|
האוזניים שלי (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
מוש אחי מקווה שתרגיש טוב.
האמת היא שגם לי ביום א' יש בדיקת שמיעה..
אני לעומתך לא שומע ציפצופים, אני שומע ממש חלש..
נקווה שזה לא משהו רציני.. |
|
|
| cluBBer |
| מישהו יודע איפה עושים בדיקת שמיעה? |
|
|
| Rising |
תודה!!
מוש תיהיה בריא |
|
|
| markfeldman |
אותי הוא שיכנע !
מחר אני קונה אטמי אוזניים ! |
|
|
| Flotser |
כמו שהזכרתי פה כבר קודם, לאח שלי יש טיניטוס.
והוא קיבל את זה די קשה...
קטע לא נעים |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אותי הוא שיכנע !
מחר אני קונה אטמי אוזניים ! |
מחר יום שבת
חח, סתם
גם אני השתכנעתי.. מסיבה הבאה אטמי אוזניים חובה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by cluBBer
מישהו יודע איפה עושים בדיקת שמיעה? |
קופת חולים
לך לרופא שלך תבקש לעשות הוא יפנה אותך לאף אוזן גרון כנראה ואז.. |
|
|
| Meltdown |
בזמנו בדקתי את הנושא של קניית אטמי אוזניים בסופר פארם, ויש שני סוגים:
הסוג הפשוט, שאלו האטמים הצהובים שבין היתר צה"ל משתמש בהם לחיילים הפשוטים שלו בזמו מטווחים, הם עולים בסביבות ה 15-20 ועד כמה שזכור לי הם חד פעמיים
ויש סוג שני של אטמים יותר איכותיים, שעולים בסביבות ה 30-40 והם אמורים לתת הגנה הרבה יותר טובה לאוזניים, מאשר הסוג הראשון שציינתי, ולגבי איפה אפשר לקנות אותם, אפילו במהלך ימי שישי ניתן לרכוש אותם בסניף של הסופר פארם בקניון איילון, למי שמעוניין.
מוש, אל תחשוב אפילו לבוא למסיבות בזמן הקורב עם הסאונד שיש ב טי אל וי או בדום או בכל מועדון אחר, זה לא שווה את הפגיעה שיכולה להיווצר לך באוזניים
גם אני כאשר אני יוצא מכל מסיבה שהיא, שהסאונד בה הוא גבוה במיוחד, לוקח לי איזה יום לחזור לשמוע בצורה ששמעתי לפני שהגעתי למסיבה, לא משנה כרגע שם המועדון |
|
|
| m0sh |
תראה יש מלא סוגים...
וזה בסדר אני לא חושב |
|
|
| SMoKeR |
הלן מוש...מצטער מאוד לשמוע על המחלה שלך, באמת כואב לחיות עם העובדה שכנראה המצב מפה כבר לא יוכל להשתפר...
אני רק יכול לאחל לך שתהיה חזק ותלמד לחיות עם זה
כמה שאלות:
באיזה גיל הבחנת בעובדה שהטינטון כבר הפך לצלצול שלא מפסיק ללוות את אוזניך?
בן כמה אתה היום?
האם יש הבדלי שמיעה בין שתי האוזניים או ששתיהם נדפקו במידה שווה?
תספר לי ממה בעיקר נדפקו לך האוזניים! ממסיבות? קונצרטים עם דיסטורשיין? או אולי האוזניות של פיוניר קשורות לעניין? תפרט קצת על העניין |
|
|
| Shahar |
אבא שלי לפני כמה ימים סיפר לי על אחד שהוא מכיר שהתפוצצה לו ריאה בגלל שהוא ברמן במועדון
איכשהו זה מסתדר עכשיו אבל זה מסוכן כנראה רצח |
|
|
|
|