return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
רפורמה בפורום !!! (pg. 6)
View this Thread in Original format
luckystrike
טוב חבר'ה סורי על הנושא הלא קשור פשוט נראה לי שזה לא מצריך לפתוח על זה ט'רד חדש אז סורי על זה שזה קצת אוף-טופיק
למרות שזה דיי קשור , סתם לידע כללי יש פה חבר'ה שלא ראיתי.

איפה אריק? השתחרר כבר
וצח?
אריאל?
אלונה?

רועי עדיין טוחן הצעיר הזה ? למישהוא יש את הטלפון שלו לרשום לי ב
PM ?

ולמה אילן כותב פה פחות ?
אילן?!?! תרים טלפון יא נבלה!

מה עם עודד החולב פרות הזה ? הוא עדיין מופיע פה מדי פעם?
וברק?

נמרוד ורון ?

ואיפה גיל ?!?!

יא אללה עכשיו אני מבין כמה חבר'ה נעלמו פה סעמ'ק :)
בטח אריאל עכשיו מסומם בגואה הרחוקה ...

שוב, סורי על האוף-טופיק :) נא לא לצלוב אותי !
Shahar
quote:
Originally posted by luckystrike
טוב חבר'ה סורי על הנושא הלא קשור פשוט נראה לי שזה לא מצריך לפתוח על זה ט'רד חדש אז סורי על זה שזה קצת אוף-טופיק
למרות שזה דיי קשור , סתם לידע כללי יש פה חבר'ה שלא ראיתי.

איפה אריק? השתחרר כבר
וצח?
אריאל?
אלונה?

רועי עדיין טוחן הצעיר הזה ? למישהוא יש את הטלפון שלו לרשום לי ב
PM ?

ולמה אילן כותב פה פחות ?
אילן?!?! תרים טלפון יא נבלה!

מה עם עודד החולב פרות הזה ? הוא עדיין מופיע פה מדי פעם?
וברק?

נמרוד ורון ?

ואיפה גיל ?!?!

יא אללה עכשיו אני מבין כמה חבר'ה נעלמו פה סעמ'ק :)
בטח אריאל עכשיו מסומם בגואה הרחוקה ...

שוב, סורי על האוף-טופיק :) נא לא לצלוב אותי !


קודם כל בתור בנאדם שעש הרבה בשביל הפורום ודאג והשקיע אתה לא צריך לבקש סליחה שאתה כותב כזה דבר
אריק חיי ובא למסיבות נראה לי הוא יהיה גם בפרי קורסטן השבוע
רועי הבנתי שחוזר שבוע
צח גם חי נושם ומשתכר
ואילן שינה תשם שלו ליגאל ונראה לי שהוא כותב פחות כי הוא עובד הרבה והוא השתחרר ד"א
ועוד כותב פה מדי פעם
m0sh
קודם כל יובל תרם הרבה לפורום
מורן ויובל בזמנו היו כמו אחים

צריך לעשות פה סדר
לפחות אני חושב שצריך ואפשר
לי יש את האידיאולוגיה שלי...
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by coby
לפי דעתי לא צריך למחוק שום דבר לי זה לא מפריע ..

אבל אולי מה שיעשה את הפורום יותר מעניין זה אם לא יסגרו כל הטרדים שיש להם גם סטיקים...

למשל אם מישהו רוצה להמליץ על משו בסטיקי אז בדרך כלל התגובות זה 2 3 פוסטים וזהו.. אי אפשר לעשות ממש דיון עלזה לראות מה חושבים ..


אולי שירשמו את השחרור בסטיקי בשביל שיהיה בפרוטוקול ונוכל להמשיך עם האוסף השמור הזה ולא תמיד למצוא את השחרורים בין כל הטרדים
אין מה להתקמצן על פוסטים : \

ואז אם מישהו רוצה לראות מה חושבים על קטע או אלבום או משו אז אפשר לפתוח טרד... כי בדוגרי הסטיקי זה סתם רשימה אין זה הרבה דעות של אנשים

ואותו דבר למסיבות.. הסטיקי של המסיבות לפי דעתי צריך בכלל להעיף.. במילא את כל המסיבות הטובות אנחנו פותחים טרדים.. וזה לא משו שצריך להישאר מול הפנים שלנו אף אחד לא בודק מסיבות לפני שנתיים..

ואז הפורום הזה יהיה יותר מעניין נוכל לדבר גם על מוזיקה.. כל השיחות על מוסיקה מגיעים עם השחרורים...


קודם כל נחמד לראות פה הודעה שלך קוב ;)
דבר שני.מסכים בהחלט.סףסוף מישהו קלט מה ניסיתי להגיד.
quote:
Originally posted by luckystrike
איזה דיון פורה :)

לגבי מה שקובי אמר עכשיו בפוסט האחרון אני מסכים לגמרי ותמיד אמרנו את זה גם בעבר , אם למישהוא יש המלצה על איזה ריליס חדש ויש לו מה לומר עליו מעבר ל"קטע פצצה בלה בלה בלה" שיפתח על זה ט'רד - בשביל זה אנחנו פה לא - ליצור דיון על מוזיקה אלקטרונית וזה כולל בין השאר טרקים שיוצאים. השאלה מתי מותחים את הגבול בין טראק שיוצא ובאמת יש לבן אדם מה להגיד עליו ונוצר דיון שתורם לפורום לבין סתם מיליון פוסטים שכל אחד רוצה להוכיח שהוא יודע מה יצא אפילו אם הוא בעצמו עוד לא שמע אותו ... ובשביל זה יש את חן שיחליט :) צריך להבדיל בין מה שמתאים לסטיקי לבין מה שבא טוב בתור ט'רד...


חבר'ה עזבו אותכם וויכוחים תביאו את אלונה (מה איתה באמת?) שתעשה שלום עולמי ונסגור עניין ...

תחשבו על כל הדברים הטובים שיצאו מהפורום הזה (ויש הרבה...) לא יודע למשל אנני (למי שזוכר) וגל (אני מקווה שאני צודק בשם) שנהיו חברים פה ועד עכשיו הם ביחד , וחן שנסע עם רועי לחו"ל ועוד מספיק דברים שמטעמי דיסקרטיות אני לא יכתוב פה :)

יש פה אחלה אנשים ובכלל אני מאמין שרוב האנשים (זה גם מהניסיון שלי בחו"ל) שאוהבים מוזיקה אלקטרונית הם איכותיים ומה שחשוב זה האהבה המשותפת למוזיקה ...

מה שקצת עצוב לי לראות לפעמים בחלק מהט'רדים זה שלפעמים אנשים לא יודעים להגיד דברים אחד לשני - כמו שאמרנו לאנשים יש טעמים מאוד שונים, כל אחד אוהב ז'אנר קצת שונה ודיג'יי אחד יותר מאחר וזה לגיטימי , לפעמים זה נראה כאילו אנשים יוצרים ויכוח בינהם (שנגרר גם לפסים אישיים). במקום ליצור דיון חיובי שכולם לומדים ממנו על המוזיקה יותר (דיג'יים סגנונות וכו' וכו')
אז נוצרים פה המון ויכוחים ...

שמעו אני פה עכשיו ממש תקופה קצרה אחרי המון זמן שלא הייתי פה אבל וואלה
למרות הכל עושה לי טוב לראות שהפורום עדיין קיים, שחן עדיין המוד, ושהצטרפו הרבה חדשים וגם נשארו חלק מהיותר וותיקים ...

יש אחלה קהילה וצריך להנות אחד מהשני וללמוד במקום להתווכח ...

:)

אוהב את כולם והלוואי והיה לי יותר זמן להיות פה ...

בנימה זו של ערוץ הילדים נראה לי אני אלך לאכול משהוא ...
:wtf:

תודה מורן.זאת היתה בדיוק הכוונה של התרד.
יופי אני רואה שיש עם מי לדבר :)
חבל שלא הכרנו עד עכשיו אתה נשמע לי אחד שמבין עניין מהר,ולא כמו כמה טמבלים פה בלי להזכיר שמות שחושבים שהם הגואלים של הפורום

quote:
Originally posted by Shahar
לדעתי בכלל אם הפורום יהיה חיי אנשים יכנסו הרבה פעמים ביום לראות מה חדש ויגיבו וככה יבואו עוד אנשים ותמיד יהיה הרבה

ואם הפורום לא יהיה חיי (אם נתחיל לסנן הרבה דברים) אנשים יראו שאין פה הרבה פוסטים ויכנסו פחות כי יודעים שאין פה פוסטים חדשים ולאט לאט יכתבו פחות וזה ואז הפורום יחזור להיות מת


בנתיים אני רואה יותר אנשים שנמאס להם מהפורום ולא נכנסים אליו בגלל כמות השוטיות ולא להיפך.
כל התפיסה שלך דפוקה זה מה שאתה לא קולט.
אתה רק חושב הפוך.
אז תקלוט פעם אחת ולתמיד.
כל השטויות שאתה כותב לא עוזרות לאף אחד.הן רק מביאות נזק.נקודה
והעובדות בשטח מדברות בעד עצמן.לאנשים כבר לא כיף להכנס לפה.לכולם.אולי רק לך כיף כי יש לך הזדמנות להעלות את הפוסט קאונטר שלך בכל כניסה ואתה נהנה
בסופו של דבר עוד כמה חודשים אתה תכתוב פוסטים לעצמך.ותענה לעצמך.ואולי גם ליאמאן.וזהו.
Shahar
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
בנתיים אני רואה יותר אנשים שנמאס להם מהפורום ולא נכנסים אליו בגלל כמות השוטיות ולא להיפך.
כל התפיסה שלך דפוקה זה מה שאתה לא קולט.
אתה רק חושב הפוך.
אז תקלוט פעם אחת ולתמיד.
כל השטויות שאתה כותב לא עוזרות לאף אחד.הן רק מביאות נזק.נקודה
והעובדות בשטח מדברות בעד עצמן.לאנשים כבר לא כיף להכנס לפה.לכולם.אולי רק לך כיף כי יש לך הזדמנות להעלות את הפוסט קאונטר שלך בכל כניסה ואתה נהנה
בסופו של דבר עוד כמה חודשים אתה תכתוב פוסטים לעצמך.ותענה לעצמך.ואולי גם ליאמאן.וזהו.


מורן ואורן גם בראש שלי גם הם מדברים שטויות?
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by Shahar
מורן ואורן גם בראש שלי גם הם מדברים שטויות?


כנראה לא קראת טוב את הפוסטים של מורן....לא הוא לא לגמרי בראש שלך
Shahar
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
כנראה לא קראת טוב את הפוסטים של מורן....לא הוא לא לגמרי בראש שלך


הוא גם בעד לתת יד חופשית והוא אומר שיחסית ה
OFFTOP
והנושאים של המוזיקה מתקזזים
Rising
תאכלס הנושא הזה "הרפורמה בפורום" גם לא קשור למוזיקה אלקטרונית
קיבלת אותה בהפוכה?

תחשוב על זה.. שאם היינו בפורום של טראנס טוטאלי.. בלי לדבר על דברים אחרים..
אז אף אחד מבחרי הפורום לא היה מעלה בדעתו לפתוח טרד כזה..
רק בגלל שיש פה יד חופשית ודמוקרטיה אז כל אחד יכול לפתוח נושא ולהביע את הדעה שלו...

למה לעשות הגבלה?

quote:
Originally posted by Huge-A
+1 גדולל



הפעם אני כן איתך !!! ;)

ירבק מה שהולך כאן עם כל הכבוד והאהבה שלי לכולם


אני מסכים עם הדעה של יוחאי אבל לא מסכים עם הדעה של סבי...
הן קצת סותרות..איך אתה מסכים עם שתיהן???
Shahar
quote:
Originally posted by Rising
תאכלס הנושא הזה "הרפורמה בפורום" גם לא קשור למוזיקה אלקטרונית
קיבלת אותה בהפוכה?

תחשוב על זה.. שאם היינו בפורום של טראנס טוטאלי.. בלי לדבר על דברים אחרים..
אז אף אחד מבחרי הפורום לא היה מעלה בדעתו לפתוח טרד כזה..
רק בגלל שיש פה יד חופשית ודמוקרטיה אז כל אחד יכול לפתוח נושא ולהביע את הדעה שלו...

למה לעשות הגבלה?



אני מסכים עם הדעה של יוחאי אבל לא מסכים עם הדעה של סבי...
הן קצת סותרות..איך אתה מסכים עם שתיהן???


אני ואתה באותו ראש או לא?
רק בשביל שדברים יהיו ברורים
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by Rising
תאכלס הנושא הזה "הרפורמה בפורום" גם לא קשור למוזיקה אלקטרונית
קיבלת אותה בהפוכה?


קודם כל,כל המצב הזה פה בפורום הביא אותי לזה שהייתי חייב לפתוח את זה
בניסיון לתקן משהו.אולי יצא זמה איזה תועלת.
דבר שני,נו באמת אורן
מה אתה בא לשחק אותה ראש קטן???
ממך לא ציפיתי

Rising
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
קודם כל,כל המצב הזה פה בפורום הביא אותי לזה שהייתי חייב לפתוח את זה
בניסיון לתקן משהו.אולי יצא זמה איזה תועלת.
דבר שני,נו באמת אורן
מה אתה בא לשחק אותה ראש קטן???
ממך לא ציפיתי


אתה מתעלם מהחלק השני של המשפט..
טרד כזה לא היה בא אם הינו נמצאים בפורום דיקטטורי שבו המוד מוחק הכל
ונשארים רק נושאים על מוזיקה אלקטרונית
DJ-Kreing^^
קיצר בשורה התחתונה, מתאים אוף טופיק אבל במידה...שלא יהיה ספאם מטורף כמו שלפעמים אנשים מסויימים מריצים פה.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement