|
Dj fou on tour (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| Cheese imo: licht verteerbaar en meestal in grote toonaarden ;) |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Nyah
pff, vermoeiend, die discussies over wat cheese is en wat ni ... Crisismeeting erover houden misschien? :p |
Darude - Sandstorm
dat is cheese :eek: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Darude - Sandstorm
dat is cheese :eek: |
zeg da maar tegen sandstorm03 :p |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Cheese imo: licht verteerbaar en meestal in grote toonaarden ;) |
No offence, ma hier opt forum wordt als cheese meestal beschouwd: iets wat het grote publiek wel goed vindt en daarom ni meer 'exclusief genoeg' is ... :rolleyes: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Nyah
No offence, ma hier opt forum wordt als cheese meestal beschouwd: iets wat het grote publiek wel goed vindt en daarom ni meer 'exclusief genoeg' is ... :rolleyes: |
Ja, van die glitchy en clicky dinges :p |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Nyah
No offence, ma hier opt forum wordt als cheese meestal beschouwd: iets wat het grote publiek wel goed vindt en daarom ni meer 'exclusief genoeg' is ... :rolleyes: |
zit een waarheid in, maar het is meestal ook wel zo dat veel wat het grote publiek geweldig vindt gewoon cheese is :nervous: |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Nyah
No offence, ma hier opt forum wordt als cheese meestal beschouwd: iets wat het grote publiek wel goed vindt en daarom ni meer 'exclusief genoeg' is ... :rolleyes: |
Oh je hebt me door, nu ga ik in het hoekje wenen :rolleyes:
Ooit al gedacht dat het net de licht verteerbere dingen zijn die het meest populair geraken? ;)
En ja glitchy en clicky, die zijn zodanig moeilijk verteerbaar dat bijna niemand van jullie weet wat die zijn :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Het is toch machtig hoe je met 3 noten een ganse zaal gek kunt krijgen. Denk daar maar eens over na. :D |
he's got a point :D |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Oh je hebt me door, nu ga ik in het hoekje wenen :rolleyes:
|
ma dutske toch :p |
|
|
| Pumaz |
| Dan is Traffic nog beter want dat zijn er 2 :rolleyes: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Dan is Traffic nog beter want dat zijn er 2 :rolleyes: |
lol :) |
|
|
| Pumaz |
| Waarom is de discussie over cheese gedaan? |
|
|
|
|