|
Wat is de beste club van Nederland ? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Ezzzzzzy |
| quote: | Originally posted by New Wave
Dan hebben ze het nog lang volgehouden daar.
Toen ik 2 jaar terug daar moest filmen hoorde ik van mensen dat het al zeer slecht liep. Toen wilde ze met prog avonden (Lucien Foort) mensen binnen krijgen. Dit liep ook al aardig kansloos..... |
volgens mij stoppen ze er mee omdat het pand plat gaat, er staan daar nu natuurlijk een paar oude gebouwen.. 1 zucht en ze vallen
'T paard heeft natuurlijk alles, goed geluid & licht + vette uitstraling |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Beste Nachttempel-stemmer,
Met nog 2 stemweken te gaan zijn alle drie de steden nog volop in de race voor de titel "beste club van Nederland". De teller staat al op meer dan 6.000 stemmen. 11 is de top 5 binnengedrongen ten koste van Paradiso en het verschil tussen Now & Wow en Panama aan kop is minimaal. Kortom, jouw stem gaat in de laatste twee weken de doorslag geven , dus stemmen maar weer !
Stemweek 4 loopt van woensdag 16 maart tot en met dinsdag 22 maart.
Ga naar www.nachttempel.nl om je stem uit te brengen!
Alvast hartelijk dank!
Nieuwe Revu
|
Dus...het paard red het niet..... |
|
|
| Little Theseus |
Net gestemd.
11
11
11!!
Club 11 roels!
al was het maar omdat 2x the one 11 is :p |
|
|
| Glaniskanis |
Ik heb ook ff gestemd op het paard... niet overal geweest tho
Wel veel, maar toch Club 11 ken ik bijv niet en daar wor ik nu wel nieuwsgierig naar dus
Normaal had ik trouwens natuurlijk gestemd op die fijne club waar Theseus altijd moet draaien en die mooie hollandse BN-babes komen
Dat is toch ook wel een meedingertje voor volgend jaar naar ik zo dacht :happy2: |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Ik heb ook ff gestemd op het paard... niet overal geweest tho
Wel veel, maar toch Club 11 ken ik bijv niet en daar wor ik nu wel nieuwsgierig naar dus
Normaal had ik trouwens natuurlijk gestemd op die fijne club waar Theseus altijd moet draaien en die mooie hollandse BN-babes komen
Dat is toch ook wel een meedingertje voor volgend jaar naar ik zo dacht :happy2: |
wahaha "club" :D
d'r kunnen slechts 700 man max in mijn zeg maar "commerciele discotheek"
maarrrrr we hebben binnenkort wel een pasjessysteem das wel kut en mooi tegelijk; raddraaiers worden geweerd maar nu komen d'r ook geen 16 jarige snolletjes meer :whip: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
wahaha "club" :D
d'r kunnen slechts 700 man max in mijn zeg maar "commerciele discotheek"
maarrrrr we hebben binnenkort wel een pasjessysteem das wel kut en mooi tegelijk; raddraaiers worden geweerd maar nu komen d'r ook geen 16 jarige snolletjes meer :whip: |
Ach gossie......!!
Je hebt altijd nog dames in de buurt :D :D |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ach gossie......!!
Je hebt altijd nog dames in de buurt :D :D |
Hahahaha
's ochtends aan het ontbijt wordtie ff afgebeert terwijl ie het krantje leest en zn cornflakes naar binnen werkt
En na het uitgaan kan ie em er nog inkruipen
Heeft toch wel zo zn voordelen :p :tongue3 |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
nu komen d'r ook geen 16 jarige snolletjes meer :whip: |
Die bij de Klaveet waren op sommige momenten best nuttig hoor. :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Beste Nachttempel-stemmer,
Al 9.000 stemmers en slechts een handvol stemmen verschil tussen Paard, Panama en Now&Wow. Kan het nog spannender bij het ingaan van de laatste stemweek van Nieuwe Revu's Nachttempel 2005?
Het was afgelopen week voortdurend stuivertje wisselen aan kop. Paard van Troje, Panama en Now&Wow lijken in een bloedstollende eindsprint deze week te gaan uitmaken wie de Nachttempel 2005 wint en met de hoofdprijs van 15.000,- Euro aan de haal gaat!
Vannacht om 24:00 is de laatste stemweek (woensdag 23 tm. dinsdag 29 maart) gestart. Iedereen kan nog één stem uitbrengen op zijn of haar favoriete club.
Dus ga naar www.nachttempel.nl en stem voor de allerlaatste keer!
Op dinsdag 5 april zal de winnaar tussen 18:00 - 20:00 live bekend worden gemaakt in het radioprogramma "Zwijnenstal" op 3FM.
Stand nu (en daarnaast die van vorige week):
1(3) Paard van Troje, 2(2) Panama, 3(1) Now&Wow, 4(6) Paradiso en 5(4) Bitterzoet
Alvast hartelijk dank!
Nieuwe Revu
|
Kom op jongens!, het Paard is aan het stijgen!! Dus pak AL de emailadressen die je hebt, en stemmen please!!!!!!!!!!! Krijgen we een dik feest in het Paard voor die 15.000 :D :D :D
Kom op kom op kom op !:) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Kom op jongens!, het Paard is aan het stijgen!! Dus pak AL de emailadressen die je hebt, en stemmen please!!!!!!!!!!! Krijgen we een dik feest in het Paard voor die 15.000 :D :D :D
Kom op kom op kom op !:) |
mee eens! Maar wel weer scheef natuurlijk...
Er moet gewoon zoals Bram zegt zoveel mogelijk gestemd worden op het Paard, omdat dat de best club is van Nederland
Ik ga zeker nog even stemmen... heb zelf 5 email adressen dus dat schiet al op :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tijs08
mee eens! Maar wel weer scheef natuurlijk...
Er moet gewoon zoals Bram zegt zoveel mogelijk gestemd worden op het Paard, omdat dat de best club is van Nederland
Ik ga zeker nog even stemmen... heb zelf 5 email adressen dus dat schiet al op :) |
Natuurlijk is het de beste club :D
Ik heb ook een aantal malen gestemd :D :D :D |
|
|
| Matthijs |
| +1 stem voor het Paard! :D |
|
|
|
|