return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
John "OO" Fleming @tlv - 4.3.05 (pg. 4)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שחר ואייל
עושה לי רע לקרוא תויכוחים שלכם שגולשים פה אל מחוץ לנושאי הפורום....
אני מכיר את שתיכם
וחושב שאתם בני אדם טובים בסה"כ
אז..רבאק
דיי
נו
אני דורש דף חדש

ומיכאל....
אני כיום כבר מחובר יותר לפרוגרסיב....
אבל אני עדיין אוהב המון קטעי אפליפטינג ולא מהממהרים להכריז על מותו של הזאנר
פסיכודלי היה תמיד מהיר מדי לזרימת הדם שבגוף שלי...זה עושה לי בעיות עם הלחץ דם :D
בכל מקרה משנהנה מהמוזיקה הזאת שיהיה לו לבריאות
ואם נאמר את האמת
מאחר ואני לא ממש מקשיב לסגנון הזה בטח גם אני יכול לאהוב קטעים בסגנון

הסגנון הנוסף שאני לא ממש מתחבר אליו הוא ניו יורק האוס
וגם בסגנון הזה יצא לי לשמוע דברים שדווקא כן אהבתי...אז...כשאני אומר שאני לא מתחבר לסגנון זה אומר בעיקר שאני לא מוצא את עצמי מתלהב מכמות של קטעים בסגנון אלא מקטע פעם ב-

ובכל מקרה אתה תמיד מוזמן לדיון על מוזיקה
כל משדיבר איתי על מוזיקה יודע איזה תשוקה אוחזתצ בי כשאני מתחיל שיחה כזאת (בעיקר מארק טלטול ואבי יודעים את זה אני חושב...)

ואליאור....
תמיד קינאתי בך
בגיל 15 טראנס בשבילי היה מילה נרדפת לסמים
הלוואי והייתי מתחיל להחשף למוזיקה האלקטרונית כל כך מוקדם...לא משנה איזה ויכוח יתפתח עוד בינינו בעתיד תזכור שבעיקר בשל גילך הצעיר וסגנונות המוזיקה השונים שאתה אוהב + הצורה הבוגרת להפליא שאתה מתבטא בפורום אני מעריך אותך מאוד
אתה מסוג האנשים שהם דוגמא מצוינת למה גם צעירים זכאים להנות ממוזיקה איכותית
לא מעט פוסטים שלך אני מוצא את עצמי מסיים תקריאה ואומר לעצמי "רבאק איך הוא רק בן 15?!?! - נשמע לפחות 5-6 שנים יותר"

זהו
סיימתי פוסט של הערכה לאנשים שזכאים להערכה אליהם
ואני אומר את זה במאה אחוז כנות


סלח לי
כשבנאדם שומע שאני מרוקאי ואומר "עכשיו הכל ברור" זה מוכיח לי שאין עם מי לדבר...ואתה שונא גזענים נכון? אז תסביר לי מה אני אמור לחשוב על בנאדם כזה...ובלי קשר לזה בחיים לא ערבתי דברים אישיים עם תגובות לאנשים פה בפורום שזה בכלל לא התנהגות של בנאדם בן 26...אני לא מוריד מהערך של אף אחד אבל יש גבול כמה גזענות וזלזול בנאדם יכול להפגין!
RADiCAL
Of course I'll be there !
:)
Cya all there !
Flotser
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ואליאור....
תמיד קינאתי בך
בגיל 15 טראנס בשבילי היה מילה נרדפת לסמים
הלוואי והייתי מתחיל להחשף למוזיקה האלקטרונית כל כך מוקדם...לא משנה איזה ויכוח יתפתח עוד בינינו בעתיד תזכור שבעיקר בשל גילך הצעיר וסגנונות המוזיקה השונים שאתה אוהב + הצורה הבוגרת להפליא שאתה מתבטא בפורום אני מעריך אותך מאוד
אתה מסוג האנשים שהם דוגמא מצוינת למה גם צעירים זכאים להנות ממוזיקה איכותית
לא מעט פוסטים שלך אני מוצא את עצמי מסיים תקריאה ואומר לעצמי "רבאק איך הוא רק בן 15?!?! - נשמע לפחות 5-6 שנים יותר"


+1
:p

אבל למה עשית ממנו ילד קטן
:wtf:
15
זה כבר מכובד

ובכלל חבל שלא הזכרת אנשים אחרים פה ו(מכובדים הרבה יותר ממני) ונראה לי אוהבים פסיי כמו
אורן ריסינג, אורן הייפרסוניק, שגיא, צח, מוש נראה לי, נראה לי גם אלי אוהב, ובטוח שכחתי מלא אבל זה כי אני קצת ממהר.

יום טוב :p
Shahar
לדעתי הגיל בכלל לא חושב בקטע של מוזיקה כל עוד מישהו יודע מה הוא מדבר..
אני אישית נגד אלה ששומעים מוזיקה שחורה ו דיפלי דיסטרבד וחושבים שיש להם מושג במוזיקה בגלל שהם שומעים "טראנס".. זה בדיוק אלה שהלכו למסיבה של טייסטו ואמרו "רואים רואים שמגיע לו להיות מקום ראשון" לפי מה בדיוק הם קבעו? הם שמעו דיג'יי אחר שמנגן מוזיקה אלקטרונית? בכאלה אנשים אני מזלזל כן..ויש מלא אנשים הרבה יותר גדולים מגיל 15...מסיבות חוגרים לדוגמא...

ככה שכל מי שחושב שלנקסט צריכים להגיע רק 23+ טועה ומה שחשוב זה כמה הבנאדם מבין מעריך ואוהב את המוזיקה...
Meltdown
שחר, מה הקשר לגזענות בכלל?
איפה אתה מוצא קשר בין המחשבה שלי, שאתה לא יודע לקבל ביקורת, לבין כך שאני אשכנזי, ואתה מרוקאי?
בנתיים, מי שהביע כאן דעות גזעניות חשוכות וקדומות, היה אתה , לא אני.
חבל שהקיבעון המחשבתי שלך, ישר מוציא ממך דרכי התגוננות שונות, ואז אתה נתלה בעניין של המוצא, כדי להצדיק את התגובות שלך.
ולגבי הידע שלי במוזיקה אלקטרונית, אני לא מתיימר לדעת את ההבדלים בין סגנונות המוזיקה השונים, כמו שכבר ציינתי בעבר, ואני לא שולט בשמות של הדי ג'ייז המובילים בז'אנר הטראנס, קלאב טראנס, האוס, טכנו, כפי שהרבה אנשים שולטים כאן אני בא בשביל להנות מהמוסיקה, וכמו כן להפגש עם אנשים שאוהבים כמוני את אותו סגנון מוזיקלי, לא שאני שומע רק מוזיקה אלקטרונית,
ולגבי העובדה, שנקסט מכוונים לקהל יעד של בני 23 ומעלה, שוב אני אשאל מה הקשר בכלל, העובדות הן שאתה נכנס למסיבות של נקסט, וזה המצב נכון לעכשיו, חבל שאתה לא יודע איך לייעץ לאנשים אחרים שהם פחות או יותר בגילך, איך לגרום לך שגם אותם יכניסו למסיבות של נקסט, כפי שמכניסים אותך ועוד אנשים אחרים כאן.
ובנימה יותר אישית, בפעם הבאה, שאני אראה אותך, במידה וזה יהיה בפלמינג, אני אסביר את עצמי בצורה הרבה יותר טובה וברורה, זאת בהנחה שתסכים לשמוע ביקורת בונה על עצמך
Shahar
quote:
Originally posted by Meltdown
שחר, מה הקשר לגזענות בכלל?
איפה אתה מוצא קשר בין המחשבה שלי, שאתה לא יודע לקבל ביקורת, לבין כך שאני אשכנזי, ואתה מרוקאי?
בנתיים, מי שהביע כאן דעות גזעניות חשוכות וקדומות, היה אתה , לא אני.
חבל שהקיבעון המחשבתי שלך, ישר מוציא ממך דרכי התגוננות שונות, ואז אתה נתלה בעניין של המוצא, כדי להצדיק את התגובות שלך.
ולגבי הידע שלי במוזיקה אלקטרונית, אני לא מתיימר לדעת את ההבדלים בין סגנונות המוזיקה השונים, כמו שכבר ציינתי בעבר, ואני לא שולט בשמות של הדי ג'ייז המובילים בז'אנר הטראנס, קלאב טראנס, האוס, טכנו, כפי שהרבה אנשים שולטים כאן אני בא בשביל להנות מהמוסיקה, וכמו כן להפגש עם אנשים שאוהבים כמוני את אותו סגנון מוזיקלי, לא שאני שומע רק מוזיקה אלקטרונית,
ולגבי העובדה, שנקסט מכוונים לקהל יעד של בני 23 ומעלה, שוב אני אשאל מה הקשר בכלל, העובדות הן שאתה נכנס למסיבות של נקסט, וזה המצב נכון לעכשיו, חבל שאתה לא יודע איך לייעץ לאנשים אחרים שהם פחות או יותר בגילך, איך לגרום לך שגם אותם יכניסו למסיבות של נקסט, כפי שמכניסים אותך ועוד אנשים אחרים כאן.
ובנימה יותר אישית, בפעם הבאה, שאני אראה אותך, במידה וזה יהיה בפלמינג, אני אסביר את עצמי בצורה הרבה יותר טובה וברורה, זאת בהנחה שתסכים לשמוע ביקורת בונה על עצמך


התגובות שלך נובעות מדברים אישיים שאתה חושב ולאו דווקא מזה שחשבת שאני מתנשא וכבר הסברתי את עצמי..אני לא אחד שיזלזל בסגנון כי אני שונא כל בנאדם שמזלזל באיזשהו סיגנון! ולי אישית אין שום בעיה עם אף עדה רק ערבים אני לא אוהב ותקרא לזה גזענות אין לי בעיה...אתה לא אוהב מרוקאים וזה גזענות. וההוכחה לזה שיש לך דעות אישיות ומהן יוצאות התגובות שלך היא שאתה חושב שאני מתלהב על אנשים בזה שנכנסתי לנקסט ואם תסתכל בכל פוסט ששאלו אם מכניסים גם מתחת ל 23 תראה שאמרתי לאותו אחד שיעלה תמונה שנראה אותו ובכללי אני תמיד מייעץ לאנשים לבוא עם זיפים ותסרוקת-אלי ואם בשבילך זה התנשאות אז תבדוק שוב את פירוש המילה

ואני תמיד אשמח לשמוע אותך במציאות כי שם לפחות אתה מדבר לעניין
ובפלאמינג זה היה רעיון מצוין כי יכלנו לשבת בצד לדבר בלי להרגיש שאנחנו מפסידים משהו(:D) אבל אני לא אגיע לשם אז באפטר נוכל לדבר
Meltdown
עזוב, אנחנו סוטים מהנושא העיקרי של הת'רד, שהוא ההתלהבות שלי מפלמינג, ותאמין לי שיש לי הרבה מה לומר לך, ואחרי שאני אומר לך את הדברים הללו, נראה אם עדיין תחזיק בדעה, שאני גזען
Hell_Copter
אני לא בא
גם לא הכי הכי הסגנון שלי...
וגם יש לי התחייבות לחבר שלי שמסיים קורס מ"כים סיירות בתור מפקד
אז אני נוסע איתו למסיבת סוף קורס
m0sh
תמסרו לג'ון דש ממני :)

אני גמרתי את העונה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
תמסרו לג'ון דש ממני :)

אני גמרתי את העונה



אתה תחזור בעונה הבאה?

או שהחלטת לפרוש מריקוד פעיל?

או במילים אחרות מתי נשמע ממך שוב?

ומתי אתה תשמע מאיתנו.?
מממ...מוזר...איזה דפאק אני אתה לא יכול לשמוע

טוב...אל תדאג עד החתונה זה יעבור

m0sh
תשמע,אם היית מספיק אחרי 100 פעמים אז מילא...אבל אתה פשוט לא מספיק לטחון את אותה בדיחה ישנה שזה סתם יוצא מהתחת
YWalter
מקווה לסט סוחף כמו שהיה שבוע שעבר
עוד שבוע וחצי יום הולדת !!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement