אני עושה רשימת מוזמנים
לצערי הכניסה היא ל21 ומעלה ויש לצרף בת.ז
:tongue2 |

חוגג אצל המתחרים אה :D |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
אז ככה ב18 לחודש יום שישי אני חוגג יומולדת במסיבה של נקסט בטי אל וי
אגב היומולדת שלי היא ב20.2 שלא תגידו מזל טוב לפני חח
אולי גם נחגוג שבוע אחרי עם אילן אדיר וירון, לכולנו יש יומולדת באותו שבוע
:tongue2 |
ומוטי!!!!!!!!!!!!!!!:whip: |
|
|
| Glenn-Holmes |
אני שם
כנראה יצטרך לבוא עם מונית אבל אני יהיה שם |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אני שם
כנראה יצטרך לבוא עם מונית אבל אני יהיה שם |
SORRY.. |
|
|
| princess cc |
| גם אנחנו שם:) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
SORRY.. |
תבוא יגנוב!
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
כנראה יצטרך לבוא עם מונית אבל אני יהיה שם |
+1 |
|
|
| Hell_Copter |
מצטער אחי אבל גם אם אני יצא שבת קשה לי להאמין שאני יבוא...
אבל שיהיה מזל טוב :D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אני באילת. |
בקצב הזה שאתה מבקר שם בסוף לא יסכימו שתבוא
:D |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | בקצב הזה שאתה מבקר שם בסוף לא יסכימו שתבוא |
לא צריך להגזים.. |
|
|
|
|