return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
האוזניים שלי (pg. 4)
View this Thread in Original format
m0sh
quote:
Originally posted by SMoKeR
הלן מוש...מצטער מאוד לשמוע על המחלה שלך, באמת כואב לחיות עם העובדה שכנראה המצב מפה כבר לא יוכל להשתפר...
אני רק יכול לאחל לך שתהיה חזק ותלמד לחיות עם זה

כמה שאלות:
באיזה גיל הבחנת בעובדה שהטינטון כבר הפך לצלצול שלא מפסיק ללוות את אוזניך?
בן כמה אתה היום?
האם יש הבדלי שמיעה בין שתי האוזניים או ששתיהם נדפקו במידה שווה?
תספר לי ממה בעיקר נדפקו לך האוזניים! ממסיבות? קונצרטים עם דיסטורשיין? או אולי האוזניות של פיוניר קשורות לעניין? תפרט קצת על העניין


הבחנתי בזה בדצמבר
שנסעתי שבאוטו בדרך לאוטובוס
ומאז זה לא עזב אותי
אני זוכר ישבתי בשירותים לפני מייק או בנג'מין בייטס ושמעתי את הצפצופים ואז ידעתי שמשהו רע קורה
והלכתי עם אטמים למסיבה וזה לא עזר

זה חד וחלק המסיבות ולא קשור לפיוניר
הלוואי עלי הסאונד של הפיוניר

באיביזה היה לי צפצופים אחרי כל מסיבה שעברו
כנראה לא חשבתי אז
ופה בארץ המסיבות פשוט זיינו לי את האוזניים שזה היה הבעיה האמיתית
אחרי פרי היה צפצופים אבל בקטנה
אבל זה המסיבות בקו שגמרו אותי סופית

בקשר להבדלי שמיעה
טוב את האמת רק עכשיו אני שם לב שלאוזן ימין יש יותר צפצופים ובאוזן שמאל אני לא שומע הרבה
אגב באוזן שמאל אני שומע עם האוזניות ואוזן ימין את החוץ בדרכה אני שומע חיצוני יותר טוב.
אוזן ימין שלי יותר רגישה


אתמול בלילה זה היה פשוט נוראי
רק חשבתי על הצפצופים ולא הצלחתי להפטר מהרעש שלהם
גם עכשיו אני כל הזמן חושב על זה וזה משגע.
HyPeRSoNiC
מצטער לשמוע על האוזניים שלך אחי
אני אשמע בעצתך. היום, בדרך לעבודה, אני אעצור בסופר-פארם ואקנה זוג אטמים.....
SPL
קודם כל תרגיש טוב
ואני חושב שהדי ג'יים הכי נפגעים מהעניין הזה.
taltul
חבר'ה אתם הייתם צריכים להיות באומן שנפתח השבוע או בכלל לבוא לסניף בירושלים...

:הנה ציטוט של אחד מאנשים שהיו

"מערכת הסאונד יודעת מה היא עושה במועדון, לראיה אין צפצופים באזניים יום אחרי..."


אני תוהה אם למישהו פה יש ביצים לתבוע את המועדונים כמו טיאלוי וכדומה שבעליהם מתקמצנים בלהביא אנשי הסאונד שמבינים בעניין שיכוונו את הסאונד ולא די גי או מישהו אחר מהצוות שיעשה את זה...

זה ממש מגוחך...

יאללה מישהו יש לו קומבינות עם איזה עורך דין?

ואני רציני לגמרי...
תחשבו על זה...

