|
Wat is de beste club van Nederland ? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Djeebie |
Ik ben maar in vier van de tien genomineerde clubs geweest (Club 11, Panama, Paard en Paradiso), maar van die vier is het Paard inderdaad het beste. Publiek is altijd gezellig en daardoor de sfeer ook, het geluid is super en de zalen zijn goed ingericht.
Club 11 is ook erg vet trouwens. Niet helemaal mijn ding qua programmering, maar je hebt een vet uitzicht over Amsterdam en ook de club zelf is gaaf ingericht. Wel een beetje hoog hip-gehalte alleen. |
|
|
| HiGH_NrG |
| Als ik zou stemmen, dan zou ik stemmen voor Panama. Lekker om de hoek en nog relaxed ook :) |
|
|
| SnuggLe |
Stemweek 3 is begonnen....en het Paard staat lager dan ik had gedacht.
KOM OP mensen, effe wat vaker stemmen. Waarom? Omdat als het Paard wint, ze 15.000 euro krijgen, en ze daar een HELE leuke lineup mee kunnen maken.....
.........dus: iedere week even stemmen! :) |
|
|
| tijs08 |
helemaal mee eens Bram!
ga zo weer stemmen, joepie :tongue2 |
|
|
| Matthijs |
| Heb net ook weer gestemd, wel moeilijk om steeds een nieuwe motivatie te verzinnen! :p |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by tijs08
helemaal mee eens Bram!
|
daar kom ik dus even op terug!
| quote: |
In NL10 heeft NOW&WOW al aangegeven Miss Kittin, Tiefschwarz en Felix da Housecat te willen boeken als ze winnen! Door te stemmen kan jij hierbij zijn en maak je kans op een plek op de gastenlijst voor het Nachttempelfeest 2005 dat georganiseerd wordt in en door de winnende club.
BRON: www.nachttempel.nl
|
Dit geeft weer een scheef beeld zo! Dan gaat er gestemd worden omdat men graag een feestje heeft in de buurt of met die line-up... het gaat uiteindelijk om de tent zelf en niet welk of wat voor feest er dan georganiseerd gaat worden! |
|
|
| Matthijs |
| Inderdaad, dit is gewoon manipulatie/ omkoperij!! :mad: |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by tijs08
Dit geeft weer een scheef beeld zo! |
gelukkig had deze competitie nog geen scheef beeld :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by basvh
gelukkig had deze competitie nog geen scheef beeld :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
blaat! niet op die manier! Ik vind het best een goede lijst waar je uit kan kiezen.. de toppers zitten er toch wel in, daar kan je niet omheen dus zo scheef is het helemaal niet! |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by tijs08
blaat! niet op die manier! Ik vind het best een goede lijst waar je uit kan kiezen.. de toppers zitten er toch wel in, daar kan je niet omheen dus zo scheef is het helemaal niet! |
*kuch* Matrixx *kuch* |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tijs08
daar kom ik dus even op terug!
Dit geeft weer een scheef beeld zo! Dan gaat er gestemd worden omdat men graag een feestje heeft in de buurt of met die line-up... het gaat uiteindelijk om de tent zelf en niet welk of wat voor feest er dan georganiseerd gaat worden! |
Klopt, maar het is wel een vette lineup :D
Als het Paard nu zou zeggen: we doen een Everybody met Sasha en Deep Dish, dan wint het Paard DIK VET ECHT WEL :D |
|
|
| Partyhardy! |
| Het Paard natuurlijk. Zonder twijfel... :cool: |
|
|
|
|