|
John "OO" Fleming @tlv - 4.3.05 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
יגיע הקיץ ויהיה מסיבות בשטחים פתוחים או בגני התערוכה ואז אני בכיף בא |
גני התערוכה גם סגור מה ההבדל?
ולא נראה לי שנקסט יעשו שם בכלל
אבל בשטח פתוח צריך להיות סוףףףףףףףףףף |
|
|
| m0sh |
גני התערוכה זה מקום כל כך גדול שהסאונד לא חונק אותך
זה כמו בקונצרט של טייסטו
אההההההה אבל איפה אנחנו ואיפה הקונצרט!
אבל למרות זאת אני יותר אוהב מועודונים!
אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
אבל בשטח פתוח צריך להיות סוףףףףףףףףףף |
זה משחשבו לפני חודשיים במזרח הרחוק וראית מה קרה....
די איזה מגעיל אני |
|
|
| DJ Alex E. |
כשאני חושב על זה
מוזר שכולם אומרים שהם לא אוהבים אותו
אני דווקא זוכר שאנשים ממש ממש התלהבו מהסט שלו בתוכנית של ארמין לפני איזה חצי שנה
מה קרה עכשיו?זיכרון קצר? |
|
|
| Shahar |
           
אני לא התלהבתי מהסט שלו
           
------------
------------
------------
---        
--- וגם לא מהדיסק שלו
---         |
|
|
| skelz |
זו בעיה שלך
:)
הסט שלו באסוט היה מדהים
סוחף ואנרגטי פצצות
אין שספק שג'ון תותח..
הדיסק שלו.. קצת פחות
אבל אני מחכה לעוד אחד שצריך לצאת בקרוב
:) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by skelz
זו בעיה שלך
:)
הסט שלו באסוט היה מדהים
סוחף ואנרגטי פצצות
אין שספק שג'ון תותח..
הדיסק שלו.. קצת פחות
אבל אני מחכה לעוד אחד שצריך לצאת בקרוב
:) |
פחח סבבה תלהב ממנו מה תרוצה ממני
רגע אני יוסיף לתגובה הקודמת שלי
------------
------------
------------
              
וכבר עדיף ללכת למסיבה המסחרית
---שהלכתי במקום לשמוע אותו---
               |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by skelz
זו בעיה שלך
:)
הסט שלו באסוט היה מדהים
סוחף ואנרגטי פצצות
אין שספק שג'ון תותח..
הדיסק שלו.. קצת פחות
אבל אני מחכה לעוד אחד שצריך לצאת בקרוב
:) |
כן, ה whitelabel euphoria
3 דיסקים בניצוחו של פלמינג..
הולך להיות חם....אש :wtf: :p |
|
|
| DjChook |
עזבו אותכם, מגיע הקיץ, מגיע הגן
...הצוף... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
עזבו אותכם, מגיע הקיץ, מגיע הגן
...הצוף... |
המסחרה....
הדיג'יים החובבנים........
אלכוהול חופשי.................
מסיבות שכונה...........................
שניה זזתי להקיא............................... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
המסחרה....
|
+1
| quote: | Originally posted by Shahar
הדיג'יים החובבנים........ |
+1
| quote: | Originally posted by Shahar
אלכוהול חופשי................. |
+1
| quote: | Originally posted by Shahar
מסיבות שכונה........................... |
+1
| quote: | Originally posted by Shahar
שניה זזתי להקיא............................... |
+1 :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
+1
+1
+1
+1
+1 :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
זה רק אני או שפעם ראשונה אני מסכים עם כל שורה מהתגובה שך?? |
|
|
|
|