|
John "OO" Fleming @tlv - 4.3.05 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
נתחיל בזה שאמרתי שפלאמינג לא מספיק טוב בשביל שתהיה התלהבות ואז היית חייב להפגין את החוסר ידע שלך ולשחק אותה מסתלבט בזמן שאנחנו מדברים על דיג'יי שלא מביא חצי מהקהל של מרקוס
אנלא מתנהג כמו ילד קטן אבל מה לעשות משו בגישה שך תמיד מצליח להדליק אותי כי יש לך דיבור מתנשא קצת ומזלזל בכל מיני סגנונות.
בקשר לזה שהוא היה בארץ זה לא אומר כלום...גם אסטריקס ניגן במסיבות של נקסט זה אומר שהוא ממלא את המקום? כל המסיבות פסיי שהיו בנקסט היו עם הרבה פחות קהל ממסיבות קלאב טראנס.
הוא מתמקד יותר בפסיי טראנס וזה לא מה שרוב הקהל של נקסט רוצה!
הקהל רוצה איכות...אפליפטינג, פרוגרסיב...
אם הקהל של נקסט היה חושב כמוך היינו רואים פה את מרקוס אולי עוד משהו כמו 3000 שנה שכדור הארץ היה מפסיק להסתובב
וזה שאתה סופר על יד אחת את אלה שאוהבים פסיי רק מראה לך שהסגנון לא אהוד במיוחד בקרב אוהבי המוזיקה האלקטרונית האמיתית...
אני לא אגיד שאינפקטד זה חרא..כי זה לא...אבל אני לא ארוץ למסיבה בשביל לשמוע סט שלהם..
עכשיו אתה מבין למה נקסט לא רוצים קהל צעיר...כי רוב הצעירים אוהבים רק מוזיקה שחורה ופסיי וחושבים שהם אוהבים טראנס וראויים להגיע למסיבות של נקסט שבכלל מנגנים בהם פרוגרסיב... |
לא, אתה פשוט באת וצחקת עלי "מה אתה מתלהב מג'ון שממרקוס בכלל לא התלהבת"
ובסדר, הודתי בטעות..רשמתי שתיקנת אותי וצודק - הוא היה פה כמה פעמים..
ואתה לא מתנהג כמו ילד קטן, אבל אתה "נדלק" מהדעה שלי ?
דיבור מתנשא ומזלזל בסיגנונות ?
דבר ראשון כמו כולם, יש לי את הזכות לבחור מה אני אשמע, ומה אני לא אשמע
מה אני אוהב, ומה אני לא אוהב...וכמובן, לתת ביקורת ודעה על כל סיגנון שבעולם...
אז אני לא מבין למה אתה "נדלק"...אני לא מתנשא, אני מדבר איתך דוגרי כמו שני אנשים בוגרים בגובה העיניים, אני לא מזלזל באף סיגנון - אני פשוט אומר שאני לא אוהב ככה וככה, מהסיבה הזאת והזאת.
לא יותר ולא פחות.
בדיוק כמו ש YO-I
אמר מקודם שהוא לא מתחבר לסיגנון של פלמינג..
גם אני לא מתחבר לסיגנון של מרקוס..
איפה ההתנשאות פה ? איפה הזילזול פה ?
וכנראה שאתה צודק, באמת זה לא משנה אם הוא היה בארץ או לא.
אתה הקהל של נקסט, אז אתה יודע יותר טוב ממני מה הוא רוצה..
עכשיו אתה מתנהג בצביעות...
מצד אחד אתה אומר שאני מזלזל ומתנשא על סיגנונות
ואחרי כמה שורות אתה בא ואומר שזה שאין פה הרבה אנשים שאוהבים פסיכודלי, זה רק מראה עד כמה המקום אוהב איכות..
סליחה, פסיכודלי זה לא איכות ? מי אתה שתזלזל בסיגנון הזה ?
תיזהר שחר, אתה מדליק אותי...:rolleyes:
זה שאתה לא אוהב פסיכודלי - זה בדיוק כמו שאני לא אוהב את הסיגנון של מרקוס ושות'..
על אותו משקל, אני לא אומר שמרקוס הוא חרא, כי הוא לא - אבל גם אם היה לי את הגיל המתאים, גם אם היה לי כסף, וגם אם הייתי יכול - אני לא חושב שהייתי הולך למסיבה שלו...
ומה הקשר לקהל צעיר ?
זה כבר באמת טיפשי להגיד..
הרי אתה היית מת כמוני וכמו שאר הצעירים בפורום להיכנס למסיבות האלו באותו במידה לפני כמה חודשים...
אז עכשיו אתה בא בגישה הכי צבועה שיש ש"נקסט לא רוצים צעירים"..
הלו?!?! גם אתה צעיר...
אה, כן, אני אוהב מוזיקה שחורה ופסי בין היתר. זה אומר שאני קהל צעיר, גרוע, שלא מבין מהחיים שלו וממה שהוא רוצה לשמוע ? |
|
|
| YO-I |
כרגיל, כמו הרבה תגובות כאן, וויכוח מיותר
שכל אחד ישמע מה שעושה לו ומי שעושה לו טוב, קוראים לו אבי ביטר או ג'ון פלמינג, מה זה משנה, העיקר שהמוזיקה מדברת אליך |
|
|
| Meltdown |
KRAZYDJs
צודק במה שהוא כתב, גם בכל הקשור לז'אנר המוסיקלי השונה שכל אחד אוהב, וגם בכל הקשור, לכך שיש כאן התנשאות מצידו של שחר, לאור העובדה, שהוא נכנס בגילו הצעיר למסיבות של נקסט, בזכות עזרה של אנשים אחרים, ועכשיו לאחר שהוא נכנס למסיבות שלהם, הוא בא בגישה שהם לא רוצים צעירים.
שחר, הגיע הזמן שתפנים דעות של אנשים אחרים, שהן מנוגדות לדעות שלך, הדבר הזה נקרא קבלה של ביקורת |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Shahar
וזה שאתה סופר על יד אחת את אלה שאוהבים פסיי רק מראה לך שהסגנון לא אהוד במיוחד בקרב אוהבי המוזיקה האלקטרונית האמיתית...
|
פףףףףףףף אוהבי המוזיקה האלקטרונית האמיתית אעלק.
:stongue: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
נתחיל בזה שאמרתי שפלאמינג לא מספיק טוב בשביל שתהיה התלהבות ואז היית חייב להפגין את החוסר ידע שלך ולשחק אותה מסתלבט בזמן שאנחנו מדברים על דיג'יי שלא מביא חצי מהקהל של מרקוס
אנלא מתנהג כמו ילד קטן אבל מה לעשות משו בגישה שך תמיד מצליח להדליק אותי כי יש לך דיבור מתנשא קצת ומזלזל בכל מיני סגנונות.
בקשר לזה שהוא היה בארץ זה לא אומר כלום...גם אסטריקס ניגן במסיבות של נקסט זה אומר שהוא ממלא את המקום? כל המסיבות פסיי שהיו בנקסט היו עם הרבה פחות קהל ממסיבות קלאב טראנס.
הוא מתמקד יותר בפסיי טראנס וזה לא מה שרוב הקהל של נקסט רוצה!
הקהל רוצה איכות...אפליפטינג, פרוגרסיב...
אם הקהל של נקסט היה חושב כמוך היינו רואים פה את מרקוס אולי עוד משהו כמו 3000 שנה שכדור הארץ היה מפסיק להסתובב
וזה שאתה סופר על יד אחת את אלה שאוהבים פסיי רק מראה לך שהסגנון לא אהוד במיוחד בקרב אוהבי המוזיקה האלקטרונית האמיתית...
אני לא אגיד שאינפקטד זה חרא..כי זה לא...אבל אני לא ארוץ למסיבה בשביל לשמוע סט שלהם..
עכשיו אתה מבין למה נקסט לא רוצים קהל צעיר...כי רוב הצעירים אוהבים רק מוזיקה שחורה ופסיי וחושבים שהם אוהבים טראנס וראויים להגיע למסיבות של נקסט שבכלל מנגנים בהם פרוגרסיב... |
שתי עובדות על עצמי
אחת - אחד משתי סגנונות המוזיקה האלקטרונית שאני ממש לא מתחבר אליהם ההוא פסי טראנס
שתיים - בחיים אני לא יזלזל בסגנון הזה ולו בגלל שאליאור ומיכאל שתיים מהאנשים שאני די מחשיב את דעותיהם כי הם מבינים עניין ויש לה טעם טוב (אם כי שונה משלי)
אוהבים את הסגנון הזה
שלוש - זה כבר תוספת...
רק בגלל העיתוי החלטתי שאני יגיע לפלמינג מה העיתוי?
היה לי יום הולדת השבוע ביום ראשון
אז נחגוג אותו בנקסט
משרוצה להיות ברשימה שלי שייצור איתי קשר...
איי סי - 76128663
לרובכם יש אותו..
אז אני לא יבוא עם חולצה מיוחדת השבוע כנראה....(ווואווו זה לא קרה מזמן...)
ולמה אני הולך לפלמינג?
חכם סיני אמר פעם: "צ'אי דונג שי מה דונג פאזאזי" ובעברית - חינם לוקחים! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Meltdown
KRAZYDJs
צודק במה שהוא כתב, גם בכל הקשור לז'אנר המוסיקלי השונה שכל אחד אוהב, וגם בכל הקשור, לכך שיש כאן התנשאות מצידו של שחר, לאור העובדה, שהוא נכנס בגילו הצעיר למסיבות של נקסט, בזכות עזרה של אנשים אחרים, ועכשיו לאחר שהוא נכנס למסיבות שלהם, הוא בא בגישה שהם לא רוצים צעירים.
שחר, הגיע הזמן שתפנים דעות של אנשים אחרים, שהן מנוגדות לדעות שלך, הדבר הזה נקרא קבלה של ביקורת |
תרשה לי להגיב בגסות
התגובה הזאת גירדה לי תשיערה הימנית של הבצה השמאלית אפילו שאין שם מי יודע מה שיערות
ברור שכל התגובה הזאת לא מבוססת בכלל על התגובות שלי בטרד הזה ומבוססת על סיבות אישיות ובגלל זה הגבתי כמו שהגבתי
"התנשאות"
די להגיד התנשאות אין לי מה להתלהב שאני נכנס לנקסט
כמוני נכנסים עוד מלא אנשים שלא בגיל
אולי כואב לך שנכנסתי אחרי שזיינת לי תמוח שאנלא יכנס
וראית שנכנסתי
ובקשר לדעות של אחרים
יש סגנונות מוזיקה שאנלא אוהב ואנלא יאהב תסגנון הזה רק בשביל להפנים דעות של אחרים
וכל התגובה שלך שוב גירדה לי אתה יודע את מה
בגלל ששום דבר שאמרת לא באמת קשור למה שקראת פה אלא לדברים אישיים ששנינו יודעים שמדובר בהם ואם כבר מדברים על סלקציה בנקסט אז עדיף שלא יכניסו קהל בן 26 שיורד לפסים אישיים ואין לו מושג וחצי מושג במוזיקה אלקטרונית ומעז לבקר מישהו שיכול לעשות לו דוקטורת בנושא
אני מקווה שתבין ותפנים את הרמזים כי יש בהם הרבה מעבר למה שבאמת כתוב פה וסליחה אם מישו פה נפגע מהתיאור..ואל תתלהבו כי המקום הזה נחשף רק למיוחדות ולחשובות.. |
|
|
| KrazyDJs |
| שמח שהסיפור נגמר, ואל תדאג שחר אני עדיין אוהב אותך :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
שמח שהסיפור נגמר, ואל תדאג שחר אני עדיין אוהב אותך :) |
גם אני אותך אני לא מערב ויכוחים עם מה שמעבר לזה
חבל שאנשים שיכולים להכפיל את הגיל שלי ושלך ביחד לא מבינים את זה |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
שתיים - בחיים אני לא יזלזל בסגנון הזה ולו בגלל שאליאור ומיכאל שתיים מהאנשים שאני די מחשיב את דעותיהם כי הם מבינים עניין ויש לה טעם טוב (אם כי שונה משלי)
אוהבים את הסגנון הזה
|
:p
אני מזה שמח לקרוא את זה
:crazy:
וסתם מזמן לא יצא לנו לדבר על מוזיקה,
אבל אתה בטח זוכר שאמרתי לך שיש לי גם הרבה מאוד בעיה עם הפסיי היום
יוצא כל כך הרבה זבל...
אבל מה לעשות היום ככה זה כמעט בכל סגנון
:אבל מה שבטוח זה שני דברים
- אסור לזלזל בסגנון הזה שכל כך הרבה אנשים עוסקים בו ושהוא תופס מקום מאוד מכובד בהיסטוריה של הטראנס בכללי,
- גם כשהוא פחות טוב מפעם ויוצא כל כך הרבה חרא, הוא עדיין עושה לי משהו מיוחד.
כנראה בדיוק כמו אפליפטינג במקרה שלך.
גם אצלי אגב, פשוט לא יוצא לי לשמוע יותר מדי אפליפטינג בשנתיים האחרונות ככה זה הכל... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Flotser
:אבל מה שבטוח זה שני דברים
- אסור לזלזל בסגנון הזה שכל כך הרבה אנשים עוסקים בו ושהוא תופס מקום מאוד מכובד בהיסטוריה של הטראנס בכללי,
- גם כשהוא פחות טוב מפעם ויוצא כל כך הרבה חרא, הוא עדיין עושה לי משהו מיוחד.
כנראה בדיוק כמו אפליפטינג במקרה שלך.
גם אצלי אגב, פשוט לא יוצא לי לשמוע יותר מדי אפליפטינג בשנתיים האחרונות ככה זה הכל... |
אני מסכים עם זה ובגלל זה לפעמים אני מתעצבן כשאני רואה בנאדם אומר פרוגרסיב טראנס סגנון מסריח מי שומע את זה דברים משעממים הכל אותו דבר וכו
איך אפשר לקטול סגנון...הסגנון היחיד שאני באמת לא אוהב זה מטאל אה ואולי הארדקור וזהו
אבל עדיין לא יצא לי לקטול את זה
אני קוטל את מי ששומע מטאל (כן יש לי בעיה עם פריקים) אבל זה כרגע לא הנושא...
אי אפשר לקטול סיגנון או לקטול דיג'יי
אם כבר אז לקטול דיג'יי בגלל חוסר טכניקה או משהו
אבל סתם ככה לקטול דיג'יי כי הוא מנגן טראקים שמישהו לא אוהב זה גועל נפש |
|
|
| Glenn-Holmes |
שחר ואייל
עושה לי רע לקרוא תויכוחים שלכם שגולשים פה אל מחוץ לנושאי הפורום....
אני מכיר את שתיכם
וחושב שאתם בני אדם טובים בסה"כ
אז..רבאק
דיי
נו
אני דורש דף חדש
ומיכאל....
אני כיום כבר מחובר יותר לפרוגרסיב....
אבל אני עדיין אוהב המון קטעי אפליפטינג ולא מהממהרים להכריז על מותו של הזאנר
פסיכודלי היה תמיד מהיר מדי לזרימת הדם שבגוף שלי...זה עושה לי בעיות עם הלחץ דם :D
בכל מקרה משנהנה מהמוזיקה הזאת שיהיה לו לבריאות
ואם נאמר את האמת
מאחר ואני לא ממש מקשיב לסגנון הזה בטח גם אני יכול לאהוב קטעים בסגנון
הסגנון הנוסף שאני לא ממש מתחבר אליו הוא ניו יורק האוס
וגם בסגנון הזה יצא לי לשמוע דברים שדווקא כן אהבתי...אז...כשאני אומר שאני לא מתחבר לסגנון זה אומר בעיקר שאני לא מוצא את עצמי מתלהב מכמות של קטעים בסגנון אלא מקטע פעם ב-
ובכל מקרה אתה תמיד מוזמן לדיון על מוזיקה
כל משדיבר איתי על מוזיקה יודע איזה תשוקה אוחזתצ בי כשאני מתחיל שיחה כזאת (בעיקר מארק טלטול ואבי יודעים את זה אני חושב...)
ואליאור....
תמיד קינאתי בך
בגיל 15 טראנס בשבילי היה מילה נרדפת לסמים
הלוואי והייתי מתחיל להחשף למוזיקה האלקטרונית כל כך מוקדם...לא משנה איזה ויכוח יתפתח עוד בינינו בעתיד תזכור שבעיקר בשל גילך הצעיר וסגנונות המוזיקה השונים שאתה אוהב + הצורה הבוגרת להפליא שאתה מתבטא בפורום אני מעריך אותך מאוד
אתה מסוג האנשים שהם דוגמא מצוינת למה גם צעירים זכאים להנות ממוזיקה איכותית
לא מעט פוסטים שלך אני מוצא את עצמי מסיים תקריאה ואומר לעצמי "רבאק איך הוא רק בן 15?!?! - נשמע לפחות 5-6 שנים יותר"
זהו
סיימתי פוסט של הערכה לאנשים שזכאים להערכה אליהם
ואני אומר את זה במאה אחוז כנות |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ואליאור....
תמיד קינאתי בך
בגיל 15 טראנס בשבילי היה מילה נרדפת לסמים
הלוואי והייתי מתחיל להחשף למוזיקה האלקטרונית כל כך מוקדם...לא משנה איזה ויכוח יתפתח עוד בינינו בעתיד תזכור שבעיקר בשל גילך הצעיר וסגנונות המוזיקה השונים שאתה אוהב + הצורה הבוגרת להפליא שאתה מתבטא בפורום אני מעריך אותך מאוד
אתה מסוג האנשים שהם דוגמא מצוינת למה גם צעירים זכאים להנות ממוזיקה איכותית
לא מעט פוסטים שלך אני מוצא את עצמי מסיים תקריאה ואומר לעצמי "רבאק איך הוא רק בן 15?!?! - נשמע לפחות 5-6 שנים יותר"
|
:p
כל כולי מוערך...וגם אני מעריך אותך, אל תחשוב שלא...זה שאני לא מפגין את זה תמיד זה לא אומר שלא...:wtf: |
|
|
|
|