הצדק הוא על הצד שלנו...זה בדוק...
Meltdown
לי יש עורך דין במשפחה, אני יכול לבדוק איתו את הנושא, במידה והוא מתמחה בסגנון הזה של התביעות המשפטיות, דרך אגב, לפי מה שאני הבנתי ראובן לובלין מבעלי האומן 17, כבר עבר בזמנו לפי מה שידוע לי, ניתוח באוזניים לאחר שנים של האזנה למוזיקה בביטים גבוהים במיוחד.
מי שמעוניין שאני אבדוק את הנושא, שייצור איתי קשר בהתאם לפרטים האישיים שלי בכרטיס
SPL
לא צריך שום סאונדמן ושום איש מקצוע בשביל לכוון מערכת במועדון כל העניין במועדונים זה שהם סוחטים קצת יותר מידי מהציוד ומה שיוצא מהרמקולים נשמע רע רע מאוד ומזיין את האוזנים מה שקורה שהמגבר נכנס לתפועה שנקראת "קליפינג" והוא מתחיל לעוות את הצלילים בסה"כ מה שצריך לעשות זה קודם כל לדאוג שהמיקסר לא יגיע למנורות האודומות (כי אז הוא מתחיל לעוות) וחוץ מיזה להוריד את הוולים מהמגברים במועדון, אולי גם מיקום נכון של הרמקלים יכול לעזור. לדעתי רמקול שצורח מזיק יותר לאוזן מאשר רמקול איכותי שחזק ממנו בהרבה אבל עובד בתחום שהוא אומר לעבוד!
DjChook
אחד הדברים הכי נדירים במועדון השוק, הצוף
הוא שהסאונד שם יחסית חלש בכוונה, גם בכדי לא לגרום לנזקים
וגם בשביל שאנשים יוכלו לדבר ולהכיר כמו שצריך במסיבות חוגרים :)
KrazyDJs
אחרי שקראתי את הת'רד הזה ואת הלינק שאדיש הביא..
זה התחיל לבוא אלי בפסיכולוגיה..

עכשיו כולי פרנואיד, אם יש פתאום איזה באס מטורף בטראק אני מחליש ישר ת'מוזיקה
אתמול בדרך הביתה ביקשתי כל שניה מההורים להחליש ת'רדיו וזה..

:nervous:


אה,כן...

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=250513
אפילו ב COR
פתחו על זה הודעה עכשיו :)
SMoKeR
quote:
Originally posted by YAEL2107
קודם כל תהיה בריא הלוואי שזה יעבור לך!
תגיד איך הציפצופים האלה נשמעים? כמו אחרי שמישו מת והמוניטור שלו מצפצף?


נתקלתי בלינק שנראה לי יכול פחות או יותר להשמיע לנו איך הצפצופים באוזניים של מוש נשמעים...
זה "יעני" בדיקת שמיעה אונליין שבתכלס עובדים עליך ומנסים להבהיל אותך, כלומר אחרי שתלחץ כמה פעמים על האפשרויות שהם נותנים לך אז תופיע מין תמונה כזו מפחידה וישמע קול צרחה מעצבן. אז לא להיבהל אנשים!!!

למי שפוחד להיבהל שפשוט יפרוש אחרי החלק הראשון של המבחן

אז מוש, הצפצופים שיש לך דומים איכשהו לצפצופים שכאן
http://daemlich.net/5631
?
SPL
תשמעו אי אפשר להיות אדישים לגמריי לגבי העניין אבל מצד שני אי אפשר להתעסק ולחשוב על זה כל היום יש לי מערכת באוטו ב 10000 שקל כמעט אז מה עכשיו אני יפסיק לשמוע בה? לא נראה לי ... אני מנגן כמעט כל יום בבית וכשאני מנגן אני אוהב לשמוע על ווליום חזק והווליום באוזיות הוא גם לא ממש חלש אז מה אני יפסיק לנגן עכשיו ? לא נראה לי...

taltul
quote:
Originally posted by SPL
לא צריך שום סאונדמן ושום איש מקצוע בשביל לכוון מערכת במועדון כל העניין במועדונים זה שהם סוחטים קצת יותר מידי מהציוד ומה שיוצא מהרמקולים נשמע רע רע מאוד ומזיין את האוזנים מה שקורה שהמגבר נכנס לתפועה שנקראת "קליפינג" והוא מתחיל לעוות את הצלילים בסה"כ מה שצריך לעשות זה קודם כל לדאוג שהמיקסר לא יגיע למנורות האודומות (כי אז הוא מתחיל לעוות) וחוץ מיזה להוריד את הוולים מהמגברים במועדון, אולי גם מיקום נכון של הרמקלים יכול לעזור. לדעתי רמקול שצורח מזיק יותר לאוזן מאשר רמקול איכותי שחזק ממנו בהרבה אבל עובד בתחום שהוא אומר לעבוד!

LOL

אז איך תסביר את העובדה שלובלין מזמין איש סאונד מיפן כדי לכוון את המערכת באומן...לא יודע מה עם ת''א כשהם עשו את זה בירושלים זה עלה להם סכום לא קטן בכלל אבל התוצאות מדברות בעד עצמן...

אם אתה קורא לזה בורות מבחינתם אז אין לי מה להגיד לך...

:wtf:
SPL
ואיך אתה יודע שהם הזמינו איש סאונד מיפן? כי שמעת מדוד של אח של אחות של..? או שאתה יודע בוודאות?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement