return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Wat is de beste club van Nederland ? (pg. 6)
View this Thread in Original format
Partyhardy!
+2 stemmen voor het Paard! :cool:
Yarnie
Ik ga morgen een ski-hutje pakken in rotterdam, lekker zuipavondje, ben benieuwd:stongue:
Passiva
quote:
Originally posted by Yarnie
Ik ga morgen een ski-hutje pakken in rotterdam, lekker zuipavondje, ben benieuwd:stongue:


:haha:

Grote of kleine? Misschien zie je me ook wel! :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Yarnie
Ik ga morgen een ski-hutje pakken in rotterdam, lekker zuipavondje, ben benieuwd:stongue:


En wat heeft dat hiermee te maken? :p
SkiHut in R'dam is wel lachen, iedere dag feest daar. Was daar de dinsdag voor kerst (voor kerstavond), echt iedereen helemaal los. Avond staat erg hoog met 'kansloze avonden' :D :D
Yarnie
passiva, we gaan volgens mij naar de grote skihut.

Wordt idd een kansloos zuipavondje snuggle, ga met wat gasten van college die ik al een tijd niet heb gezien omdat we nu stage lopen. Wordt dus flink veel zuipen:crazy:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Yarnie
passiva, we gaan volgens mij naar de grote skihut.

Wordt idd een kansloos zuipavondje snuggle, ga met wat gasten van college die ik al een tijd niet heb gezien omdat we nu stage lopen. Wordt dus flink veel zuipen:crazy:


Veel plezier man :) Maar dat zal vast wel lukken :D
tijs08
quote:
Originally posted by SnuggLe
Veel plezier man :) Maar dat zal vast wel lukken :D


nou, ik zou daar nog niet dood gevonden willen worden!! :nervous:
raoel



Getuige:



:haha: :haha:
Tim81
quote:
Originally posted by raoel



Getuige:



:haha: :haha:


:toothless
humor!
raoel
Die Brabanders ook heh ;)

Tim81
Na Theo Maassen en Hans Teeuwen hebben we er eindelijk nog eentje gevonden met humor!
Little Theseus
quote:
Originally posted by Tim81
Na Theo Maassen en Hans Teeuwen hebben we er eindelijk nog eentje gevonden met humor!


Wat zei Theo Maassen ook alweer ooit in zn show?
Het beste wat uit Eindhoven komt is de trein naar Amsterdam! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement