return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Dj fou on tour (pg. 2)
View this Thread in Original format
Gonzo
Ik blijf het triest vinden dat iemand als DJ Fou denkt dat ie zo speciaal is om een eigen tour te beginnen.
domineesje
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Khoop het, anders wordt het een dikke flop vrees ik...

En ik ga het toch maar niet riskeren denk ik, een hele avond Frank lijkt me toch net iets té riskant...:toothless

het is niet heel de avond frank hoor... z-nees draait ook!
een nog niet gekende dj ;-)
Jasperovitsj
Tjah, grootheidswaanzin is altijd wel een beetje de rode draad doorheen Frank's "carrière" geweest denk ik, dit komt niet echt als een verrassing tbh. Maar ik vind het inderdaad ook wel een beetje zielig hoe hij het doet. Het concept an sich is wel leuk, maar dat u net HIJ de ster van de show moet worden, dat is toch ook een beetje overdreven...
domineesje
ik zeg nu maar zoiets he, moest het nu een andere iemand zijn die op tour gaat, zouden jullie het wel accepteren?
iedereen verdiend toch opnieuw kansen of niet soms?
Jasperovitsj
Tuurlijk, maar ik denk gewoo dat Frank bij veel mensen niet al te veel krediet over heeft, daarom twijfel ik ook wel een beetje aan het succes van dit project. :)

Maar goed, laat hem maar doen, ik hoop voor hem dat het iets wordt. :)
Gonzo
quote:
Originally posted by domineesje
ik zeg nu maar zoiets he, moest het nu een andere iemand zijn die op tour gaat, zouden jullie het wel accepteren?
iedereen verdiend toch opnieuw kansen of niet soms?

Dit heeft niks te maken met iemand een kans geven. Dit is pure grootheidswaan. Frank is gewoon aandachtsgeil: op hem moeten de spotlights staan. Hoezo niet een tour met oude residents ofzo? Of een tour met frisse Belgische namen? Frank had toch de show inelkaar kunnen doen programmeren?

Als hij slim is, zet hij alles op een rijtje. Zijn Zillion-tijdperk is voorbij en hij kijkt niet goed genoeg om zich heen. Eerst denken: dan doen.
FUSyke
Ben eenmaal in de Zilion geweest op een soort privéfeestje; ik zat nog maar 10min binnen of we vlogen al buiten door de flikken. Toen 30min buiten in de kou gestaan:nervous: Frank heeft wel organisatietalent en hij zou er beter iets veel beters meedoen dan Fou on tour. Vroeger was hij mss de koning van het Belgisch uitgaansleven maar nu is hij een zielig ventje.
X-Tune
Hallo Frank!
De belichting bij Tiësto in Concert in Hasselt was schitterend werk van je!!! :eyespop:
TOR
quote:
Originally posted by domineesje
zijn draaikunsten zijn al heel wat verbetert!! :)

dat kan niet gezegd worden van uw spelling :p :o
Buoyant
no offense eh mannen, dit is misschien wel wat grootheidswaanzin maar zijn jullie vorig jaar op de Zillion Reunion party geweest?
Dat was stiekem toch wel een super feestje zowel kwa platen keuze als het licht. (het mixen was af en toe wel wat rampzalig, door onze goede vriend Elof met zijn elektronisch mixen).
Ik zou even afwachten wat dit wordt voor het weer volledig af te kraken, maar hij had misschien wel wat bekendere dj's kunnen meepakken idd.

X-Tune
DJ Fou kennende, wordt dit een feest met veel show en veel klassiekers. :thepirate
Tiger777
quote:
Originally posted by TOR
dat kan niet gezegd worden van uw spelling :p :o

Oh, komaan, dit is niet lief van je!:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement