|
Wat is de beste club van Nederland ? (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
Meer dan 13.000 stemmers (een record) bepaalden hun keuze, Nieuwe Revu sloot om middernacht de stembus en telde de stemmen.
Now&Wow, Paard van Troje of Panama? De winnaar zit in de verzegelde envelop maar die gaat pas volgende week dinsdag 5 april open. Dan maken we live op 3FM in het programma "Swijnenstal" rond 18:30 de winnaar bekend.
De winnaar mag zich een jaar lang "de beste club van Nederland" noemen en ontvangt naast de Nachttempel Award een budget van E 15.000,- ter organisatie van het Nachttempelfeest in haar club.
Op woensdag 6 april tref je de complete uitslag en alle wetenswaardigheden aan in Nieuwe Revu, NL20/10 en op www.partyscene.nl |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Meer dan 13.000 stemmers (een record) bepaalden hun keuze, Nieuwe Revu sloot om middernacht de stembus en telde de stemmen.
Now&Wow, Paard van Troje of Panama? De winnaar zit in de verzegelde envelop maar die gaat pas volgende week dinsdag 5 april open. Dan maken we live op 3FM in het programma "Swijnenstal" rond 18:30 de winnaar bekend.
De winnaar mag zich een jaar lang "de beste club van Nederland" noemen en ontvangt naast de Nachttempel Award een budget van E 15.000,- ter organisatie van het Nachttempelfeest in haar club.
Op woensdag 6 april tref je de complete uitslag en alle wetenswaardigheden aan in Nieuwe Revu, NL20/10 en op www.partyscene.nl |
Ha, laat ik net de mail voor hebben liggen, dezelfde dus :D
Ik ben benieuwd.... ik hoop natuurlijk op het Paard van Troje.
PLUS ik hoop dat ik wat gewonnen heb ook ;) |
|
|
| Tim81 |
| Je zat toch al in de 'commissie', mag je dan ook nog kans maken op prijzen... :rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
Je zat toch al in de 'commissie', mag je dan ook nog kans maken op prijzen... :rolleyes: |
Wohoooooo, in de commissie! VET VET VET! Dat kan ik op mijn cv zetten, en boven mijn bed hangen! Jongens, vet man, ik zat in de commissie, nu kan ik met een gerust hart sterven!
:rolleyes: :o
Oftewel: lekker belangrijk, die commissie.
Iedereen die stemt (en dus zijn emailadres achterlaat) maakt kans op prijzen. En ik wil ook wel een prijs dus. |
|
|
| tijs08 |
Ik snap echt niet waarom ze GVD een WEEK wachten met die uitslag te geven... we zitten toch niet in Afghanistan! :whip:
En ja het Paard moet winnen en ik ook! :D |
|
|
| Arnoud |
| ben benieuwd. In t paard ben ik zelf nog nooit geweest, misschien amar een doen dan :) |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wohoooooo, in de commissie! VET VET VET! Dat kan ik op mijn cv zetten, en boven mijn bed hangen! Jongens, vet man, ik zat in de commissie, nu kan ik met een gerust hart sterven!
:rolleyes: :o
Oftewel: lekker belangrijk, die commissie.
Iedereen die stemt (en dus zijn emailadres achterlaat) maakt kans op prijzen. En ik wil ook wel een prijs dus. |
Nou ja, ondanks de *ehum* wilde je blijkbaar wel ff laten weten dat jij bij de 'kenners' hoort! Geeft niet hoor... Wat kan je eigenlijk winnen? Ik heb een keertje ook gestemd :p
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Bij die *ehum* 'kenners' hoorde ik dus ook.... mocht ook nomineren, en zodoende zijn ze bij deze lijst uitgekomen. Het is eigenlijk een vage competitie (niet objectief, meeste mensen wonen bv van de jury in Amsterdam........ook verder een populariteitspoll voor de incrowd..), maar toch. Altijd leuk, competities.
Mensen die deze 10 nominaties hebben 'geselecteerd':
SnuggLe |
|
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
Nou ja, ondanks de *ehum* wilde je blijkbaar wel ff laten weten dat jij bij de 'kenners' hoort! Geeft niet hoor... Wat kan je eigenlijk winnen? Ik heb een keertje ook gestemd :p |
Ik bedoelde daarmee dat het bull is met dat 'kenners', dat *ehum* is dus omdat ik totaal geen kenner ben. En dus dat zo'n competitie nooit objectief is. Kenners? Bull. Meer dan de helft ervan woont in A'dam en komt Amsterdam ook niet uit. Geen wonder dat clubs die daar zijn vaker genomineerd zijn.
Get my drift? ;) |
|
|
| Tim81 |
I get it!
Vandaar dat Bitterzoet bijvoorbeeld genomineerd is... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
I get it!
Vandaar dat Bitterzoet bijvoorbeeld genomineerd is... |
Bijvoorbeeld, maar dat verklaard waarom er 5(??heb lijst zo niet bij de hand) van de clubs in A'dam zijn. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Bijvoorbeeld, maar dat verklaard waarom er 5(??heb lijst zo niet bij de hand) van de clubs in A'dam zijn. |
Bram, maak je niet zo druk, het Paard wint toch wel :D |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by tijs08
Bram, maak je niet zo druk, het Paard wint toch wel :D |
Heb je zo vaak gestemd dan ;) |
|
|
|
|