return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
האוזניים שלי (pg. 3)
View this Thread in Original format
Sniper
מוש אחי מקווה שתרגיש טוב.

האמת היא שגם לי ביום א' יש בדיקת שמיעה..

אני לעומתך לא שומע ציפצופים, אני שומע ממש חלש..

נקווה שזה לא משהו רציני..
ADiSH
תקראו את זה:
http://www.o-zen.com/home/modules.p...%E9%F0%E8%E5%EF
cluBBer
מישהו יודע איפה עושים בדיקת שמיעה?
Rising
quote:
Originally posted by ADiSH
תקראו את זה:
http://www.o-zen.com/home/modules.p...%E9%F0%E8%E5%EF


תודה!!

מוש תיהיה בריא
markfeldman
quote:
תקראו את זה:
http://www.o-zen.com/home/modules.p...%E9%F0%E8%E5%EF


אותי הוא שיכנע !

מחר אני קונה אטמי אוזניים !
Flotser
כמו שהזכרתי פה כבר קודם, לאח שלי יש טיניטוס.
והוא קיבל את זה די קשה...
קטע לא נעים
Rising
quote:
Originally posted by markfeldman
אותי הוא שיכנע !

מחר אני קונה אטמי אוזניים !


מחר יום שבת

חח, סתם

גם אני השתכנעתי.. מסיבה הבאה אטמי אוזניים חובה
Shahar
quote:
Originally posted by cluBBer
מישהו יודע איפה עושים בדיקת שמיעה?


קופת חולים
לך לרופא שלך תבקש לעשות הוא יפנה אותך לאף אוזן גרון כנראה ואז..
Meltdown
בזמנו בדקתי את הנושא של קניית אטמי אוזניים בסופר פארם, ויש שני סוגים:
הסוג הפשוט, שאלו האטמים הצהובים שבין היתר צה"ל משתמש בהם לחיילים הפשוטים שלו בזמו מטווחים, הם עולים בסביבות ה 15-20 ועד כמה שזכור לי הם חד פעמיים
ויש סוג שני של אטמים יותר איכותיים, שעולים בסביבות ה 30-40 והם אמורים לתת הגנה הרבה יותר טובה לאוזניים, מאשר הסוג הראשון שציינתי, ולגבי איפה אפשר לקנות אותם, אפילו במהלך ימי שישי ניתן לרכוש אותם בסניף של הסופר פארם בקניון איילון, למי שמעוניין.

מוש, אל תחשוב אפילו לבוא למסיבות בזמן הקורב עם הסאונד שיש ב טי אל וי או בדום או בכל מועדון אחר, זה לא שווה את הפגיעה שיכולה להיווצר לך באוזניים
גם אני כאשר אני יוצא מכל מסיבה שהיא, שהסאונד בה הוא גבוה במיוחד, לוקח לי איזה יום לחזור לשמוע בצורה ששמעתי לפני שהגעתי למסיבה, לא משנה כרגע שם המועדון
m0sh
תראה יש מלא סוגים...

וזה בסדר אני לא חושב

SMoKeR
הלן מוש...מצטער מאוד לשמוע על המחלה שלך, באמת כואב לחיות עם העובדה שכנראה המצב מפה כבר לא יוכל להשתפר...
אני רק יכול לאחל לך שתהיה חזק ותלמד לחיות עם זה

כמה שאלות:
באיזה גיל הבחנת בעובדה שהטינטון כבר הפך לצלצול שלא מפסיק ללוות את אוזניך?
בן כמה אתה היום?
האם יש הבדלי שמיעה בין שתי האוזניים או ששתיהם נדפקו במידה שווה?
תספר לי ממה בעיקר נדפקו לך האוזניים! ממסיבות? קונצרטים עם דיסטורשיין? או אולי האוזניות של פיוניר קשורות לעניין? תפרט קצת על העניין
Shahar
אבא שלי לפני כמה ימים סיפר לי על אחד שהוא מכיר שהתפוצצה לו ריאה בגלל שהוא ברמן במועדון
איכשהו זה מסתדר עכשיו אבל זה מסוכן כנראה רצח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement