return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Wat is de beste club van Nederland ? (pg. 2)
View this Thread in Original format
tijs08
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Na agelopen zaterdag is weer gebleken dat er momenteel maar 1 club is in NL die er echt bovenuit steekt: Het Paard in DH! :tongue3


inderdaad! zeer duidelijk, en dat is het al voor me sinds de eerste keer dat ik daar binnenstapte eigenlijk :D

dit jaar weer hopen op een I love MTV :tongue2
New Wave
Ik ben 1 keer in Panama geweest en ik vind het geluid erg belabberd. Vond d euitstraing ook niet echt denderend.
Andere keer dat ik ergens ben weze feesten was in de N&W en ik kies voor deze locatie.
Uitstraling is zeer vet. Geluid is stukken beter dan Panama maar staat soms wel te hard :)
magrec
quote:
Originally posted by New Wave
Ik ben 1 keer in Panama geweest en ik vind het geluid erg belabberd. Vond d euitstraing ook niet echt denderend.
Andere keer dat ik ergens ben weze feesten was in de N&W en ik kies voor deze locatie.
Uitstraling is zeer vet. Geluid is stukken beter dan Panama maar staat soms wel te hard :)


Geluid in de panama is idd niet al te best nee.
DjRV
quote:
Originally posted by AFA
Nou Kingdom vind ik niet in deze rij thuis passen. De meeste boeren schuren zitten ook elke week vol dus dat vind ik geen argument.

Mijn stem gaat naar Panama!


:rolleyes:

maar indeed, Kingdom en MatriXX passen niet tussen deze "elite" lijst.
het zijn puur alleen de groove/progressive clubs die hier tussen staan.Hemkade ben ik ook nog ff vergeten btw.
SnuggLe
quote:
Originally posted by ahp2002


het kan wel zijn dat absolute kenners (no offence Bram) dit lekker in een vip-clubje gaan uitmaken, maar het moeilijkste van een club is om consistent de mensen naar je tent te krijgen. Das de stem van het publiek.



Oh ik neem het ook zeker niet personal hoor, rustig maar :)
Ik vind het eigenljik ook bull, deze lijst, zoals RV en meerdere mensen ook al zeggen. Veel clubs staan er niet in. Je zou het publiek/de stemmers uit alle clubs moeten kunnen laten kiezen.

Maar dan nog: gaat het om populariteit of wat? Er zijn GEEN objectieve criteria. De club waar de meeste mensen heengaan zal dan wel winnen (bv Matrixx). Heeft dan niets te maken met kwaliteit.
Oftewel nogmaals: er zijn geen objectieve criteria.


Maarja, van deze lijst is het Paard wel mijn nr 1, Now& Wow 2 :)

quote:
Originally posted by tijs08


dit jaar weer hopen op een I love MTV :tongue2


Ik hoop mee :D :D :D
kolkiewolkie
*negeert*
tango
Ik denk zelf ook dat dit een beetje een rare verkiezing is. Want waarom kiezen jullie nu allemaal het paard? Waarschijnlijk omdat jullie daar de programmering het vetst vinden, of dat je daar een paar vette avonden hebt gehad met dj's die bijna niet in nederland zijn geweest. Ik bedoel, zou die avond anders zijn geweest als die betreffende dj en ongeveer dezelfde partypeoples in bijv de now & wow waren geweest?

Denk dat 'beste' club veel samenhangt met de persoonlijke voorkeur van iemands muziek. Zo vindt ik de now & wow gewoon een supervette uitstraling hebben, maar zou deze tent ook genomineerd zijn als er elke maand een ander feest zou plaatsvinden zoals bijvoorbeeld bij the matrixx? (hardstyle, hardcore, club, trance, techno)
Three 'O Three
quote:
Originally posted by tango
Want waarom kiezen jullie nu allemaal het paard? Waarschijnlijk omdat jullie daar de programmering het vetst vinden, of dat je daar een paar vette avonden hebt gehad met dj's die bijna niet in nederland zijn geweest.


Ik kies ook absoluut voor het Paard en niet omdat het de vetste line-ups heeft. Een tijdje terug was er bijvoorbeeld een Everbody in Off_Corso en die vond ik beduidend minder. Waarom? Het Paard heeft een knussere zaal, beter zicht op de DJ, leuker/gezelliger publiek, meerdere verdiepingen met zicht op dj, goedkope drank en gratis water (nu ook niet meer, maar goed), nette en niet te drukke wc's en waarschijnlijk zijn er nog wel meer dingen te bedenken.

Ik denk dat de meeste mensen hier wel verder weten te kijken dan alleen de programmering! :)
jp
Persoonlijke favo's: Powerzone, XL, Now & Wow, Paard en Asta :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Ik kies ook absoluut voor het Paard en niet omdat het de vetste line-ups heeft. Een tijdje terug was er bijvoorbeeld een Everbody in Off_Corso en die vond ik beduidend minder. Waarom? Het Paard heeft een knussere zaal, beter zicht op de DJ, leuker/gezelliger publiek, meerdere verdiepingen met zicht op dj, goedkope drank en gratis water (nu ook niet meer, maar goed), nette en niet te drukke wc's en waarschijnlijk zijn er nog wel meer dingen te bedenken.

Ik denk dat de meeste mensen hier wel verder weten te kijken dan alleen de programmering! :)


Helemaal mee eens.

Maar toch, dat laatste stukje: ik denk dat de meeste mensen kijken naar wat ze kennen, en niemand kent alle 10 de clubs van binnen. Dus het gaat ook om de muziekstijl (als je alleen van hardcore houdt kom je niet in een deel van deze club), populariteit (sommige clubs hebben een 'naam'), waar het gelegen is (weinig clubs van buiten de randstad) en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Maar oke: het Paard blijft TE vet :crazy:

tango
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Ik kies ook absoluut voor het Paard en niet omdat het de vetste line-ups heeft. Een tijdje terug was er bijvoorbeeld een Everbody in Off_Corso en die vond ik beduidend minder. Waarom? Het Paard heeft een knussere zaal, beter zicht op de DJ, leuker/gezelliger publiek, meerdere verdiepingen met zicht op dj, goedkope drank en gratis water (nu ook niet meer, maar goed), nette en niet te drukke wc's en waarschijnlijk zijn er nog wel meer dingen te bedenken.

Ik denk dat de meeste mensen hier wel verder weten te kijken dan alleen de programmering! :)


ok, fair enough. Toch maar snel is een keer gaan kijken :D
magrec
quote:
Originally posted by DjRV
:rolleyes:

maar indeed, Kingdom en MatriXX passen niet tussen deze "elite" lijst.
het zijn puur alleen de groove/progressive clubs die hier tussen staan.Hemkade ben ik ook nog ff vergeten btw.


Valt wel mee toch?
In alle clubs wordt breed geprogrammeerd. Er wordt alleen geen trance geprogrammeerd. Vanmij hadden er ook wel meer clubs bij mogen staan. Doornroosje in nijmegen is een goed voorbeeld daarvan.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement