|
John "OO" Fleming @tlv - 4.3.05 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
(אלללהה חזרתי הרגע מ"הזירה" יומולדת של ידידה (לא שהייתי הולך לפלאמינג
וואלה פשוט לראות ולהשתין מצחוק
מגיעים למקום עם ידידות וה"סלקטור" אומר שאין שמירת חפצים
חוזרים לאוטו להחביא תמעיל...חוזרים למקום ומנסים לעבור "סלקציה"..וואלה בן שאין לו ת"ז לא נכנס..ילדה בת 13 שבאה מתקבלת בברכה..מי שאין לו ת"ז מחכה...למה?! סתם בשביל להגיד שיש סלקציה פחחחחחחח
טוב עוברות 5 דקות ואנחנו עוברים "סלקציה" (כבוד כבוד)... "רשימות מוזמנים" כל אחד מקבל מחיר משלו ובסוף משלמים 70 ומגלים שזה נותן לנו 70 שקל לביזבוז (חבל שלא ראינו תתפריט כששילמנו..)...נכנסים ואין מקום לשבת וכל מי שדיברנו איתו אמר שבו על הבר...ברקע שירי כוכב נולד עם זמר אורח מהקהל וואלה חוויה שאפשר לחוות רק במועדונים גדולים כאלה...הכי קורע שמעלים מתרוממים לבמה שישירו שי גבסו פחחחחחחחח..מפה לשם מודיעין שב 2 תתחיל מסיבת ריקודים :eyes: סוףסוף יהיה מקום...בינתיים מסתלבטים עם ידידות בודקים תאיזור וואלה אין מה להגיד יש הרבה מה לעקוץ אבל יש חברה בבית :D סוףסוף שעה 2 והדיג'יי שכל הקהל סוגד לו מפציץ לנו עם "להיטים קורעי רחבות" :conf: לצערי יש פה כאלה שהיו מתלהבים מזה...
מתחיל עם
underdog project
והקהל משתגע כאילו ארמין זרק עלינו את וואיטרום
באים להזמין וזוכים במלצרית חצי מרוקאית חצי אשכנזייה מה שנותן לה לוק לפניםםם..היא מייעצת להזמין רק משקאות כי כל דבר אחר יקח בסביבות שעה אז סוגרים על שמפניה פלטת מטוגנים מוחיטו ועוד דברים שהאחרים הזמינו....אחרי רבע שעה ככה הכל מגיע ואני מת לשתות לוקח שלוק מהמוחיטו ומרוב גועל יורק הכל על השולחן...קוקטייל שאמור להיות לימונענע עם רום הגיע לי כ-כוס רום עם חתיכת לימון...קורא למלצרית ובטוח שכמו בכל מקום מהסוג האפשרות היחידה זה לקבל כל דבר מגעיל אחר מהתפריט אבל היא מבטיחה לפצות ומביאה ספרייט נקי (לא יודע למה) וכוס מיץ לימון להוסיף למוחיטו ומבטיחה לסדר לנו מהיחצן משהו על חשבון הבית (בסוף תבינו למה היא כזאת נחמדה)..עוזבים את האוכל והולכים לרקוד ותכלס אני יגיד לכם..זה לא המוזיקה שאני רוצה לשמוע במסיבה אבל הייתה אווירה שמחה ולא רעה בכלל...קצת דאנס ו"רמיקסים" שעשו ב 2-3 דקות אבל עדיין סובלים את זה..פתאום מודיעים לנו שהיום יום שישי :conf: והדיג'יי מנחית עלינו מוזיקה שחורה...(כן גם זאת דרך לעבור מסגנון לסיגנון בלי למקסס...) אני בורח לשולחן לשבת קצת עם ידידות והמלצרית ששוב נחמדה מגיעה לשאול אם הכל פסדר למרות שאני בכלל הייתי בשולחן אחר כשהיא הביאה לי...מפה לשם הדיג'יי עובר לדאנס וחוזרים לבמה...הזדמנויות לעקוץ בלי סוף..ובאמת בנות שבתור כל בן פנוי הייתי זורם איתן בכיף אבל יש חברה אז הן מוזמנות למצוץ...ממשיכים והדיג'יי מתחיל לשים לנו טראנס ולשם שינוי באמת טראנס...לאב קאמס אגיין...ואחריו ממשיך עם
kane - rain down on me (tiesto mix)
ובאותו הרגע המלצרית באה להגיד שיש בעיה עם החשבון... :conf: איך זה הגיוני..שילמנו בכלל עם התלושים שקיבלנו בכניסה.. :conf: "מי ששילם באשראי לא השאיר טלפון ואם תוכל להשאיר במקומו בשביל שלא יעשו לי בעיות" :conf: שוב לא מבין איך זה מסתדר כי לא שילמנו מזומן בפנים בעעע...טעות בשולחן?? "אולי אבל בכל תשאיר בשבילי..." קשה לעמוד בפניי מרוקאית אשכנזיה עם לוק מדהים ואני מבטיח לתת לה מספר בתנאי שתתן גם...מקבל תמספר והיא אומרת שקוראים לה אליאן ואני בלי לחשוב פעמיים מספר לה שיש ליין מסיבות לקהל יותר איכותי ומבוגר שמנגן מוזיקה הרבה יותר איכותית והיא לא תתחרט אם היא תבוא...מחייכת ואומרת שהיא תבוא בתנאי שנדבר על זה בטלפון...טובבב עכשיו לפחות הבנו למה היא פינקה:D איך מסבירים לה שיש לי חברה? טוב על הזין אין חוק נגד ידידות..:D בינתיים הדיג'יי ממשיך "להפציץ" עם חומר איכותי לשם שינוי ומכה עם
lethal industry
ואז ידידות אומרות שצריך לזוז...מתקפל לכיוון היציאה שמח ומוחמא ולפחות אחרי שישבתי כמו מניאק בלי לעקוץ וסבלתי מוזיקה מסריחה שיכנעתי תצמי לזרום עם מישהי שבאמת שווה את זה :D
וואלה לא מאמין שאני יחזור למקום מהסוג כל עוד יש לי חברה וכל עוד אני לא מחפש בנות..וכן תגידו שאני אוהב תצמי אבל כרגע יש יותר מדי אז באמת בשנים הקרובות לא תראו אותי במקום כזה שכונה כל מקרה עדיף על פלאמינג:D
כל מקרה עדיין אני יכול להגיד שנהנתי ונקווה שהבת זונה המרוקאית אשכנזיה תבין שיש חברה:D
שבוע הבאאאא אפטרררררררררררר!!!!!!!!!!! |
|
|
| Scorchio |
מה זה פה טרד מעללי שחר?
כבר קיים כזה אחד
מכיוון שהגוף שלי היה זקוק לשינה נצרכת
מישהו מוכן להגיד איך הייתה המסיבה ?
אה ושחר אתה יכול להוריד מהחתימה שלך משהו
Firewall-Sincere__Incl_Smith_and_Pledger_Remix-Promo_CDR-2005-TSP |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by m0sh
תשמע,אם היית מספיק אחרי 100 פעמים אז מילא...אבל אתה פשוט לא מספיק לטחון את אותה בדיחה ישנה שזה סתם יוצא מהתחת |
!חחחח תאכלס
אילן באמת זה כבר לא מצחיק..... |
|
|
| Glenn-Holmes |
שתי דברים מבאסים שהיו אתמול בפלמינג
1. הרבה חברה קבועים לא הגיעו
2. חבר שלי היה חולה ונתקף כאבים ב-3 ורבע ונאלצתי ללכת
לכל משהחליט לוותר על פלמינג כי הוא מנגן פסיכודלי כל משאני יכול לייאץ זה לקחת טוב טוב את הראש ולטבול אותו במים קרים עם קרח
ב-40 דקות שהספקתי לשמוע פלמינג היה מדהים
אנרגטי
סוחף כמובן שלא הכרת קטעים שהוא ניגן אבל זה היה איפשהו על קו של טכנו וטק טראנס אפלים משהו אך מקפיצים מאוד
משהו על פלמינג
די גיי ותיק שכמוהו שגדל עם הסצינה בשנות ה-90 המוקדמות...הוא מנגן רק בקומפקטים בזמן שהייתי שם...אין לי משהו נגד פשוט חשבתי שהאסכולה הישנה מעדיפה פטיפונים כי על זה הם גדלו...
צח..משסיפרת לי על מרקוס..
פלמינג נגע לא עם ולא פעמיים במיקסר
וכלום
נאדה...
שיפוצים קטנים אולי מדי פעם...
אבל שוב בוא נתרכז במוזיקה
היה מצוין
ואני רק יכול להצטער על כך שהלכתי מוקדם
אני כבר מבטיח דבר אחד
פלמינג קנה אותי לפעם הבאה תהיה מתי שתהיה...אני שם בכדי לפצות על ההליכה המוקדמת אתמול
והקטע היחיד שפלמינג ניגן וזיהיתי היה קטע אדיר
oliver prime - mindgames (danjo & rob styles remix)
הקרדיט הולך גם להלפרין שנתן את אחד הסטים הטובים שלו אתמול וחימם את פלמינג בצורה ראויה כאשר הוא מתאים את הסט שלו בשעה האחרונה למשצפוי להיות מפלמינג
מה הוא ניגן בשעה האחרונה
קטעים כמו
hydra - affinity (original remix) ואווו קטע אפי מדהים הלפרין ניגן אותו דווקא בפיץ נמוך אפילו והיה מוזר לשמוע קטע עם בייסליין חלש יחסית מנוגן ע"י הלפרין - כל הקרדיט על הבחירה הזאת הולך אליו
evolve - safe to dream (thrillseekers remix) זה כבר יותר מתאים להלפרין מבחינת בייסליין וקטע טוב נוסף
envio - love poison (ryan g remix) מתחיל להיות בחירה קבועה שלו:)
היה עוד קטע שהוא בוודאות של מייק (קיקים והייהטס אופיייניים
ומזכיר בעלייה שלו 90 אחוז את אינטרודר אולי איזה רמיקס אבל זה היה קטע אפילו יותר מסיבי וסוחף מאינטרודר
קיצר אנשים
משפסל את פלמינג
במומו פסל
פלמינג נתן 40 דקות ראשונות שרבים שפסלו אותו פה היו אני חושב מתחברים אליהן יפה מאוד...
אני התחברתי טוטאלית |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מה זה פה טרד מעללי שחר?
כבר קיים כזה אחד
מכיוון שהגוף שלי היה זקוק לשינה נצרכת
מישהו מוכן להגיד איך הייתה המסיבה ?
אה ושחר אתה יכול להוריד מהחתימה שלך משהו
Firewall-Sincere__Incl_Smith_and_Pledger_Remix-Promo_CDR-2005-TSP |
חחחחחחחחחחחחחח תכלס הייתי חייב לשים את זה פה כי זה בא במקום המסיבה של פלאמינג ואני חייב להגיד שיותר נהנתי במקום המעפן ההוא ממה שהייתי נהנה במסיבה של פלאמינג
ותודהההההההההה~!!!! רמיקס לפניםםםםםםםםם!!!!!!
ואם כבר עשינו מהטרד הזה טרד המלצות אז אל תשכח את
Flash_Brothers_-_Mirage_(WH088)-Promo_CDS-2005-QCM
!!!!!!!!!!!! |
|
|
| KrazyDJs |
אילן...
אני לא רוצה להגיד אמרתי לך, אבל אמרתי לך :p |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
חחחחחחחחחחחחחח תכלס הייתי חייב לשים את זה פה כי זה בא במקום המסיבה של פלאמינג ואני חייב להגיד שיותר נהנתי במקום המעפן ההוא ממה שהייתי נהנה במסיבה של פלאמינג
|
זה כמעט מעליב לשמוע את זה ממך
גם בלי להיות אתמול בלילה אין סיכוי שהייתי מעדיף "די" "גיי" של מוזיקת שמאלץ על פני די גיי שלך מוזיקה אלקטרונת באשר היא
ופלמינג עם כל הכבוד שעכשיו בוודאי יש לי יותר כבוד אליו הוא די גיי שבנה ועשה את שמו במוזיקה שסגנונה לא רחוק בסגנון ממה שאתה שומע
יש לו ירידה בפופולריות בעולם
אבל כוס אומו כמו שמארק אומר
העיקר המוזיקה והמוזיקה היתה טובה אתמול
הלוואי ויכולתי להשאר עד הסוף
אבל אני הייתי ה שנהג הביתה כאשר ברכב היו חבר חלה ועיף מת
חבר בלי רשיון
וחבר שיכור
אז גם להשאיר אותם לבד לא יכולתי |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
