return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Dj fou on tour
View this Thread in Original format
domineesje
de start begint op 26 maart 2005 in de Famous
ik zou zeggen allen daargeen
xxx
:tongue3


dj fou solo on tour... klik hier
Bertn
?
Jasperovitsj
Who the X is DJ Fou? :conf:

Allé, het concept ziet er heel interessant uit, maar ik ben niet echt geneigd om te gaan als er een DJ draait waarvan ik nog nooit heb gehoord binnen de trance-scene. Ik mag wel pretenderen dat ik nagenoeg alle DJ's van naam al wel heb gehoord, en dat ik deze totaal niet ken zegt toch wel veel over zijn reputatie - of beter, gebrek eraan?
domineesje
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Who the X is DJ Fou? :conf:

Allé, het concept ziet er heel interessant uit, maar ik ben niet echt geneigd om te gaan als er een DJ draait waarvan ik nog nooit heb gehoord binnen de trance-scene. Ik mag wel pretenderen dat ik nagenoeg alle DJ's van naam al wel heb gehoord, en dat ik deze totaal niet ken zegt toch wel veel over zijn reputatie - of beter, gebrek eraan?


ben je dan nooit nieuwsgierig????
de tour gaat ook beetje dichter bij jouw thuis door... in envoque in a'pen... kom gerust eens langs ;-)
Jasperovitsj
Ik ben best nieuwsgierig, maar dat is m'n punt niet. :)
Ik vind het gewoon raar dat er zo'n redelijk groots opgezet concept door het land toert met slechts 1 solo-DJ rond wie heel de avond draait...maar ik heb van m'n leven nog nooit van die DJ Fou gehoord!? Moest hij goed zijn zou hij toch al een soort van reputatie of naambekendheid hebben binnen het genre, niet? En zeker als je zo'n concept wil dragen, dan moet je toch iets of wat uitstraling naar het volk toe hebben? En hoe kan je nu uitstraling hebben als de TranceAddicts die gast al niet kennen? :conf:


(nu spreek ik wel voor mezelf, misschien heb ik jaren onder een rots geleefd en is die Fou wel degelijk een beroemdheid :o )
Bertn
... en ik zie aan zijn touragenda dat hij zelfs komt draaien in torhout!

in een club die nog niet eens geopend is!!:p
domineesje
je kan hem ook al horen elke zaterdag in bbc in st-niklaas tussen 01u - 03u oo
domineesje
quote:
Originally posted by Bertn
... en ik zie aan zijn touragenda dat hij zelfs komt draaien in torhout!

in een club die nog niet eens geopend is!!:p



opening is op 11/03!!!!
Gonzo
Fou = Frank Verstraeten. Zillion-owner enzo.

Volgens mij is het allemaal te veel in zijn bol gestegen hehe. Hij wil ook een tour in NL hehe. Triest.
Jasperovitsj
:haha: :haha:

Tis gewoon Frankske van de Zillion dus... die ken ik dus wel! :D
Maarreuh, ik heb me laten vertellen dat zijn draaikunsten niet echt op iets trekken? :conf:

domineesje
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
:haha: :haha:

Tis gewoon Frankske van de Zillion dus... die ken ik dus wel! :D
Maarreuh, ik heb me laten vertellen dat zijn draaikunsten niet echt op iets trekken? :conf:



zijn draaikunsten zijn al heel wat verbetert!! :)
Jasperovitsj
Khoop het, anders wordt het een dikke flop vrees ik...

En ik ga het toch maar niet riskeren denk ik, een hele avond Frank lijkt me toch net iets té riskant...:toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement