|
Dj fou on tour (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| quote: | Originally posted by pooley
en J, ik ga u nog is droog in de pooper pakken ze vriend :) |
Droog dan nog... J, da gaat pijn doen denk'k ze |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by pooley
en J, ik ga u nog is droog in de pooper pakken ze vriend :) |
Droog in de kakker...
... looking forward to it :o |
|
|
| Vibezzolutionz |
Ik begrijp ni waarom iedereen frank zo afbreekt, vroeger brak niemand hem af als hij de king was van het danceimperium maaar sinds hij de zillion niet meer heeft isdat allemaal blijkelijk veranderd.
soit zijn mixtalenten zijn idd ni de beste maar zoalng hij geen job-cola's drinkt kan hij der nen supernacht van maken samen met z-nees, en de show moete u ook geen zorgen over maken ik denk dat men nog nog nooit zo een show zal zien dan op de fou solo on tour.
maar mensen geef hem eerst een kans voor dat ge iedereen afbreekt. |
|
|
| Pumaz |
Ook lid van zijn promo-team? :toothless
En wat is da ier met al die gezever rond show, is da tegenwoordig echt zo belangrijk geworden? |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ook lid van zijn promo-team? :toothless
En wat is da ier met al die gezever rond show, is da tegenwoordig echt zo belangrijk geworden? |
ik dacht net hetzelfde:D
nee sorry, de frank is een crimineel, hij hoort niet thuis in de spotlights. |
|
|
| Vibezzolutionz |
| gewoon iedereen zou dat terug een kans moeten geve dat is alles wat ik hier gewoon wou over opmerken. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Er zullen ook veel mensen hem nog een kans geven, don't worry. Hier op het forum zijn er dan weer enkelen die hem geen kans meer willen geven en ze hebben ook duidelijk gezegd waarom, big deal? Die paar mensen gaan het echt niet maken. :) |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Vibezzolutionz
gewoon iedereen zou dat terug een kans moeten geve dat is alles wat ik hier gewoon wou over opmerken. |
weet je hoeveel kansen de frank ondertussen al ni gekregen heeft?:-)
-zijn pcbedrijf waarmee hij begonnen is: failliet wegens tonnen fraude
-dan zillion: iedereen weet hoe het daarmee gelopen is qua veiligheid en louche zaken.
-dan bij zichzelf inbreken om zijn verzekering een loer te knn draaien
...
ik vind dat die gast meer dan kansen genoeg heeft gehad. |
|
|
| Vibezzolutionz |
| is dat niet eigen aan iemand die in belgie woont om zoveel mogelijk te ontduiken? lol |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Vibezzolutionz
is dat niet eigen aan iemand die in belgie woont om zoveel mogelijk te ontduiken? lol |
Joa zie, als 'k de kans zou hebben, denk ook niet dat ik zo braaf zou blijven. Maar ge moet al serieus onnozel zijn om u keer op keer te laten vangen eh :p |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Vibezzolutionz
is dat niet eigen aan iemand die in belgie woont om zoveel mogelijk te ontduiken? lol |
Neen, dat vind ik maar een flauw argument :clown:
| quote: |
-zijn pcbedrijf waarmee hij begonnen is: failliet wegens tonnen fraude
-dan zillion: iedereen weet hoe het daarmee gelopen is qua veiligheid en louche zaken.
-dan bij zichzelf inbreken om zijn verzekering een loer te knn draaien
|
Alleen maar aan zichzelf en de dikke centen denken - BAH. Niks op tegen dat iemand veel geld wil verdienen, ma op zo'n manier hoeft t ni he. |
|
|
| reckless1980 |
komaan wat een zever allemaal hiero...
er wordt een nieuw concept op gezet voor entertainment met mega verlichting en alles tot in de puntjes geregeld. als ge de site ziet en ziet wat er allemaal bij zit zullen het allemaal stuk voor stuk bangelijke avonden worden. het is dan toevallig opgezet door de frank, so what? verdiend hij geen nieuwe kans dan? en er zijn er hier een paar die roepen dat hij crimineel is , is hij daadwerkelijk al ergens voor veroordeeld dan? sinds wanneer is iemand schuldig voordat er een daadwerkelijke einduitspraak is geweest? of komt het omdat de media hem al zo goed als veroordeeld heeft?
vind dat er hier een hoop dingen door elkaar gegooid worden op deze topic, puur en alleen omdat het om frank gaat. het lijkt mij een beestig concept wat gaat komen en ik ga zeker af komen .....wie komt mee!! |
|
|
|
|