|
רפורמה בפורום !!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
נכון סבבה מוש.. אני מקבל את זה שדברים משתנים.....
אבל הפורום הזה ממש נהרס לפי דעתי... הוא לא השתנה, אלה נהרס. |
|
|
| Shahar |
מסכים עם חן והסכמתי מההתחלה
אני נמצא בעוד פורום שיש שם מודים שבאמת עושים את התפקיד אבל בעצם לא עושים מה שהם באמת צריכים..
כמו שחן אמר הוא יכול לפתוח תפורום לראות הודעות שלא רשום בהם משו על מוזיקה ולמחוק בדיוק כמו שהמודים בפורום שאמרתי לכם עושים
אבל וואלה אני נכנס לשם אחרי יום יומיים ורואה את אותם פוסטים שראיתי לפני כמה ימים בלי שינוי
זה מה שאתם רוצים?
אלכס אתה חדש פה אתה לא יודע מה היה פה
יובל אתה זוכר לפני שנה שכולם בכו שאין פה עניין וכבר לא מעניין להיכנס?
אם כבר זאת סיבה לפרוש..פורום שאין מה לעשות פה מרחיק מבקרים
בניגוד לפורום שמתי שיכנסו אליו יש בו חיים!!
אנלא מבין מה הבעיה אם יש טרדים שלא מעניינים אותך יובל
אל תקרא אותם
מה עדיף
שיהיה טרדים לא מעניינים וביניהם טרדים מעניינים ואתה תסנן?
או שיהיה רק כמה טרדים בודדים על מוזיקה ויהיה משעמם? |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by YuVaL
נכון סבבה מוש.. אני מקבל את זה שדברים משתנים.....
אבל הפורום הזה ממש נהרס לפי דעתי... הוא לא השתנה, אלה נהרס. |
נכון אני מסכים גם איתך.
אין מה לעשות
הצעתי לעשות סדר ואני חושב היה מגיע לי אבל אני לא קובע את החלטות |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
נכון אני מסכים גם איתך.
אין מה לעשות
הצעתי לעשות סדר ואני חושב היה מגיע לי אבל אני לא קובע את החלטות |
לא היה מגיע לך ואני רציני
קודם כל בגלל שרימית בהצבעה
ודבר שני בגלל שאתה לא מתאים
מורן היה מתאים
וחן מתאים |
|
|
| m0sh |
פחחחחחחח
ולא דיברתי על אז עם ההצבעה.
ויש אנשים שיותר זמן ממך פה שחושבים שהיה מגיע לי אבל לא נכנס לזה. |
|
|
| YuVaL |
לא מתאים?
אתה מכיר את מוש בכלל שאתה אומר שהוא לא מתאים?
בואנה אני ניהלתי ת'פורום הזה שהייתי כולה בן 15 והייתי מספיק טוב בשביל כולם
אז אני בטוח שגם מוש מספיק טוב ואפילו יותר טוב ממני.
לא מבין איך אתה נותן לעצמך את הזכות להגיד דברים כאלה שת'לא מכיר ת'בנאדם בכלל |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
פחחחחחחח
ולא דיברתי על אז עם ההצבעה.
ויש אנשים שיותר זמן ממך פה שחושבים שהיה מגיע לי אבל לא נכנס לזה. |
אני פה מ 2002 ואני זוכר את ההיסטוריה שלך אפילו אם אתה לא זוכר שהייתי פה הרבה
| quote: | Originally posted by YuVaL
לא מתאים?
אתה מכיר את מוש בכלל שאתה אומר שהוא לא מתאים?
בואנה אני ניהלתי ת'פורום הזה שהייתי כולה בן 15 והייתי מספיק טוב בשביל כולם
אז אני בטוח שגם מוש מספיק טוב ואפילו יותר טוב ממני.
לא מבין איך אתה נותן לעצמך את הזכות להגיד דברים כאלה שת'לא מכיר ת'בנאדם בכלל |
שאתה היית בניהול הכרתי אותך תלא זוכר? שהחלטת לפרוש
אני הייתי פה מספיק זמן בשביל להכיר את מוש |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by YuVaL
נכון סבבה מוש.. אני מקבל את זה שדברים משתנים.....
אבל הפורום הזה ממש נהרס לפי דעתי... הוא לא השתנה, אלה נהרס. |
+1
לא ממש אפשר לתאר את זה במילים כמו שצריך...אבל האווירה בפורום לפני שנתיים שלוש ככה הייתה שונה לחלוטין ממה שהיא עכשיו. שוב, לא יכול בדיוק להסביר את זה אבל אני מאמין שאנשים בעלי איידי פחות מ 10000 ככה שהיו בפורום בתקופת הפריחה יבינו.
אני כמו יובל הייתי בפורום הזה מההקמה ובטראנס אדדיקט עוד לפני זה, למרות שאין לי פוסט קאונט מטורף כמו לחלק מהאנשים פה שצריכים להודות לאלוהי הספאם...עדיין אני קורא כמעט את כל מה שנכתב פה בקביעות כבר איזה 4 שנים, ככה שיש לי על מה להסתמך.
אני לא חושב שהבעיה פה היא בנושאים של הטרדים או הדגש ששמים על מוזיקה אלקטרונית, אני חושב, ונראה לי שיובל אפילו יסכים איתי... שהבעיה היא באנשים. כן, הרבה מחברי הפורום הוותיקים נעלמו להם, או שאין להם הרבה זמן לכתוב, ומה לעשות שאלה היו אנשים אייכותיים שעשו את הפורום הזה למה שהוא היה... |
|
|
| m0sh |
תחשוב מה שתחשוב
מי אתה בכלל?
אני חושב שעצם העובדה שיובל היה פה מוד פעם הוא קצת מבין יותר ממך בקשר למי צריך להיות מוד ומי מתאים
אתה בעיקרון עושה פה את רוב הבלאגן ואין מה להתווכח על זה.
הבעיה שלי הייתה אישית עם מישהו מפה שכבר היום אני בסדר איתו |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
+1
לא ממש אפשר לתאר את זה במילים כמו שצריך...אבל האווירה בפורום לפני שנתיים שלוש ככה הייתה שונה לחלוטין ממה שהיא עכשיו. שוב, לא יכול בדיוק להסביר את זה אבל אני מאמין שאנשים בעלי איידי פחות מ 10000 ככה שהיו בפורום בתקופת הפריחה יבינו.
אני כמו יובל הייתי בפורום הזה מההקמה ובטראנס אדדיקט עוד לפני זה, למרות שאין לי פוסט קאונט מטורף כמו לחלק מהאנשים פה שצריכים להודות לאלוהי הספאם...עדיין אני קורא כמעט את כל מה שנכתב פה בקביעות כבר איזה 4 שנים, ככה שיש לי על מה להסתמך.
אני לא חושב שהבעיה פה היא בנושאים של הטרדים או הדגש ששמים על מוזיקה אלקטרונית, אני חושב, ונראה לי שיובל אפילו יסכים איתי... שהבעיה היא באנשים. כן, הרבה מחברי הפורום הוותיקים נעלמו להם, או שאין להם הרבה זמן לכתוב, ומה לעשות שאלה היו אנשים אייכותיים שעשו את הפורום הזה למה שהוא היה... |
+1
לגמרי אחי... מבין אותך לגמרי. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
תחשוב מה שתחשוב
מי אתה בכלל?
אני חושב שעצם העובדה שיובל היה פה מוד פעם הוא קצת מבין יותר ממך בקשר למי צריך להיות מוד ומי מתאים
אתה בעיקרון עושה פה את רוב הבלאגן ואין מה להתווכח על זה.
הבעיה שלי הייתה אישית עם מישהו מפה שכבר היום אני בסדר איתו |
פחחחחח למה מה אם הוא היה מוד אז יש לו סגולות?!
עלק היה מוד אז הוא מבין יותר באמאשך סע לפורום אחר
פחחחח
אתה לא מתאים חלאס |
|
|
| m0sh |
זכותך לדעה.
זכותי לא לקבל אותה
בסופו של דבר הרוב מכריע וזה מה שחשוב. |
|
|
|
|