|
Wat is de beste club van Nederland ? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| +2 stemmen voor het Paard! :cool: |
|
|
| Yarnie |
| Ik ga morgen een ski-hutje pakken in rotterdam, lekker zuipavondje, ben benieuwd:stongue: |
|
|
| Passiva |
| quote: | Originally posted by Yarnie
Ik ga morgen een ski-hutje pakken in rotterdam, lekker zuipavondje, ben benieuwd:stongue: |
:haha:
Grote of kleine? Misschien zie je me ook wel! :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Yarnie
Ik ga morgen een ski-hutje pakken in rotterdam, lekker zuipavondje, ben benieuwd:stongue: |
En wat heeft dat hiermee te maken? :p
SkiHut in R'dam is wel lachen, iedere dag feest daar. Was daar de dinsdag voor kerst (voor kerstavond), echt iedereen helemaal los. Avond staat erg hoog met 'kansloze avonden' :D :D |
|
|
| Yarnie |
passiva, we gaan volgens mij naar de grote skihut.
Wordt idd een kansloos zuipavondje snuggle, ga met wat gasten van college die ik al een tijd niet heb gezien omdat we nu stage lopen. Wordt dus flink veel zuipen:crazy: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Yarnie
passiva, we gaan volgens mij naar de grote skihut.
Wordt idd een kansloos zuipavondje snuggle, ga met wat gasten van college die ik al een tijd niet heb gezien omdat we nu stage lopen. Wordt dus flink veel zuipen:crazy: |
Veel plezier man :) Maar dat zal vast wel lukken :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Veel plezier man :) Maar dat zal vast wel lukken :D |
nou, ik zou daar nog niet dood gevonden willen worden!! :nervous: |
|
|
| raoel |

Getuige:

:haha: :haha: |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by raoel

Getuige:

:haha: :haha: |
:toothless
humor! |
|
|
| raoel |
| Die Brabanders ook heh ;) |
|
|
| Tim81 |
| Na Theo Maassen en Hans Teeuwen hebben we er eindelijk nog eentje gevonden met humor! |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by Tim81
Na Theo Maassen en Hans Teeuwen hebben we er eindelijk nog eentje gevonden met humor! |
Wat zei Theo Maassen ook alweer ooit in zn show?
Het beste wat uit Eindhoven komt is de trein naar Amsterdam! :D |
|
|
|
|