return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
John "OO" Fleming @tlv - 4.3.05 (pg. 6)
View this Thread in Original format
Scorchio
אמרתי לכם חברים שפלמינג הוא 100 אחוז אנרגיה
ולצערי בגלל שלא הייתה נוכחות אתמול בחרתי לוותר וגם הגוף שלי היה צריך שינה רצויה לאחר שבווקס כמעט ונפלתי מהרגליים
חבל.

פעם הבאה
Hell_Copter
סתם משהו שמעניין אותי...

quote:
Originally posted by Shahar
אני באאאאאאאאא
אם לא יהיו הפתעות כמו שישי האחרון


quote:
Originally posted by Shahar
חחחחחחחחחחחחחח תכלס הייתי חייב לשים את זה פה כי זה בא במקום המסיבה של פלאמינג ואני חייב להגיד שיותר נהנתי במקום המעפן ההוא ממה שהייתי נהנה במסיבה של פלאמינג


אתה חי על לחץ חברתי מבחינת מסיבות של נקסט או שאתה בא בשביל המוזיקה?
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
סתם משהו שמעניין אותי...





אתה חי על לחץ חברתי מבחינת מסיבות של נקסט או שאתה בא בשביל המוזיקה?


מודה שחשבתי בהתחלה לבוא כי אמרתי יום שישי בטח לא יהיה משהו מעניין נבוא
והדגשתי שאני יבוא אם לא יהיו הפתעות אבל וואלה ראיתי ידידה שלי עושה מסיבה וכן זה יותר מעניינתי מפלאמינג מה לעשות?!

וטוב שאתה לא סותר את עצמך
לחץ חברתי? זה שלא באתי למסיבה מוכיח שאני ל-א הולך לכל מסיבה של נקסט..רק לטובות ולא הולך סתם בשביל להגיד "הייתי בנקסט"..אחרת הייתי בא הפעם
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
מודה שחשבתי בהתחלה לבוא כי אמרתי יום שישי בטח לא יהיה משהו מעניין נבוא
והדגשתי שאני יבוא אם לא יהיו הפתעות אבל וואלה ראיתי ידידה שלי עושה מסיבה וכן זה יותר מעניינתי מפלאמינג מה לעשות?!

וטוב שאתה לא סותר את עצמך
לחץ חברתי? זה שלא באתי למסיבה מוכיח שאני ל-א הולך לכל מסיבה של נקסט..רק לטובות ולא הולך סתם בשביל להגיד "הייתי בנקסט"..אחרת הייתי בא הפעם


זה לא מוכיח.. למה ראית שכמעט אף אחד לא בא המסיבה הזאת...אבל לא משנה

והעיקר זיינת וחפרת לי אז בשכל על מסיבות "מסחריות" וכל זה... אכלת זין אחושרמוטה מעצמך...
זהו... לא מגיב יותר בעניין :disbelief
taltul
מה שאני זוכר לגבי פלמינג עוד מלפני כמה חודשים וזה גם ידוע בקרב המעריצים שלו - בד''כ אחרי הסט שלו אפשר לקבל רשימה כזאת:

1.ID
2.ID
3.ID
4.ID......

וכו' וכו'...

?האם מי שהיה אתמול יכול לאמת את המידע זה
:)
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה לא מוכיח.. למה ראית שכמעט אף אחד לא בא המסיבה הזאת...אבל לא משנה

והעיקר זיינת וחפרת לי אז בשכל על מסיבות "מסחריות" וכל זה... אכלת זין אחושרמוטה מעצמך...
זהו... לא מגיב יותר בעניין :disbelief


כן זה גם משהו אבל אם לא היה מה לעשות הייתי הולך או בכלל אם הייתי הולך לכל מסיבה של נקסט רק בשביל להגיד שהלכתי ..

ומה זין ? ידידה עשתה מסיבה אני ילך על הזין שלי שזה מסחרי הלכתי רק בגללה
"תהיה בטוח שאנלא ילך למסיבה כזאת סתם לכיף פחחחחחחחחחחחחח "כיף
m0sh
אני ידעתי שג'ון יהיה תותח אבל חברה אם המצב לא ישתפר אני לא יודע איך אני יחיה
taltul
quote:
Originally posted by m0sh
אני ידעתי שג'ון יהיה תותח אבל חברה אם המצב לא ישתפר אני לא יודע איך אני יחיה

במקומך הייתי מזמין את האטמים האלה מחול לא משנה באיזה מחיר...

תשקיע אחי - זה לטובתך...
m0sh
איזה אטמים
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
איזה אטמים


לדעתי תבוא וכל חצי שעה צא לרבע שעה איוורור
מה לעשות זה זין וזה מבאס לפעמים אבל בשביל הבריאות שלך תוותר על טראק טוב

Meltdown
כפי שכולם הבינו, אני באופן אישי מאוד התרגשתי לקראת הסט של פלמינג, מכיוון שלראשונה שמעתי אותו בלייב סט.
הערב שלי התחיל ב 12.30, והוא התחיל בצורה מצויינת לאור העובדה, שהתברר לי שיש לי כניסה חינם (באמת הגיע הזמן לכך(.
די התבעסתי מכמות האנשים שהייתה במועדון, הכמות הייתה דומה לכמות שהייתה בסט של שולץ, וכמו בסט של שולץ, הרמפה השנייה והבר שלידה היו סגורים.
היה לי מאוד מוזר להיות במסיבה של נקסט, שאין בה כמעט נציגות לאנשי טרנאס אדדיקט השונים, מלבד אילן, אך זה לא הפריע לי להנות ובגדול.
פלמינג עלה ב 2.25, ומהרגע שהוא הגיע לעמדה, המטרה שלי הייתה לדפוק איתו תמונה, שנוכל להראות לנכדים, ואחרי שקצת טחנתי לאלעד הצלם בראש, המשימה הוכתרה בהצלחה, מגיעה גם תודה להלפרין על כך, שהזכיר לפלמינג את עניין התמונה, למקרה שישכח.
לגבי הסט של הלפרין, אני יכול לומר בוודאות, שלאחר הרבה זמן, נהנתי מאוד מהסט שלו, הוא די התאים את עצמו למה שפלמינג מנגן.
פלמינג פשוט נתן בראש עם קטעים כמו
U2 - VERTIGO (REMIX)
SOUL SQUEEZE
וקטעים נוספים שאני לא זוכר את שמם.
לסיכום, אני יכול לומר באופן חד וברור, שהחלום שלי התגשם במלואו, מכיוון שציפיתי לסט פסיי טראנס מעולה של פלמינג, וזה אכן מה שקיבלתי, אני כבר מצפה לפעם הבאה שהוא יהיה כאן.
ולגבי כל מי שלא היה, יש מצב, שהייתם נהנים גם מפלמינג, כי כל מי שהיה אתמול ב טי אל וי נהנה לפחות כמוני.

עוד פחות משבוע, עד לאפטר עם טילט
m0sh
יגיע הקיץ ויהיה מסיבות בשטחים פתוחים או בגני התערוכה ואז אני בכיף בא
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement