|
Dj fou on tour (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
is het Frank verstraeten promo team op dit forum gearriveerd of zo?
als er 1 iemand is die van mij nooit geen kansen meer màg verdienen in partyland, is het wel verstraeten. |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Bertn
is het Frank verstraeten promo team op dit forum gearriveerd of zo?
als er 1 iemand is die van mij nooit geen kansen meer màg verdienen in partyland, is het wel verstraeten. |
Was Zillion dan zo slecht misschien? |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Was Zillion dan zo slecht misschien? |
ik heb het over de persoon verstraeten. die verdient nérgens nog een kans. er zit altijd wel iets louche aan zijn toestanden.
en ik had niet graag gedanst op honderden kilo vuurwerk, zoals bij de zillion het geval was. wie zijn vuurwerkvoorraad onder de dansvloer steekt moet wel goe zot zijn. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Bertn
ik heb het over de persoon verstraeten. die verdient nérgens nog een kans. er zit altijd wel iets louche aan zijn toestanden.
en ik had niet graag gedanst op honderden kilo vuurwerk, zoals bij de zillion het geval was. wie zijn vuurwerkvoorraad onder de dansvloer steekt moet wel goe zot zijn. |
ge moet nu geen bang hebben he.... het is niet in een dancing dat van hem is he... dat het allemaal doorgaat!!! |
|
|
| pooley |
mixen kan hij nog altijd niet, dat heb ik gemerkt in de bbc 2 weken geleden, of wast nu 3 op de white night gedoe.
Platen ca va maar het mixen is gewoon break-mixen, beatmatchen kan hij nog altijd ni precies.
En ja gewoon om de persoon al, ga ik er zowiezo niet naartoe, zo'n marginaal, decadent manneke. |
|
|
| domineesje |
waarom breekt iedereen alles af wat van frank komt... ik kan dat echt niet begrijpen!
en idd zoals al eerder vermeld in den topic... zillion runited was toch heeeel beestig!
en vorige week ben ik ook naar bbc geweest en zelf ik zei van amaai hij is veel verbeterD! |
|
|
| Jasperovitsj |
Als Pooley zegt dat hij nog steeds ni goed kan mixen geloof ik hem, hij weet waar hij over praat. :)
En voor mij is muziek heel belangrijk op een avond, en zelfs als ik al weet dat een DJ slecht gaat mixen ga ik me daar nog mateloos aan ergeren. Dus das echt een reden om al niet te komen naar zo'n event. |
|
|
| djcresto |
| Wat voor mij belangrijk is op een uitgaansavond is de muziek. Ben vroeger regelmatig naar Zillion geweest en de discotheek was echt wel WOW, maar als Frank zelf begon te draaien was de lol er ook gauw af. En zoals hier reeds gezegd, je weet nu al zeker dat je control, zero plus en twixt kan verwachten. Kvind het allemaal zeer leuk wat hij doet, of wil doen. Maar hij moet wegblijven van achter de draaitafels. |
|
|
| domineesje |
een updatje ;-)
hier |
|
|
| pooley |
| en J, ik ga u nog is droog in de pooper pakken ze vriend :) |
|
|
|
|