|
האוזניים שלי
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
טוב חברה
בגלל הרבה הצקות פה וסתם בשביל לסיים את סאגת האוזניים שלי ,הגיע הזמן לסכם הכל שתדעו אחת ולתמיד מה קורה
אז ככה:
יש לי טיניטוס או באנגלית
tinnitus
שזה צפצופים באוזניים...למי שלא יודע הדבר הזה לא עובר ואצלי הוא חזק!
כלומר עד ליום האחרון בחיים שלי אני יצטרך לשמוע צפצופים באוזניים...נקח דוגמא שהייתי לפני כמה ימים בסרט וברגעים השקטים שמעתי צפצופים
אם אני שם אטמים ואין מוזיקה ,אז אני פשוט שומע צפצופים חזקים בטירוף
עכשיו אם זה היה שווה את כל מה שעשיתי עד כה?
התשובה היא לא...אני ממליץ לכל מי שהולך פה למסיבות שישים תמיד אבל תמיד אטמים! אם זאת אטמים לא פותרים את הבעיה אבל בהחלט עוזרים.
יש רמה מסויימת של דציבלים שהאוזן מסוגלת לסבול ובמסיבות של נקטס היא עוברת את גבול הטעם הטוב...
גם באיביזה היה לי צפצופים אחרי מסיבות אבל זה היה בקטנות ושלא נדבר על זה שיכלתי חופשי לדבר במסיבה.
לגבי הפגיעה בשמיעה זה כבר נושא אחר.
מהשתי בדיקות שמיעה שעשיתי ,לא אובחן פגיעה בשמיעה...אני עדיין מעוניין לעשות עוד בדיקה -כי אני חושב שהמצב הדרדר אחרי ארמין...הבדיקה עצמה מאד מתסכלת עם הצפצופים אבל בכל זאת אני מצליח לשמוע.
הבעיה העיקרית שלי היא שיש לי גירוי באוזן לתדרים גבוהים וזה דבר שלא קשור לצפצופים ואני פשוט צריך להמנע מרעש
אבל הבעיה היא שגם שריקה,טריקת דלת או נפילה של סכין גורמת לרעש שהוא מרגה לי את האוזן וגורם לה להיות רגישה...
אני מאד מקווה שאני יצליח להמנע מרעש בחודשים הבאים כדי שאני יוכל לחזור למסיבות...אני מאד מקווה שאני עוד יוכל ללכת למסיבות אם זאת מערכת סאונד חזקה ורעה תגרום לי לחשוב פעמיים...
אני מקווה שיהיה בסדר ואני יחזור לימים הטובים
שמעתי על תרופה לטיניטוס שהיא בעצם לשמוע כל יום למשך הרבה זמן מוזיקת רקע עם אוזניות ולהרגיל את המוח ככה שיפסקו הצפצופים...אני חשבתי על לנסות על זה אבל אני צריך קודם מוזיקת רקע.
מוסר השכל
תשמרו על האוזניים שלכם כי זה לא שווה את זה!
המצב שלי לא יכול להשתפר אלא רק להיות יותר גרוע עד למצב שאני ישמע רק צפצופים |
|
|
| FederalBI |
יו. ...
אני ממש מצטער לשמוע שזה מה שקרה לך הלוואי ותמצא פתרון למצב שלך |
|
|
| Huge-A |
ברוסית זה נקרא
звон в ушах מין זמזום או צפצופים תרגישו חופשי עם השם ... רק שזה באמת לא נעים :S :eyespop:
רק תרגיש טוב ;) |
|
|
| fusi |
אני לא חסיד של אטמים, אבל בכל זאת נשקול את העניין בכובד ראש עכשיו
(תרגיש טוב ואל תיתן לזה לגרום לך לפרוש למסיבות (מספיק לנו סאבי אחד פה
:cool: |
|
|
| KrazyDJs |
| תרגיש טוב מושון :) |
|
|
| m0sh |
אני שמח שאני מצליח להשפיע על אנשים פה
בארץ זה מאד קריטי לפחות במסיבות של נקטס
היום אני הולך למסיבה שהסאונד חלש וטוב אבל עדיין אני שם אטמים.
אם במצב הנוכחי אני ימשיך ללכת למסיבות של נקטס - אני תוך חצי שנה חירש |
|
|
| coby |
תרגיש טוב אחי..
גם אני מזה שומר על האוזניים שלי ואני תמיד אומר ליובל אולי עכשיו הוא יקשיב לי ! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by coby
תרגיש טוב אחי..
גם אני מזה שומר על האוזניים שלי ואני תמיד אומר ליובל אולי עכשיו הוא יקשיב לי ! |
חחח מה זה שומר על האוזניים.?
איפה אתה נחשף לעוצמות רעש מטורפות? |
|
|
| Shahar |
תרגיש טוב מוש
לדעתי דבר עם נקסט ספר להם מה קרה אולי הם יורידו תסאונד במסיבות שלהם
תגיד להם שהסיפור שלך הגיע להרבה אנשים שחושבים פעמיים אם לבואל מסיבה או לא
ואיפה אפשר לקנות אטמים?
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
חחח מה זה שומר על האוזניים.?
איפה אתה נחשף לעוצמות רעש מטורפות? |
בביצפר המורה צועקת על תלמידים זה מסכן תאוזן |
|
|
| markfeldman |
מפחידדדדדדדדדד
האמת שנראה לי שכולנו פה כבר די חולים במחלה (ברמות כאילו ואחרות). |
|
|
| princess cc |
אולי נגיש תביעה ייצוגית נגד נקסט סטיספקשן??????
קיצר זוכרים שסיפרתי לכם שאז היו לי כאבי אוזניים וזה? זה היה בקיץ קיצר הגעתי למצב שלא שמעתי כלום באוזן שמאל, באתי לרופאה כולי בהסטריה
צעקתי: ד"ר אני חירשת!! אני חירשת!!! ההיא בודקת אותי דוחפת לי כל
מיני עב"מים לאוזן לא מזיז לי אפילו.. האוזן כאילו משותקת
פתאום היא באה עם זמבורה כזו נתנה לי אחד באוזן מה אני אגיד לכם
נתתי כזו קפיצה! עלק ההיא אומרת לי במבטא רוסי כבד
[אדיר נא לדובב]:
נו... רואה? את לא חירשת!!!
מוש תרגיש טוב! אולי תיקח הפסקה ממסיבות עד שזה ישתפר קצת |
|
|
|
|