return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Wat is de beste club van Nederland ? (pg. 8)
View this Thread in Original format
tijs08
quote:
Originally posted by Tim81
Heb je zo vaak gestemd dan ;)

Ik heb met alle email adressen die ik had inderdaad 5 keer gestemd.. dus minimaal de helft van alle stemmen komt bij mij vandaan :D
Tim81
als je dan nog geen prijs wint!
jp
De Haagse club Paard van Troje is de winnaar geworden van
Nieuwe Revu’s Nachttempel 2005, de jaarlijkse verkiezing
van beste club van Nederland, georganiseerd door het weekblad
Nieuwe Revu. De club ontvangt naast de Award een
geldbedrag van € 15.000,- om de overwinning in haar club
te vieren met het Nachttempelfeest 2005.
Een vakjury bestaande uit 150 absolute kenners van de
uitgaans-scene bepaalde de 10 nominaties. Hierna was
gedurende 5 stemweken het laatste woord aan het uitgaanspubliek
van Nederland. Ruim 13.000 stemmers, een
record, brachten op www.nachttempel.nl hun stem uit op
hun favoriete club.

‘Paard’ versloeg in een nek-aan-nekrace het Rotterdamse
Now & Wow en het Amsterdamse Panama en is hiermee
de opvolger van de winnaar van 2004, Las Palmas (Rotterdam).
In haar motivaties roemden de stemmers vooral
de brede programmering en het fantastische geluid van
Paard van Troje.
Partyhardy!
Cool dat Het Paard gewonnen heeft! :cool: Niet voor niets zo vaak gestemd :)
MaGiK54
Goeie reclame voor het Haagse nachtleven...:)
SnuggLe
:haha: Absolute kenners, yeah right :toothless

Maar vet dat het Paard het is geworden, ik feliciteer mezelf met de keuze van het publiek voor mijn stamkroeg/discotheek :D
Ben nu benieuwd wat voor een vet feest er komt!!! Ze moeten de lineup van de Now&Wow kunnen overtreffen...mits ze er tenminste een housefeest van maken.

Indirect is dit ook een pluim voor Everybody, die er toch ongeveer zijn residency had.
tijs08
quote:
Originally posted by SnuggLe

Maar vet dat het Paard het is geworden,

Indirect is dit ook een pluim voor Everybody, die er toch ongeveer zijn residency had.

ZEKER VET!!!

Het is ook gewoon de beste club... moet zeggen dat ik het niet had vewacht omdat Now&Wow toch wel langer een hechte groep vaste bezoekers heeft. Maar ben ook zeker benieuwd naar die line-up... Everybody, Isle of MTV waren idd altijd waanzinnige avonden, dankzij het Paard :D
Matthijs
Ik las vandaag in de krant dat Ted Langenbach het oneerlijk vond dat zijn Now&Wow moest concurreren met gesubsidieerde clubs/podia als Het Paard en Panama, terwijl de Now&Wow het helemaal zelf moet zien te redden. Op zich heeft hij hier wel een punt mee vind ik, net als met de opmerking dat 13.000 stemmers niet echt veel is voor een landelijke verkiezing. Dat hadden ze toch zeker wat beter moeten promoten.
Djeebie
Die subsidie zit toch op de toegangskaarten? Net als bij andere gesubsidieerde cultuurevenementen als cabaret en toneel. Het is toch niet zo dat die subsidie besteed wordt aan de inrichting van een pand of licht/geluid. Dacht ik tenminste hoor... Als die subsidie wel geldt voor inrichting, geluid e.d. dan vind ik z'n kritiek enigszins terecht.
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik bedoelde daarmee dat het bull is met dat 'kenners', dat *ehum* is dus omdat ik totaal geen kenner ben. En dus dat zo'n competitie nooit objectief is. Kenners? Bull. Meer dan de helft ervan woont in A'dam en komt Amsterdam ook niet uit. Geen wonder dat clubs die daar zijn vaker genomineerd zijn.

Get my drift? ;)

Hoer, je vond het wel stoer! Lul niet! MWHAHAHA BIKKEL! Vuile pijpslet! :p

tijs08
quote:
Originally posted by Matthijs
Ik las vandaag in de krant dat Ted Langenbach het oneerlijk vond dat zijn Now&Wow moest concurreren met gesubsidieerde clubs/podia als Het Paard en Panama, terwijl de Now&Wow het helemaal zelf moet zien te redden. Op zich heeft hij hier wel een punt mee vind ik, net als met de opmerking dat 13.000 stemmers niet echt veel is voor een landelijke verkiezing. Dat hadden ze toch zeker wat beter moeten promoten.

Ik weet niet hoe het bij het Paard zit, maar ik weet van Nighttown, wat ook gesubsidieerd wordt dat het geen ene cent uit mag geven aan de 'dance' feesten die ze geven. Ik denk dus dat het Paard ook alleen subsidie krijg voor het programmeren van bandjes en dergelijke...

En IK vind Ted Langebach gewoon een slechte verliezer!! Het gaat om wat de bezoeker ervaart, niet om hoe dit alles tot stand komt!
SnuggLe
quote:
Originally posted by Matthijs

Op zich heb je wel een punt ja..... maarja.... allemaal achteraf gepraat. Wist niet dat Langenbach echt zoveel waarde aan deze wedstrijd hechtte.

Wat je zegt, weinig stemmers ja, 13.000 maar.....
Dat betekent wel dat het Paard van Troje mij (en zeker ook nog wat anderen hier) heel heel erg dankbaar mag zijn :D :D Want ik heb toch zeker in totaal 15x gestemd. DUS.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement