return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
רפורמה בפורום !!! (pg. 7)
View this Thread in Original format
DjChook
אני אמשיך... מגיל לא שמעתי כבר הרבה זמן
רון בקורס קצינים ונמרוד משרת בקריה, אני מדבר איתו בצבא במסנג'ר
(זמנים השתנו מאז שהיית בחובה מורן)

רועי עושה חצאים, השבוע כפי שאמרו הוא יוצא, ואתה עומד לקבל PM עם הפלאפון שלו (למרות שגם אני וגם הוא וגם סוואמפר יודעים שלא תתקשר)

אלונה, פעם אחרונה שאני אישית שמעתי עליה היה שאני רון וצח נסענו לחפש אותה ברמת גן איפשהו.. וכמובן שלא מצאנו.. קטע הזוי ביותר
היא ממזמן לא נכנסה לפורום למיטב זכרוני.

זהו בעיקרון

עכשיו נחזור לנושא,
חבר'ה אני שמח לראות שהרוחות קצת נרגעו...
כפי ששמתם לב, המצב שנבחר הוא כזה

יהיה דיבור על מוזיקה
הטרד' של ההמלצות הופך לטרד' שחרורים, שבו יוצגו [b/]רק[b]
שחרורים חדשים כל פעם של דברים.

ריליסים ששווה להתדיין עליהם יזכו לטרד' בפני עצמם,
אשמח אם זה יעבור דרכי, אבל לא חובה.

בנוגע למסיבות
כל דיג'יי מפורסם שמגיע לארץ צריך לזכות לטרד' משל עצמו
וגם כל מסיבה ש ILTA מארגנים, ואנחנו מוזמנים.
אבל אני מבקש להפסיק לפתוח טרד'ים על אירועים שלא רלוונטים לרוב חברי הפורום, או שאפשר לצמצם אותם לטרד' אחד

אירועים כמו "המסיבות בחממה/לכת" מסתדרים יפה מאד בטרד' המסיבות
ומספיק לילות שישי אני ורועי פרסמנו שם "מי בא היום לחממה" וכהנה וכהנה

אני לא ראיתי פה שום תגובה מחברי ILTA לגבי מה שאמרתי על הרדיו שלהם, אז כנראה שהנושא לא מספיק חשוב להם... ועל כן החלטתי בעצמי שלא יהיו יותר טרד'ים על תוכניות רדיו שבועיות.

חוץ מזה, אני מבקש לנסות לרסן את עצמכם, ובמקום שטרד'ים יתחילו להתמלא בריבים שלרוב גוררים ניבול פה, תעבירו אלי בקשה ב PM או באייסי, עם לינק מדויק להודעה הבעייתית, ואני אטפל בדין משמעתי באותו יוזר.

אין ברירה, ביקשתם סדר. אני מנהיג סדר.

יחי הסדר החדש :disbelief
m0sh
יש יותר מידי פירסומים על תוכניות רדיו

זה לא הפורום הכללי שט'רדים שם אחרי יום נעלמים...לכן אפשר לעשות נגיד את התוכנית של אלי שהיא שבועית קבועה...שתתעדכן כל שבוע
DjChook
וזה מה שהוא יעשה
m0sh
חן אמרתי לך שאני אוהב אותך ? :P

תביא לי את השם משפחה של נמרוד שאם אני עוד יהיה בצבא אז אני ידבר איתו...
Shahar
וואלה חן מצאת פשרה יפה

ולמי ששאל על יגאל - נשרף לו הלוח והוא קונה מחשב חדש אז יקח לו בטח שבוע ככה לחזור
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by DjChook
אני אמשיך... מגיל לא שמעתי כבר הרבה זמן
רון בקורס קצינים ונמרוד משרת בקריה, אני מדבר איתו בצבא במסנג'ר
(זמנים השתנו מאז שהיית בחובה מורן)

רועי עושה חצאים, השבוע כפי שאמרו הוא יוצא, ואתה עומד לקבל PM עם הפלאפון שלו (למרות שגם אני וגם הוא וגם סוואמפר יודעים שלא תתקשר)

אלונה, פעם אחרונה שאני אישית שמעתי עליה היה שאני רון וצח נסענו לחפש אותה ברמת גן איפשהו.. וכמובן שלא מצאנו.. קטע הזוי ביותר
היא ממזמן לא נכנסה לפורום למיטב זכרוני.

זהו בעיקרון

עכשיו נחזור לנושא,
חבר'ה אני שמח לראות שהרוחות קצת נרגעו...
כפי ששמתם לב, המצב שנבחר הוא כזה

יהיה דיבור על מוזיקה
הטרד' של ההמלצות הופך לטרד' שחרורים, שבו יוצגו [b/]רק[b]
שחרורים חדשים כל פעם של דברים.

ריליסים ששווה להתדיין עליהם יזכו לטרד' בפני עצמם,
אשמח אם זה יעבור דרכי, אבל לא חובה.

בנוגע למסיבות
כל דיג'יי מפורסם שמגיע לארץ צריך לזכות לטרד' משל עצמו
וגם כל מסיבה ש ILTA מארגנים, ואנחנו מוזמנים.
אבל אני מבקש להפסיק לפתוח טרד'ים על אירועים שלא רלוונטים לרוב חברי הפורום, או שאפשר לצמצם אותם לטרד' אחד

אירועים כמו "המסיבות בחממה/לכת" מסתדרים יפה מאד בטרד' המסיבות
ומספיק לילות שישי אני ורועי פרסמנו שם "מי בא היום לחממה" וכהנה וכהנה

אני לא ראיתי פה שום תגובה מחברי ILTA לגבי מה שאמרתי על הרדיו שלהם, אז כנראה שהנושא לא מספיק חשוב להם... ועל כן החלטתי בעצמי שלא יהיו יותר טרד'ים על תוכניות רדיו שבועיות.

חוץ מזה, אני מבקש לנסות לרסן את עצמכם, ובמקום שטרד'ים יתחילו להתמלא בריבים שלרוב גוררים ניבול פה, תעבירו אלי בקשה ב PM או באייסי, עם לינק מדויק להודעה הבעייתית, ואני אטפל בדין משמעתי באותו יוזר.

אין ברירה, ביקשתם סדר. אני מנהיג סדר.

יחי הסדר החדש :disbelief


מסכים עם הכל
אבל שכחת סעיף קטן
מה לגבי עשרות תרדים שלא קשורים לשום דבר?מה עם איזה הגבלה עליהם?
או מה לגבי פתיחת תרד אחד מרוכז לריליסים של זיוני שכל,ושזיוני השכל הנבחרים וכאלה שעלולים גם לעניין מישהו,יקבלו תרד נפרד
מה אתה אומר?
KrazyDJs
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
מסכים עם הכל
אבל שכחת סעיף קטן
מה לגבי עשרות תרדים שלא קשורים לשום דבר?מה עם איזה הגבלה עליהם?
או מה לגבי פתיחת תרד אחד מרוכז לריליסים של זיוני שכל,ושזיוני השכל הנבחרים וכאלה שעלולים גם לעניין מישהו,יקבלו תרד נפרד
מה אתה אומר?



אלכס, בוא נעזוב שניה את כל שאר הדברים...
אל תחשוב לפי מה שנראה לך עדיף...
תחשוב לפי מה שנראה הגיוני..

נראה לך באמת באמת הגיוני, לפתוח ת'רד אחד שיכיל את כל הדברים שלא קשורים למוזיקה ? או אם לא הבנתי אותך נכון, אז אתה מתכוון לת'רד שיכיל סתם שטויות כמו למשל הדיבור שלי של שחר ושל טלטול על פאן ודקס ?

כי בוא נדבר תאכל"ס, אם זה יהיה ככה - נצטרך להכניס לשם גם את הצחוקים, את הסרטים, את המשחקים, את הבעיות מחשב ואת הכל..

אין לזה שום סיבה הגיונית, ואת האמת, זה אולי יעשה קצת סדר בדף הראשי אבל עם כל הבלאגן שילך שם ועם כל התגובות - שם יהיה בלאגן רציני שוב...
Shahar
מסכים עם אליאור ולא בגלל שמההתחלה רציתי את זה

זה כמו לרכז את כל התוכניות רדיו השבועיות
זה דפוק
כל אחד פתאום יתחיל להביא פוסט שונה ותגובה על משהו שמישהו אמר אתמול שמגיבה על משהו שמישהו אמר לפני שבוע
ובינתיים הוסיפו כבר 10 תגובות מאז
והכל יהיה בלאגן
ושם יהיה האמא של השכונה
אז מה עשינו בזה? הספאם יהיה שם...ועדיין יהיה ספאם
DjChook
אז יכול לבוא האחראי על הטרד' הזה, נגיד של הרדיו ובעזרתי לנהל אותו ולנקות אותו מהספאם!

בקשר לזבל, טרד'ים שהם חסרי תועלת, או שיש טרד' זבל מאד פעיל כבר

יסגרו.
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
אז יכול לבוא האחראי על הטרד' הזה, נגיד של הרדיו ובעזרתי לנהל אותו ולנקות אותו מהספאם!

בקשר לזבל, טרד'ים שהם חסרי תועלת, או שיש טרד' זבל מאד פעיל כבר

יסגרו.


אם תעשה טרד אחד לכל התוכניות סתם יהיה בלאגן
שלכל תוכנית יהיה טרד קבוע ומי שהתוכנית שייכת לו יקפיץ תטרד כל פעם שיש תוכנית ויערוך תטופיק מה בעיה

DjChook
אז זהו, שלא,

אותי אישית לא מעניין הרדיו, במיוחד שיש לו פורום משל עצמו

כאילו, מדי פעם להאזין זה סבבה.. אבל גם ככה טוחנים את זה

החלטתי כבר, יהיה טרד אחד לתוכניות
m0sh
החלטה נבונה.

אפשר לעשות את זה ת'רד מודיעני...כלומר יהיה רשום את כל התוכניות והשעות שלהם...
ואם יש תוכנית מיוחדת אז שירשמו הודעה חדשה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement