|
האוזניים שלי (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | | אולי נגיש תביעה ייצוגית נגד נקסט סטיספקשן?????? |
ואז בכלל תיגמר פה כל הסצינה... |
|
|
| DJ Alex E. |
זה לא רק נקסט
יש עוד מאות מקומות כאלה בישראל
אנשים פה פשוט חושבים שכמה שזה יותר חזק ככה זה יותר טוב
אז קודם כל זה הורס את האוזניים באמת
דבר שני אם הם חושבים ככה הם ממש טיפשים
כי כשרמת הסואנד גבוהה מדי,היא מעוותת את הצליל ופוגמת לגמרי בהנאה מהמוסיקה כי כתוצאה מזה שומעים סלט של צלילים שבראשם הקיק שקורע לך את עור התוף
וזה גם לא רק העוצמה....בכלל לא יודעים פה בישראל לכוון סאונד במועדונים...שכונה מה אני יגיד לכם |
|
|
| Shahar |
עזבו את נקסט
חכו שתלכו לווקס
:nervous: :nervous: :nervous:
טלטול - נאום בבקשה:D |
|
|
| yaman |
מצטער לשמוע על הדבר הזה
העקר שתרגיש טוב
דרך אגב.....
על הדבר הזה שיש לך.... מורידים פרופיל? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by yaman
על הדבר הזה שיש לך.... מורידים פרופיל? |
לא אבל כשמסתכלים על הפרופיל שלו מהצד אז רואים שהאוזן שלו די מעוותת
מעניין אם מוש מתכוון לאכול השנה בפורים אוזני המן..:rolleyes:
בכל מקרה מוש תהיה בריא...
נקווה שהמצב ישתפר עבורך |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by yaman
מצטער לשמוע על הדבר הזה
העקר שתרגיש טוב
דרך אגב.....
על הדבר הזה שיש לך.... מורידים פרופיל? |
נראה לי מאד שכן
למה אתה מחפש דרכים להוריד או משו? |
|
|
| Shahar |
ותפסיקו להגיד "במסיבות של נקסט יש סאונד מסריח" מזה במסיבות של נקסט
נקסט זה ליין בכלל
מה הלפרין מביא תציוד כל פעם איתו?
דברו בשמות של מועדונים לא שמות של ליינים |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
מוש מקווה שהציפצופים בכל זאת יעברו לך וכמה שיותר מהר!!!
| quote: |
אבל הבעיה היא שגם נפילה של סכין גורמת לרעש שהוא מרגה לי את האוזן וגורם לה להיות רגישה... |
הזכרת לי קטע מפרדי קרוגר...:eek:
אני שמח לבסר בזאת שהתחדשתי לי בזוג אטמים חדש שבוע שהעבר!
אחרי שנאבד לי אחד מהזוג הקודם.
זהו ממתין בקוצר רוח לנסות אותם מחר ובאפטר!!!
:crazy: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
אני שמח לבסר בזאת שהתחדשתי לי בזוג אטמים חדש שבוע שהעבר!
אחרי שנאבד לי אחד מהזוג הקודם.
זהו ממתין בקוצר רוח לנסות אותם מחר ובאפטר!!!
:crazy: |
כמה עלו לך? |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by yaman
מצטער לשמוע על הדבר הזה
העקר שתרגיש טוב
דרך אגב.....
על הדבר הזה שיש לך.... מורידים פרופיל? |
ואז מה? כל התותחנים היו נהיים ג'ובניקים אחרי שנה? |
|
|
| markfeldman |
עזוב אותך שחר,
בטירונות תשאיר לך את האטמים מהמטווחים...
| quote: | | ואז מה? כל התותחנים היו נהיים ג'ובניקים אחרי שנה? |
אשכרה !
כל החבר'ה אצלנו בבסיס בעלי כומתות הטורקיז לא שומעים כלום ! |
|
|
| m0sh |
פגיעה בשמיעה זה אחוזי נכות
אם זה מוריד פרופיל התשובה היא כנראה כן אבל זה תלוי במידת חומרה
וגיל הצפצופים לא יעברו אף פעם.
אני יצטרך לישון איתם ולקום איתם שאני שומע אותם חזק. |
|
|
|
|