return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
Dj fou on tour (pg. 8)
View this Thread in Original format
Pumaz
Cheese imo: licht verteerbaar en meestal in grote toonaarden ;)
X-Tune
quote:
Originally posted by Nyah
pff, vermoeiend, die discussies over wat cheese is en wat ni ... Crisismeeting erover houden misschien? :p


Darude - Sandstorm

dat is cheese :eek:
Phortastic
quote:
Originally posted by X-Tune
Darude - Sandstorm

dat is cheese :eek:


zeg da maar tegen sandstorm03 :p
Nyah
quote:
Originally posted by Pumaz
Cheese imo: licht verteerbaar en meestal in grote toonaarden ;)


No offence, ma hier opt forum wordt als cheese meestal beschouwd: iets wat het grote publiek wel goed vindt en daarom ni meer 'exclusief genoeg' is ... :rolleyes:
Xilver
quote:
Originally posted by Nyah
No offence, ma hier opt forum wordt als cheese meestal beschouwd: iets wat het grote publiek wel goed vindt en daarom ni meer 'exclusief genoeg' is ... :rolleyes:


Ja, van die glitchy en clicky dinges :p
Phortastic
quote:
Originally posted by Nyah
No offence, ma hier opt forum wordt als cheese meestal beschouwd: iets wat het grote publiek wel goed vindt en daarom ni meer 'exclusief genoeg' is ... :rolleyes:


zit een waarheid in, maar het is meestal ook wel zo dat veel wat het grote publiek geweldig vindt gewoon cheese is :nervous:
Pumaz
quote:
Originally posted by Nyah
No offence, ma hier opt forum wordt als cheese meestal beschouwd: iets wat het grote publiek wel goed vindt en daarom ni meer 'exclusief genoeg' is ... :rolleyes:

Oh je hebt me door, nu ga ik in het hoekje wenen :rolleyes:

Ooit al gedacht dat het net de licht verteerbere dingen zijn die het meest populair geraken? ;)

En ja glitchy en clicky, die zijn zodanig moeilijk verteerbaar dat bijna niemand van jullie weet wat die zijn :p
djcresto
quote:
Originally posted by X-Tune
Het is toch machtig hoe je met 3 noten een ganse zaal gek kunt krijgen. Denk daar maar eens over na. :D


he's got a point :D
Phortastic
quote:
Originally posted by Pumaz
Oh je hebt me door, nu ga ik in het hoekje wenen :rolleyes:



ma dutske toch :p
Pumaz
Dan is Traffic nog beter want dat zijn er 2 :rolleyes:

Phortastic
quote:
Originally posted by Pumaz
Dan is Traffic nog beter want dat zijn er 2 :rolleyes:


lol :)
Pumaz
Waarom is de discussie over cheese gedaan?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
Privacy Statement