| Shahar |
| quote: | Originally posted by SPL
תשמעו אי אפשר להיות אדישים לגמריי לגבי העניין אבל מצד שני אי אפשר להתעסק ולחשוב על זה כל היום יש לי מערכת באוטו ב 10000 שקל כמעט אז מה עכשיו אני יפסיק לשמוע בה? לא נראה לי ... אני מנגן כמעט כל יום בבית וכשאני מנגן אני אוהב לשמוע על ווליום חזק והווליום באוזיות הוא גם לא ממש חלש אז מה אני יפסיק לנגן עכשיו ? לא נראה לי... |
מה תרוצה להגיד בזה?
סבבה לך |
|
|