return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
האוזניים שלי (pg. 6)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
נו ברור אבל זה יעזור

כמובן שזה לא יעזור כל כך במועדון כמו ב
TLV
ששמים זין על הסאונד
אבל באמנזיה למשל זה יעזור


אנלא מבין למה אתה לא כותב מכתב או לפחות מתקשר לנקסט
Flotser
כתבה שדי קשורה לנושא:
http://news.walla.co.il/?w=//684627
:tongue3
THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by Flotser
כתבה שדי קשורה לנושא:
http://news.walla.co.il/?w=//684627
:tongue3


מצויין!!!
:disbelief
Meltdown
לצערי, אני בטוח במאה אחוז, שבעלי המועדונים ימשיכו לזרוק זין על הבליינם שלהם, ולהמשיך עם הסאונד הגבוה ביותר עם כל הקשור בכך, לדעתי הם יעדיפו לשלם את הקנס, כמה שזה לא יהיה, מאשר להפחית את עוצמת הדציבלים בכל סוג של מסיבה שהוא
Hell_Copter
quote:
Originally posted by m0sh
פגיעה בשמיעה זה אחוזי נכות
אם זה מוריד פרופיל התשובה היא כנראה כן אבל זה תלוי במידת חומרה


צריך להזהר מזה...
יש לי ידידה שהייתה מש"קית של אר פי ג'י... נכון להיום יש לה 40% נכות שמיעה...
SMoKeR
חברים כל מה שמוש אמר ממש נכוןןןן...אתמול לצערי הרב חזרתי ממסיבה בקווינס שהרמקולים שם צרחו תנמיכו אותי ואני נשבע לכם שהלכתי לישון, קמתי ועד עכשיו יש לי צפצופים באוזן ימין
אני מתחרט שהלכתי בלי אטמים זה היה פשוט טמטום מצידי לזרוק זין על זה...
Rising
quote:
Originally posted by SMoKeR
חברים כל מה שמוש אמר ממש נכוןןןן...אתמול לצערי הרב חזרתי ממסיבה בקווינס שהרמקולים שם צרחו תנמיכו אותי ואני נשבע לכם שהלכתי לישון, קמתי ועד עכשיו יש לי צפצופים באוזן ימין
אני מתחרט שהלכתי בלי אטמים זה היה פשוט טמטום מצידי לזרוק זין על זה...


חכה 16 שעות מזמן האירוע.. מקווה שיסתדר

זה גם מאוד פסיכולוגי לא צריך לחשוב על זה.. להתעלם כאילו זה לא שם.
Shahar
וואלה גם אתמול הסאונד היה חרא בטיאלוי
בהתחלה היה נראה כאילו הם החלישו קצת
אבל אחר כך לא

ואחרי המסיבה באמת שמעתי יותר מדי חלש
זה זין
SMoKeR
Rising
הצפצופים פחות מדאיגים אותי וזה לא העניין העיקרי...
העניין הוא שהאוזן מתחילה להיות נכה והשמיעה מתדרדרת בגלל מסיבות כאלה
הצפצוף בין כה יעבור (עד שתקבל טיניטוס כמו אצל מוש), אבל השמיעה עצמה שהיא הדבר הכי חשוב נהרסת מכל העניין הזה...
החלטתי אני קונה השבוע אטמים שקופים!
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by taltul
LOL

אז איך תסביר את העובדה שלובלין מזמין איש סאונד מיפן כדי לכוון את המערכת באומן...לא יודע מה עם ת''א כשהם עשו את זה בירושלים זה עלה להם סכום לא קטן בכלל אבל התוצאות מדברות בעד עצמן...

אם אתה קורא לזה בורות מבחינתם אז אין לי מה להגיד לך...

:wtf:


זה מצויין שמביאים סאונדמן מקצועי לעניין הזה.יפה מאד
אבל תשמע לדעתי אם הם מזמינים אותו מיפן זה שטות !
יש מספיק אנשי סאונד בישראל ומספיק חברות הגברה שיכולות להגיע לאותה תוצאה לפחות
אני בעצמי עם עוד כמה חברים עברנו קורס לסאונדמנים של כמה חודשים ע"י בחור שקוראים לו אורי שהוא אחד החזקים בצפון בתחום הזה וגם יש לו חברת הגברה משלו והוא גם אחד מהבעלים של החנות "חלילית" למי שמכיר שזאת רשת ציוד מוסיקה בכל הארץ.
בקיצור מהיכרות איתו ומלראות אותו בפעולה אני יכול להגיד לכם שהוא תותח ובשבילו,לכוון סאונד במועדון,זה באמת עבודה של 5 דקות.
וגם יש פה בצפון את חברת ההגברה אקשטיין שהם תותחים ועושים מלא הופעות גדולות וארועים גדולים והם באמת חבר'ה ברמה.
וגם אני מספיק מיומן בשביל לכוון סאונד במועדון כי תאמינו לי שאני מתעסק עם זה מלא במהלך השנה בבית הספר כשאני עושה את ההגברה לכל ההצגות והטקסים שמעלים אצלנו בבית הספר
ויש עוד מאות ואלפים כמוני בארץ
אגב מן הסתם הרבה מהם לא רואים אותי ממטר בקטע הזה חחחח אבל בלי קשר
מה שרציתי להדגיש כאן הוא שלא צריך ללכת עד יפן בשביל לכוון סאונד !!! רבאק גם ילד בן 18 כמוני יכול לעשות את זה אם יש לו את ההכשרה.
ואגב,לכל מי שחשב
סאונדמן זה לא דיג'יי.שני דברים שונים לגמרי
סתם רציתי להבהיר נקודה

ורציני עשיתם לי פה פאראנויה....אני קורא את מה שאתם כותבים ונזכר איך אני תמיד הייתי יוצא עם צפצופים מטורפים ממסיבות שהיו נעלמים תוך יום-יומיים....ואני חושב לעצמי כמה אני בר מזל שזה לא נשאר אצלי קבוע...
קראתי את הכתבה שמישהו פה הביא לינק אליה....ובהחלט חשוב שזה יגיע לכולם
אני הולך להשאיר את הלינק לכתבה הזאת לפחות איזה שנה באוואי שלי :)
חייבים להעלות את המודעות לזה

ובקשר לתביעה:
+1 !!!!!
צריך שמישהו יתבע להם את התחת !!!
ואז כשאיזהשהוא מועדון גדול כמו הטיאלוי יצטרך לשלם כסף,והרבה כסף אני מקווה,אז השמועה גם תגיע לאוזניים של כל בעלי המועדונים,שיפחדו שיתבעו אותם גם כן ולכן יעשו משהו בנוגע לסאונד בכל המועדונים.
זה חייב להתחיל איפהשהוא.חייבים לתבוע איזהשהוא מועדון עם שם כדי שהעניין הזה יופץ בכל הארץ ואני מאמין שזה מה שיביא לשינוי.החשש מתביעות נוספות
כנראה רק ככה הדברים עובדים פה.באיומים ותביעות

skelz
quote:
Originally posted by SMoKeR
חברים כל מה שמוש אמר ממש נכוןןןן...אתמול לצערי הרב חזרתי ממסיבה בקווינס שהרמקולים שם צרחו תנמיכו אותי ואני נשבע לכם שהלכתי לישון, קמתי ועד עכשיו יש לי צפצופים באוזן ימין
אני מתחרט שהלכתי בלי אטמים זה היה פשוט טמטום מצידי לזרוק זין על זה...


בתור אחד שותיק בקווינס..
בקומה השנייה.. תעמוד 2 דקות ליד המוניטור
זה באמת הופך להיות עינוי..
באולם הקטן אייכשהו סבבה
באולם הגדול.. בעייתי

ניגנתי בקווינס פעמיים :)
בפעם הראשונה.. נתתי תסט עם שיא החשק, ותאמין לי אתה לא רוצה לדעת מה עשיתי שם להגברה עם
Tiesto - Traffic (DJ Montana Edit)
:)

הברמן פרש מהבר לעבר רחבת הריקודים :D
(טוב.. לא בדיוק, אבל הוא עלה על הבר והתחיל לרקוד :D)

ואגב,
אמרת שהיה מסריח..
אני מבין אותך.. שחורשים 5 שעות ראפ בשכל..
זה המצב :/
מתוך ה 5 שעות, אולי חצי שעה ניו יורק
מטראנס.. אפשר לשכוח
הכי טראנסי שתשתמע זה רימיקס לאיזה קטע מסחרי
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by skelz
חורשים 5 שעות ראפ בשכל...
זה המצב :/
מתוך ה 5 שעות, אולי חצי שעה ניו יורק
מטראנס.. אפשר לשכוח
הכי טראנסי שתשתמע זה רימיקס לאיזה קטע מסחרי


הרגע תיארת 99 אחוז מהמסיבות בצפון
ומן הסתם גם ברוב חלקי הארץ האחרים
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement