return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Ta Förfest till MARCO.V @SLAGTHUSET
View this Thread in Original format
sipowitz
Okej folk, fyll i!

Angående: Förfest till MARCO.V @SLAGTHUSET

Ni som vet att Ni brukar banga ur i sista sekund på grund av kan väl vänta en stund med att fylla i den ok? :-)
Aendy
Förfest till vad? Om det typ är förfest till nån mondaybarkryss så kommer jag inte till någon förfest i Lund...
reveal
quote:
Originally posted by Aendy
Förfest till vad? Om det typ är förfest till nån mondaybarkryss så kommer jag inte till någon förfest i Lund...


Öhhh mannen. Kolla topic samt annan tråd i ämnet :)


Jag är på, oavsett Lund eller Malmö! :)
Funfrock
jag är på! måste bara se hurvida jag ska på festen eller inte
November
Jag kommer... har iofs inte köpt biljett än.... men kommer gör jag ;)
Förfest låter ju kuuul .. bryr mig inte så himla mycket om man måste åka en bit extra eller så.. bor ju i Arvika... allting är ju en bit extra oavsett vad man än ska göra ..
Bara det blir Party Party :D


Frågan är.. hur många blir vi? Gissar att jag blir rätt så ensam tjej ialf.. Inte för att det är viktigt.. bara kul att veta :thepirate
Laszlo
[COLOR=white]Jag kommer oavsett...(om mina icke-TA-vänner också är välkomna dvs:))

...men då är frågan - finns det något hotell i närheten av där du bor? Eller ska vi köra till Malmö, boka hotell, ställa bilen, ta tåget till Lund, förfesta, ta tåget tillbaka och röja,

eller

åka till Lund, fixa hotell, förfest, tåg till malmö, röj, tåg tillbaka till lund, sova hotell, åka hem.

Ni som bor i trakterna - vilket är smidigast?
Laszlo
quote:
Originally posted by November
Frågan är.. hur många blir vi? Gissar att jag blir rätt så ensam tjej ialf.. Inte för att det är viktigt.. bara kul att veta :thepirate


Svårt att säga hur många vi blir - på förfesten innan Tiësto så var vi uppemot 15 TA's - samt ett 10-tal icke-TA's till...so, if there is a will, there is a way...
ice_key
ohhhhhhhhh... jag e på ngt så in i helve-e ;-)

Dock kommer jag inte ner föränn efter 1600 ;-)
CJ InterCity
jag är med garanterat! :)

dessutom har jag med mig 3 ungrare, 1 dansk, 1 holländare och 2 svenskar :p
Laszlo
quote:
Originally posted by CJ InterCity
jag är med garanterat! :)

dessutom har jag med mig 3 ungrare, 1 dansk, 1 holländare och 2 svenskar :p


3 ungrare? yaay...då blir vi fan fem stycken - tar jag med brorsan och päronen så kommer vi dominera :p

Dj_Irish
Va bra att det verkar lösa sig med förfest. Hade starka planer på att försöka ha det hemma hos mig men hur jag än vände och vred på det insåg jag att jag inte kommer veta fram tills dagarna precis innan festen om jag kan vara hemma vid den tiden.

Om det plötsligt visar sig att jag kommer vara ledig så dyker jag oxå upp och våldgästar lite i Lund. :)
Aendy
quote:
Originally posted by reveal
Öhhh mannen. Kolla topic samt annan tråd i ämnet :)


Den hette faktiskt bara TA-förfest innan detta kom upp i meddelandet "Last edited by sipowitz on Feb-22-2005 at 22:50" ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement