|
Dj fou on tour (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
Sinds wanneer hebben alle n00bs zo'n groot bakkes gekregen? :eyes:
Frank zat in de bak, volgens mij zitten er daar enkel criminelen ;)
Allee ja en cipiers en zo ook of course :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| Jongens jongens, laten we hier nu geen "Frank/Zillion crimineel of niet?" discussie voeren, dat heeft toch totaal geen zin? Sommige mensen hebben geen problemen met hem, anderen wel, so f*cking be it. Op dance4mation zijn zulke discussie serieus uit de hand gelopen, laten we dat hier nu niet herhalen aub...:nervous: |
|
|
| Pumaz |
| Sgoe ik stop ermee :clown: |
|
|
| pooley |
Neu, blijven gaan.
En tis bij mij ookt feit dat een prutsdj zoiets wil opzetten rondom hem, das, zoals gezegd, grootheidswaanzin en niks beter om een persoon met dat terug op de grond te krijgen (precies of ik, wij, zoiets kunnen doen, maar vind het ronduit belachelijk.
En nee ik (boehoe, cry me a river) geef hem geen 5de kans :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| De Pool heeft wel gelijk :) |
|
|
| reckless1980 |
| ja ik ben het met Jasperovitsj eens. laten we hier geen discussies gaan houden ofwel iemand schuldig ergens aan is of niet, laat dat aan de daarvoor bevoegde instanties over . er wordt hier alleen iets gepost over een nieuw concept. if you like it you should go, if you don't like it don't go. laten we het gezellig houden ok ? |
|
|
| Pumaz |
| Je ziet dat je nieuw bent ;) :p |
|
|
| reckless1980 |
| valt da zo erg op dan :p |
|
|
| Pumaz |
Ja :D
TA is gewoon zo niet, er is veel haat en aangezien je dat niet weet kan je hier nog niet lang zijn ;) |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Gonzo
Junk Project - Control :p |
Daar is toch niets verkeerd mee? Ik vind het een zeer goed nummer. Welke soort muziek noemen jullie dit? |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Daar is toch niets verkeerd mee? Ik vind het een zeer goed nummer. Welke soort muziek noemen jullie dit? |
Cheese :disbelief |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Cheese :disbelief |
Universal Nation is dan ook cheese. |
|
|
|
|