|
John "OO" Fleming @tlv - 4.3.05 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
על איזה הפגנה אתה מדבר?!?! |
להתקשר אליהם להודיע שגנרל יגאל מגיע וכו
כמה שאני אוהב אותך ואתה יודע שאני מכבד אותך ומאד..
זה סוג של הפגנה
להתקשר לרוני להגיד לו שמע רוני אני מגיע כי ככה וככה...
כל עוד אמרת תודה על שולץ זה מספיק לדעתי
לא צריך לבוא ולהתחיל לטחון את זה
זה הנקודה שלי
זה לא אישי חס וחלילה כי אתה יודע שאני מת עלייך ומכבד אותך.. |
|
|
| Meltdown |
איפה ההתרגשות, שהייתה כאן לפני שמרקוס שולץ הגיע?????...
עד שסוף סוף יש לי אפשרות לשמוע את אחד מהדי ג'ייז האהובים עליי, אין כאן שום התלהבות, אנשים להתעורר!!!!
;) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Meltdown
איפה ההתרגשות, שהייתה כאן לפני שמרקוס שולץ הגיע?????...
עד שסוף סוף יש לי אפשרות לשמוע את אחד מהדי ג'ייז האהובים עליי, אין כאן שום התלהבות, אנשים להתעורר!!!!
;) |
פלאמינג לא מספיק טוב בשביל שתהיה התלהבות |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
פלאמינג לא מספיק טוב בשביל שתהיה התלהבות |
:haha: :haha: :haha:
| quote: | Originally posted by MLTK
אפשר המלצות של פלמינג לקראת יום שישי? |
j00f vs. m.i.ke - dame blanche (j00f mix)
j00f - im not fooled (original mix)
john 00 fleming pres. A journey into psy trance (album) |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
השבוע אני לא מבליין!!!
לא חמישי ולא שישי.
ממתין לפרי התותךךךך...:disbelief |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
:haha: :haha: :haha: |
אנלא מבין בגלל שאתה אוהב אותו אז זה מצחיק?
תראה כמה יבואו לשם ותחזור להגיד לי אם זה מצחיק אותך..
אייל ברקן כבר יביא יותר קהל |
|
|
| YO-I |
no fleming to me
גם אני מאלו שלא מתלהבים מג'ון פלמינג, המוזיקה שלו ממש לא מדברת אלי
תהנו מי שיילך |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YO-I
no fleming to me
גם אני מאלו שלא מתלהבים מג'ון פלמינג, המוזיקה שלו ממש לא מדברת אלי
תהנו מי שיילך |
+1
אליאור אולי אחרי שתראה תרשימה של אלה שהולכים לשם לא תגיב תגובה של ילד בן 14 כמו מקודם |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
אנלא מבין בגלל שאתה אוהב אותו אז זה מצחיק?
תראה כמה יבואו לשם ותחזור להגיד לי אם זה מצחיק אותך..
אייל ברקן כבר יביא יותר קהל |
| quote: | Originally posted by Shahar
+1
אליאור אולי אחרי שתראה תרשימה של אלה שהולכים לשם לא תגיב תגובה של ילד בן 14 כמו מקודם |
רק לפני שאני מתחיל להגיב לך, בוא תזכיר לי מי צחק עלי כי אני מתלהב מג'ון ולא ממרקוס...:rolleyes:
אתה זה שמתמנהג כמו ילד קטן, אתה זה שלא יודע לקבל דעות של אחרים, קטנים או גדולים ממך, ואתה זה שחושב שהוא מבין ויודע הכל.
צחקתי מהעובדה שאתה רשמת לי הודעה "איך אתה מתלהב ממנו ולא ממרקוס"
וזה רק הוסיף לבדיחה..
אתה תכתיב למישהו את מי לאהוב ? אני לי אוהב את הסיגנון של מרקוס..
אז עכשיו אתה תכניס בכוח את העניין "זה לא קשור לסיגנון זה קשור למי שיותר טוב", אבל זה לא - הרי הרבה פה לא הולכים כי הם לא מתחברים לסיגנון של ג'ון...
ודוגרי, בעניין האנשים, נראה לי שאתה קצת טועה..
בעצמך תיקנת אותי ואמרת לי שג'ון היה פה כבר כמה וכמה פעמים..
ככה שהוא צבר לו שם בארץ אני מניח, וכמו שאתה מכיר את הישראלים, כולם פה חיים על פטרייה קטנה משלהם, ואוהבים בכל ליבם פסיי טראנס...
מה ג'ון מנגן ? הרבה טראנס, הרבה פסיי טראנס...נראה לי שהוא בחלק מהסט יקלע לטעם של רוב הקהל...
ושוב, מה הקשר רשימה?
מהרשימה של מי שהלך לארמין, מרקוס וכל שאר הדיג''יים - אני סופר על יד אחת נראה לי את אלו שכן אוהבים ושומעים פסיי, ואני לא מדבר על להוריד את האלבום של אינפקטד ולשמוע פעם בחודש טראק חדש של GMS.
זהו, הפסקתי להגיב כמו ילד בן 14. גדלתי בשנה, בן 15 אנוכי.
סלאמתק. |
|
|
| idanhakia |
תגידו שניה
בNXT
עושים בעיות עם ילד בן 20? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
רק לפני שאני מתחיל להגיב לך, בוא תזכיר לי מי צחק עלי כי אני מתלהב מג'ון ולא ממרקוס...:rolleyes:
אתה זה שמתמנהג כמו ילד קטן, אתה זה שלא יודע לקבל דעות של אחרים, קטנים או גדולים ממך, ואתה זה שחושב שהוא מבין ויודע הכל.
צחקתי מהעובדה שאתה רשמת לי הודעה "איך אתה מתלהב ממנו ולא ממרקוס"
וזה רק הוסיף לבדיחה..
אתה תכתיב למישהו את מי לאהוב ? אני לי אוהב את הסיגנון של מרקוס..
אז עכשיו אתה תכניס בכוח את העניין "זה לא קשור לסיגנון זה קשור למי שיותר טוב", אבל זה לא - הרי הרבה פה לא הולכים כי הם לא מתחברים לסיגנון של ג'ון...
ודוגרי, בעניין האנשים, נראה לי שאתה קצת טועה..
בעצמך תיקנת אותי ואמרת לי שג'ון היה פה כבר כמה וכמה פעמים..
ככה שהוא צבר לו שם בארץ אני מניח, וכמו שאתה מכיר את הישראלים, כולם פה חיים על פטרייה קטנה משלהם, ואוהבים בכל ליבם פסיי טראנס...
מה ג'ון מנגן ? הרבה טראנס, הרבה פסיי טראנס...נראה לי שהוא בחלק מהסט יקלע לטעם של רוב הקהל...
ושוב, מה הקשר רשימה?
מהרשימה של מי שהלך לארמין, מרקוס וכל שאר הדיג''יים - אני סופר על יד אחת נראה לי את אלו שכן אוהבים ושומעים פסיי, ואני לא מדבר על להוריד את האלבום של אינפקטד ולשמוע פעם בחודש טראק חדש של GMS.
זהו, הפסקתי להגיב כמו ילד בן 14. גדלתי בשנה, בן 15 אנוכי.
סלאמתק. |
נתחיל בזה שאמרתי שפלאמינג לא מספיק טוב בשביל שתהיה התלהבות ואז היית חייב להפגין את החוסר ידע שלך ולשחק אותה מסתלבט בזמן שאנחנו מדברים על דיג'יי שלא מביא חצי מהקהל של מרקוס
אנלא מתנהג כמו ילד קטן אבל מה לעשות משו בגישה שך תמיד מצליח להדליק אותי כי יש לך דיבור מתנשא קצת ומזלזל בכל מיני סגנונות.
בקשר לזה שהוא היה בארץ זה לא אומר כלום...גם אסטריקס ניגן במסיבות של נקסט זה אומר שהוא ממלא את המקום? כל המסיבות פסיי שהיו בנקסט היו עם הרבה פחות קהל ממסיבות קלאב טראנס.
הוא מתמקד יותר בפסיי טראנס וזה לא מה שרוב הקהל של נקסט רוצה!
הקהל רוצה איכות...אפליפטינג, פרוגרסיב...
אם הקהל של נקסט היה חושב כמוך היינו רואים פה את מרקוס אולי עוד משהו כמו 3000 שנה שכדור הארץ היה מפסיק להסתובב
וזה שאתה סופר על יד אחת את אלה שאוהבים פסיי רק מראה לך שהסגנון לא אהוד במיוחד בקרב אוהבי המוזיקה האלקטרונית האמיתית...
אני לא אגיד שאינפקטד זה חרא..כי זה לא...אבל אני לא ארוץ למסיבה בשביל לשמוע סט שלהם..
עכשיו אתה מבין למה נקסט לא רוצים קהל צעיר...כי רוב הצעירים אוהבים רק מוזיקה שחורה ופסיי וחושבים שהם אוהבים טראנס וראויים להגיע למסיבות של נקסט שבכלל מנגנים בהם פרוגרסיב... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by idanhakia
תגידו שניה
בNXT
עושים בעיות עם ילד בן 20? |
היו פה בשבוע האחרון יותר מטרד\פוסט אחד בנושא
הכל תלוי באיך אתה נראה ואיך אתה מדבר...
אם אתה נראה בן 17 אז יעשו בעיות
אבל אם אתה נראה בן 20-21 ותדע לשחק אותה יפה אתה תיכנס בלי בעיה |
|
|
|
|