זה כמעט מעליב לשמוע את זה ממך
גם בלי להיות אתמול בלילה אין סיכוי שהייתי מעדיף "די" "גיי" של מוזיקת שמאלץ על פני די גיי שלך מוזיקה אלקטרונת באשר היא
ופלמינג עם כל הכבוד שעכשיו בוודאי יש לי יותר כבוד אליו הוא די גיי שבנה ועשה את שמו במוזיקה שסגנונה לא רחוק בסגנון ממה שאתה שומע
יש לו ירידה בפופולריות בעולם
אבל כוס אומו כמו שמארק אומר
העיקר המוזיקה והמוזיקה היתה טובה אתמול
הלוואי ויכולתי להשאר עד הסוף
אבל אני הייתי ה שנהג הביתה כאשר ברכב היו חבר חלה ועיף מת
חבר בלי רשיון
וחבר שיכור
אז גם להשאיר אותם לבד לא יכולתי |
שמע יש לי תדיסק שלו ויש לי סטים שלו
יותר מלשמוע את זה באוטו אני לא עושה עם זה כלום
אם היית אומר לי שאסטריקס נותן סט הייתי אומר לך אותו דבר והייתי מעדיף מסיבה כזאת למה תאמין לי אם לא המוזיקה אז לפחות להיות עם החברים ולעקוץ טלפונים של מלצריות:D
אנלא מתלהב ממסיבות שמנגנים בהם פסיי כי תכלס זה לא עושה לי כלום
זה סתם סבבה לשמוע בצד
וגם במסיבות מסחרה יש לך פסיי אז.. |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
פלאמינג עבר בזמן האחרון לנגן סגנון קרוב יותר לפסיי טראנס זה נכון אבל אין מקום להשוות אותו לאסטריקס או לכל דיג'אי פסיכודלי אחר. כי פלאמינג הוא לא דיג'אי פסיכודלי, הוא מנגן בין היתר גם טכנו, טק טראנס, טק פסיי ואפילו הארד טראנס.
ככה שאי אפשר לדעת למה לצפות כשבאים לראות אותו, לא סתם הבן אדם נחשב לאחד הדיג'אים הגדולים בעולם. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
פלאמינג עבר בזמן האחרון לנגן סגנון קרוב יותר לפסיי טראנס זה נכון אבל אין מקום להשוות אותו לאסטריקס או לכל דיג'אי פסיכודלי אחר. כי פלאמינג הוא לא דיג'אי פסיכודלי, הוא מנגן בין היתר גם טכנו, טק טראנס, טק פסיי ואפילו הארד טראנס.
ככה שאי אפשר לדעת למה לצפות כשבאים לראות אותו, לא סתם הבן אדם נחשב לאחד הדיג'אים הגדולים בעולם. |
תגיד את זה לבנאדם שלא שמע סטים שלו ותאמין לי הוא ישתכנע לבוא
אבל אחרי ששמעתי סטים שלו ואת הדיסק שלו אין משהו שיכול לשכנע אותי
למרות שהטראק שלו
im not fooled
הדליק אותי ואהבתי אבל הסטים שלו לא משכו אותי.. |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by Shahar
תגיד את זה לבנאדם שלא שמע סטים שלו ותאמין לי הוא ישתכנע לבוא
אבל אחרי ששמעתי סטים שלו ואת הדיסק שלו אין משהו שיכול לשכנע אותי
למרות שהטראק שלו
im not fooled
הדליק אותי ואהבתי אבל הסטים שלו לא משכו אותי.. |
שמע סטים שלו מלפני 2002
תמיד הייתה לו מן זיכה כזאת לפסיי טראנס, אבל רק בזמן האחרון הוא ממש התחיל להיכנס לזה בערך משנת 2003
למרות שגם היום הוא לא מנגן רק פסיכודלי גכמו שאתה טוען... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
שמע סטים שלו מלפני 2002
תמיד הייתה לו מן זיכה כזאת לפסיי טראנס, אבל רק בזמן האחרון הוא ממש התחיל להיכנס לזה בערך משנת 2003
למרות שגם היום הוא לא מנגן רק פסיכודלי גכמו שאתה טוען... |
אחי אנחנו ב 2005
כשאני מתלבט אם לבוא להופעה שלו אני מעדיף לבדוק סטים חדשים |
|
|
|
|