return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
האוזניים שלי (pg. 2)
View this Thread in Original format
markfeldman
quote:
אולי נגיש תביעה ייצוגית נגד נקסט סטיספקשן??????


ואז בכלל תיגמר פה כל הסצינה...
DJ Alex E.
זה לא רק נקסט
יש עוד מאות מקומות כאלה בישראל
אנשים פה פשוט חושבים שכמה שזה יותר חזק ככה זה יותר טוב
אז קודם כל זה הורס את האוזניים באמת
דבר שני אם הם חושבים ככה הם ממש טיפשים
כי כשרמת הסואנד גבוהה מדי,היא מעוותת את הצליל ופוגמת לגמרי בהנאה מהמוסיקה כי כתוצאה מזה שומעים סלט של צלילים שבראשם הקיק שקורע לך את עור התוף
וזה גם לא רק העוצמה....בכלל לא יודעים פה בישראל לכוון סאונד במועדונים...שכונה מה אני יגיד לכם
Shahar
עזבו את נקסט
חכו שתלכו לווקס
:nervous: :nervous: :nervous:

טלטול - נאום בבקשה:D
yaman
מצטער לשמוע על הדבר הזה

העקר שתרגיש טוב

דרך אגב.....

על הדבר הזה שיש לך.... מורידים פרופיל?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by yaman
על הדבר הזה שיש לך.... מורידים פרופיל?


לא אבל כשמסתכלים על הפרופיל שלו מהצד אז רואים שהאוזן שלו די מעוותת


מעניין אם מוש מתכוון לאכול השנה בפורים אוזני המן..:rolleyes:

בכל מקרה מוש תהיה בריא...
נקווה שהמצב ישתפר עבורך
Shahar
quote:
Originally posted by yaman
מצטער לשמוע על הדבר הזה

העקר שתרגיש טוב

דרך אגב.....

על הדבר הזה שיש לך.... מורידים פרופיל?


נראה לי מאד שכן
למה אתה מחפש דרכים להוריד או משו?
Shahar
ותפסיקו להגיד "במסיבות של נקסט יש סאונד מסריח" מזה במסיבות של נקסט
נקסט זה ליין בכלל
מה הלפרין מביא תציוד כל פעם איתו?
דברו בשמות של מועדונים לא שמות של ליינים
THE_BLUE_DRAGON
מוש מקווה שהציפצופים בכל זאת יעברו לך וכמה שיותר מהר!!!
quote:

אבל הבעיה היא שגם נפילה של סכין גורמת לרעש שהוא מרגה לי את האוזן וגורם לה להיות רגישה...

הזכרת לי קטע מפרדי קרוגר...:eek:

אני שמח לבסר בזאת שהתחדשתי לי בזוג אטמים חדש שבוע שהעבר!
אחרי שנאבד לי אחד מהזוג הקודם.

זהו ממתין בקוצר רוח לנסות אותם מחר ובאפטר!!!
:crazy:
Shahar
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
אני שמח לבסר בזאת שהתחדשתי לי בזוג אטמים חדש שבוע שהעבר!
אחרי שנאבד לי אחד מהזוג הקודם.

זהו ממתין בקוצר רוח לנסות אותם מחר ובאפטר!!!
:crazy:


כמה עלו לך?
Vortex_SA
quote:
Originally posted by yaman
מצטער לשמוע על הדבר הזה

העקר שתרגיש טוב

דרך אגב.....

על הדבר הזה שיש לך.... מורידים פרופיל?


ואז מה? כל התותחנים היו נהיים ג'ובניקים אחרי שנה?

markfeldman
quote:
כמה עלו לך?


עזוב אותך שחר,

בטירונות תשאיר לך את האטמים מהמטווחים...

quote:
ואז מה? כל התותחנים היו נהיים ג'ובניקים אחרי שנה?


אשכרה !

כל החבר'ה אצלנו בבסיס בעלי כומתות הטורקיז לא שומעים כלום !
m0sh
פגיעה בשמיעה זה אחוזי נכות
אם זה מוריד פרופיל התשובה היא כנראה כן אבל זה תלוי במידת חומרה


וגיל הצפצופים לא יעברו אף פעם.
אני יצטרך לישון איתם ולקום איתם שאני שומע אותם חזק.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement