|
רפורמה בפורום !!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by YuVaL
אויש נו טלטול..... אתה חושב שלפרוש יעשה את כל העסק הזה יותר טוב?
אחי.. סוף סוף דברים יוצאים לגלוי.. וזה הכי טוב לפי דעתי
כי בעזרת זה אפשר לפתור את הבעיות, ולא להפוך אותם ליותר קשות
אם כל בנאדם שנחשב פה "חדש" יחליט לפרוש... יהיה פה יבש אחושרמוטה, כי בתאכלס האנשים החדשים הם אלה שנותנים את "הדרייב" לפורום, וזה עובדה ואין מה לעשות... זה שאני מתגעגע לימים עברו, לא אומר שגם עכשיו לא יכול להיות טוב. וואלה אני יכול להגיד לך שאם הייתי יותר גדול בגיל הרבה יותר הייתי מתחבר לפורום, בא למסיבות, נהנה איתכם בכיף ואני בטוח שיש פה חבר'ה איכותיים אחד אחד.
אבל באמת טל, שלפרוש לא יעזור לאף אחד... אתה אחד מהדומיננטים פה בפורום וכן מביא לפה דברים איכותיים.. וכן אנחנו צריכים אותך פה (פאק זה נשמע כאילו אני מנסה לגייס אותו לצבא האמריקאי או משו!
Be ALL THAT U CAN BE)
סתם אחי... בנימה אחרת.. אתה יודע שאתה אוהב את הפורום הזה יותר מדי כדי לעזוב
את כל האנשים שפה... קשה לפרד מהרגל, וזה עוד הרגל טוב..
אז חבר'ה.. במקום לריב אחד עם השני ולהפוך ת'מקום הזה לגהנום, צריך לנסות להסתדר אחד עם השני... יכול להיות שיש דברים שאנחנו לא מקבלים נכון, אבל בסדר.. אי אפשר להסכים על הכל
מה שאני יודע שאנחנו כן מסכימים עליו
זה שמוסיקה אלקטרונית זה בדם שלנו, וזה מה שאנחנו אוהבים, וזה מה שאנחנו נמשיך לאהוב עוד הרבה הרבה הרבה שנים! |
קבל +1 מסיבי...נראה לי אנחנו משדרים על אותו גל היום...חחח
מה אני יעשה שאני כולה פלצן בן 17, למסיבות האלה שכולכם הולכים ביחד אני לא יגיע לפחות בשנה שנתיים הקרובות.
אז מה שנשאר לי זה הפורום, וכשאני רואה שהמצב פה בקרשים זה עושה לי רע |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
איי איי, ויטלי אחי...
אני לא אומר שבמתכונת הנוכחית הפורום הוא "חסר אנשים אייכותיים", זה לא מה שניסיתי להגיד בפוסט הזה, ואם ככה זה יצא אני מצטער.
אני חושב שדווקא אתה, לפחות מהרושם שאני קבלתי אחד האנשים היותר אייכותיים לא סתם בפורום הזה אלא באוכלוסיה הכלל ארצית. ופרישה שלך מהפורום תיהיה וואחד אבידה.
רציני אחי, אל תפרש את דברי בצורה כזאת...תבין שזה נובע מתסכול, רצון לשנות, להחזיר לפורום אווירה מגניבה... |
+1
WE LOVE YOU STEVY :D |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
קבל +1 מסיבי...נראה לי אנחנו משדרים על אותו גל היום...חחח
מה אני יעשה שאני כולה פלצן בן 17, למסיבות האלה שכולכם הולכים ביחד אני לא יגיע לפחות בשנה שנתיים הקרובות.
אז מה שנשאר לי זה הפורום, וכשאני רואה שהמצב פה בקרשים זה עושה לי רע |
משעשע שאתה אומר את זה ליובל, שהוא .. אהמ... בן 17...
אקיצר, אני אגיב פה לאט לאט.
קודם כל, אני מסכים עם מוש בקטע של ETN / ILTA שכבר מזמן זה העלה לי את הסעיף. אבל הנה אנחנו שמים את הקלפים על השולחן, לא התחשק לי להכנס לריב עם גיל/אלי/צח אז החלקתי את זה כמה שיכולתי
בקשר לטלטול, תשמע, אם אתה "נפגע" כ"כ בקלות מהודעה של מישהו שכתב,
לא משנה אם זה נכון / לא נכון.... יש פה בעיה קטנה, אתה לא חושב?
אני רק יודע שלפני שנתיים בלב שלם הזמנתי את כלללל TRANCEADDICT אלי
וידעתי ב-ד-י-ו-ק מי מגיע, מאיפה הוא, בן כמה הוא, שם פרטי שלו.. היה לי את המספר אייסיקיו שלו ולרוב גם את המספר פלאפון שלו..
לא יודע איך להסביר את זה, אבל היום זה ממש לא ככה.
אני לא אומר שאתם לא בסדר, יכול להיות שדווקא אני זה זה שהשתנה,
אבל העובדות מדברות בעד עצמן. עובדה אני לא מכיר פה יותר מחצי מהאנשים,
והנה שהיה איזה ערב שבאתי ל ILTA, שחר היה צריך להתחיל להכיר לי את כולם
זה חבל, אבל זה המצב.
יובל, אף אחד לא מוריד מערכך, ובתקופה שהיית מוד פה, הפורום היה בסט.
שחר, אתה חייב להפסיק עם המשחקי כבוד שלך, יש פעמים שבהם השתיקה יפה להם, גם עם אתה מרגיש שפגעו בך.. זה פשוט ישמור על אווירה הרבה יותר נעימה... אני אתן לך דוגמא, מישהו רשם עליך איזה משהו, הצחיק אותי...
אני מחייך, עברנו הלאה.. אבל לרוב מה שקורה איתך זה שיש עוד איזה 3-4 תגובות אח"כ שפשוט מכעיסות אותי וגורמות לי "יוווווווווו" אז דיי.
:wtf: |
|
|
| Meltdown |
בתור מי שחדש כאן, קצת יותר מחצי שנה כאן, אני ממש לא יודע מה היה כאן לפני שנה או שנתיים, אבל מה שאני כן יכול לומר, זה כמה דברים:
לאור העובדה שרק בשנה האחרונה פחות או יותר התחלתי להתעמק עד הסוף בכל הקטע של השמיעה של האלקטרו מיוזיק לסוגיה השונים, חבל לי לראות שנוצרים כאן ויכוחים ברמות שחבל על הזמן, כי זה יכול אחר כך לגרום לקצרים בתקשורת, בין אנשים שמכירים אחד את השני מספיק זמן, וחבל על כך, ברור שיש משהו במה שאלכס אומר, לגבי העובדה, שנפתחים כאן ת'רדים שלא כולם קשורים לנושא שלשמו כולנו התכנסנו לכאן, וזה הדיבור והאהבה למוזיקה אלקטרונית,אצלי באופן אישי, זאת לא המוזיקה היחידה שאני שומע, אלא יש עוד הרבה סוגי מוזיקה שאני שומע, כמו רוק, מוזיקה ישראלית, וכך הלאה.
לכן אולי אני לא ממש יכול לדעת איך התנהלנו כאן העניינים כאשר היה המוד הקודם, יובל אם אני זוכר נכון את השם.
לסיכום, מה שלמדתי במעט זמן שאני כאן, שיש כאן ת'רדים רלוונטים, לעניין של האלקטרו מיוזיק, כמו מסיבות נחשבות בנקסט או בווקס, ויש גם ת'רדים לא עניינים, אבל עדיין לדעתי,יש יחסית איזון בין הת'רדים הרלוונטים לבין הת'רדים המצחיקים.
בתקווה שכל המשקעים שנוצרו בת'רד הזה, יעלמו במהרה
CAN'T WE ALL JUST GET ALONG??? |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Meltdown
CAN'T WE ALL JUST GET ALONG??? |
APPARENTLY NOT ! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
משעשע שאתה אומר את זה ליובל, שהוא .. אהמ... בן 17...
אקיצר, אני אגיב פה לאט לאט.
קודם כל, אני מסכים עם מוש בקטע של ETN / ILTA שכבר מזמן זה העלה לי את הסעיף. אבל הנה אנחנו שמים את הקלפים על השולחן, לא התחשק לי להכנס לריב עם גיל/אלי/צח אז החלקתי את זה כמה שיכולתי
בקשר לטלטול, תשמע, אם אתה "נפגע" כ"כ בקלות מהודעה של מישהו שכתב,
לא משנה אם זה נכון / לא נכון.... יש פה בעיה קטנה, אתה לא חושב?
אני רק יודע שלפני שנתיים בלב שלם הזמנתי את כלללל TRANCEADDICT אלי
וידעתי ב-ד-י-ו-ק מי מגיע, מאיפה הוא, בן כמה הוא, שם פרטי שלו.. היה לי את המספר אייסיקיו שלו ולרוב גם את המספר פלאפון שלו..
לא יודע איך להסביר את זה, אבל היום זה ממש לא ככה.
אני לא אומר שאתם לא בסדר, יכול להיות שדווקא אני זה זה שהשתנה,
אבל העובדות מדברות בעד עצמן. עובדה אני לא מכיר פה יותר מחצי מהאנשים,
והנה שהיה איזה ערב שבאתי ל ILTA, שחר היה צריך להתחיל להכיר לי את כולם
זה חבל, אבל זה המצב.
יובל, אף אחד לא מוריד מערכך, ובתקופה שהיית מוד פה, הפורום היה בסט.
שחר, אתה חייב להפסיק עם המשחקי כבוד שלך, יש פעמים שבהם השתיקה יפה להם, גם עם אתה מרגיש שפגעו בך.. זה פשוט ישמור על אווירה הרבה יותר נעימה... אני אתן לך דוגמא, מישהו רשם עליך איזה משהו, הצחיק אותי...
אני מחייך, עברנו הלאה.. אבל לרוב מה שקורה איתך זה שיש עוד איזה 3-4 תגובות אח"כ שפשוט מכעיסות אותי וגורמות לי "יוווווווווו" אז דיי.
:wtf: |
חבל שהעלת תנושא של הרדיו אבל אם כבר אז אני יגיד תאמת..גם אני שתקתי בשביל שלא יגידו שאני סתם מתלונן
אני מסכים שאי אפשר לפתוח כל פעם טרד על תוכנית רדיו..אם כבר לעשות טרד כללי לכל תוכנית שכל פעם מי שמנהל אותה יודיע כשסט חדש יתקרב..
גם אני פתחתי טרד על הסט שלי אבל זה היה סט חד פעמי ובגלל זה גם הטרד
אבל באמת אין טעם שאלין שמגיעה לפורום רק בשביל לפרסם את התוכנית שלה תפתח פה טרד
זה באמת מפריע ומעצבן ובכלל לבוא לפורום רק כדי לפרסם תתוכנית ולהעלם עד הפעם הבאה זה מגעיל ולדעתי פשוט צריך טרד כללי לכל תוכנית וזהו...
ואל תציעו טרד אחד לכל התוכניות כי ילך שם בלאגן רצח.
בקשר למסיבות של
ILTA
אני לא איתך פה חן
אני בעד הטרדים שגיל פותח על כל מסיבה
זאת לא עוד מסיבה..זאת הפקה של גיל ואלי שמנוגנת שם המוזיקה שכולנו אוהבים ותומכים ועובדה שהרבה חברי פורום באים
וגם חברי פורום מתקלטים אז יש סיבה לפרסם את זה
כי אם לא יפרסמו את זה אנשים פה לא ידעו וחבל כי המחירים זולים והמוזיקה טובה והרבה מפה רוצים לדעת ולבוא!
ובקשר למפגשים אצלך אני זוכר תתקופה ההיא ותראה כל מסיבה כל הקבועים נפגשים ונהנים ביחד וכמו ששמעת אחרי האפטר בשבת גם קפצנו לארומה וזאת לא הפעם הראשונה שלי ככה שהמפגשים כן נמשכים!
ויובל
אתה האחרון שצריך להגיד בואו נסתדר כי כל הבלאגן התחיל בגלל הזיון מח שך על טרדים שלא קשורים
אם כבר צריך להתפשר זה אתה
אתה לא חושב שעדיף שאתה תתעלם מטרדים שלא בראש שך מאשר פשוט למחוק את כולם?!
אם אחרים נהנים מהם למה למחוק? תתעלם מזה
אף אחד הכריח אותך להיכנס לטרדים ולהגיב בהם |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Shahar
ויובל
אתה האחרון שצריך להגיד בואו נסתדר כי כל הבלאגן התחיל בגלל הזיון מח שך על טרדים שלא קשורים
אם כבר צריך להתפשר זה אתה
אתה לא חושב שעדיף שאתה תתעלם מטרדים שלא בראש שך מאשר פשוט למחוק את כולם?!
אם אחרים נהנים מהם למה למחוק? תתעלם מזה
אף אחד הכריח אותך להיכנס לטרדים ולהגיב בהם |
בואנה אתה חתיכת פלצן אידיוט
איזה זיוני מוח
אתה לא רוצה אל תקרא אותם... לא מעניין אותי מה אתה חושב
שחר, את זה שפה תופס גובה מעל כולם וחושב שאתה משהו מיוחד, אבל אני ממש ממש לא חושב ככה...
לא, לא עדיף שאני יתעלם, בא לי להגיב אז אני יגיב, לכל אחד יש דעה, מי שלא רוצה לשמוע את שלי שפשוט לא יקרא וזהו
תעשה לי טובה אל תגיד לי מה לעשות ומה כן לעשות... ביום שאתה תהיה מוד במקום הזה (זה יהיה היום שאני יעזוב) אז תסגור כל טרד שאתה רוצה ותעשה מה שבזיין שלך.. |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by YO-I
לא יכול שלא להגיב, בעיקר בגלל שהשם שלי הופיע כאן בכמה מהתגובות והדבר הראשון שאני רוצה להגיד כאן זה
די לצביעות
אני כותב בפורום הזה קצת יותר משנה, אני לא ממש מכיר את חברי הפורום להוציא בודדים ואני מודה שנעזרתי בהרבה מהתרדים כאן בכל הקשור לאלבומים חדשים וכד' אבל לבוא ופתאום להתלונן על אוף טופיקים שזה מפריע, בולשיט אחד גדול
אני כותב בפורום של יזארל אנדרגראונד מיום הקמתו, החיסרון של הפורום שם הוא שרוב האנשים שם לא ממש מחוברים לקלאב טראנס אבל לגבי שאר הדברים, זה פורום שעושה בית ספר לכל הפורומים האחרים ברשת הקשורים למוזיקה אלקטרונית ואתם יודעים למה? כי שם כולם מדברים בגובה העיניים לטוב ולרע, שם יש מקום מיוחד שאפשר לדבר על כמה מה שרוצים, שם לא מתחילים תרד על איזה דיג'יי מסויים שמגיע לארץ ומסיימים את אותו התרד בנושא לא קשור כמו 90 אחוז מהתרדים כאן
(אפילו בתרד של שיני הבינה להוציא תגובה אחת, פתאום קפצתם לכאבי ביצים כשבכלל ביקשתי מכם לתת לי טיפים לעבור את הימים הקרובים בלי כאבים)
אין כאן תרבות כתיבה וזאת הסיבה שאני ממעט לכתוב כאן כי כמות הבולשיט שרצה בפורום הזה פשוט מבישה, אני כאן כי עדיין יש טופיקים מעניינים הקשורים למוזיקה ולנושאים אחרים לא פחות חשובים
חלק מעצם קיומה של הקהילה באשר היא, היא האפשרות לבוא ולדבר על עוד נושאים אחרים ולא להיות כלואים בנושא המרכזי לתמיד, אז שיתפתי אתכם בחוויה שלי, ביג דיל, הזיונים שלכם יותר מעניינים? 0
גם לגבי העזרה שביקשתי לגבי האלבום, הייתי בשוק שסגרו לי את התרד ולאף אחד לא הייתה אפשרות להגיב, אז גם כשכותבים על נושא הקשור למוזיקה סותמים פיות כאן? תאמינו לי שגם אתם הייתם מרוויחים במידה והייתם משיגים את האלבום
הגיע הזמן שמישהו יגיד כאן את הדברים כמו שהם, כל יומיים ומבלי להתכוון למישהו ספציפי, מגיע לכאן מישהו שחושב שהוא המציא את הפורומים ומתלונן כמה הפורום הזה מבולגן, בלה בלה בלה
אולי נתחיל לדבר כאן בשפת הטראנסיס וזהו?? 0 |
+1 גדולל
| quote: | Originally posted by sabi10
אז רבותי, בשביל זה יש לנו את עורך הפורום, ואם הוא אינו יכול לעשות את עבודתו כרואי אז מן הראוי שאולי הוא ישחרר את עצמו מהתפקיד ומישהו אחר יתפוס את מקומו.
אנשים תמיד יבלבלו את המוח בדברים לא חשובים, לא משנה מה אנחנו נעשה תמיד זה יגלוש. לכן המוד צריך לדעת מתי לשים לזה גבול ולסגור את הת'רד ואולי אפילו להרחיק אנשים שלא מפסיקים לכתוב שטויות. |
הפעם אני כן איתך !!! ;)
ירבק מה שהולך כאן עם כל הכבוד והאהבה שלי לכולם |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YuVaL
בואנה אתה חתיכת פלצן אידיוט
איזה זיוני מוח
אתה לא רוצה אל תקרא אותם... לא מעניין אותי מה אתה חושב
שחר, את זה שפה תופס גובה מעל כולם וחושב שאתה משהו מיוחד, אבל אני ממש ממש לא חושב ככה...
לא, לא עדיף שאני יתעלם, בא לי להגיב אז אני יגיב, לכל אחד יש דעה, מי שלא רוצה לשמוע את שלי שפשוט לא יקרא וזהו
תעשה לי טובה אל תגיד לי מה לעשות ומה כן לעשות... ביום שאתה תהיה מוד במקום הזה (זה יהיה היום שאני יעזוב) אז תסגור כל טרד שאתה רוצה ותעשה מה שבזיין שלך.. |
אידיוט עשה אותך ימעפן
וסבבה שאנלא רוצה להגיב למשהו שלך אנלא מגיב
נראה לך הגיוני שכל הטרדים של אנשים פה ילכו בגלל שלא בזין שך לקרוא אותם?
לא בא לך על תקרא כמו שאנלא קורא חרטות שתכותב
עדיף מלמחוק את כל הטרדים של האחרים
תתעלם ממה שתלא רוצה ותגיב למה שתרוצה |
|
|
| coby |
לפי דעתי לא צריך למחוק שום דבר לי זה לא מפריע ..
אבל אולי מה שיעשה את הפורום יותר מעניין זה אם לא יסגרו כל הטרדים שיש להם גם סטיקים...
למשל אם מישהו רוצה להמליץ על משו בסטיקי אז בדרך כלל התגובות זה 2 3 פוסטים וזהו.. אי אפשר לעשות ממש דיון עלזה לראות מה חושבים ..
אולי שירשמו את השחרור בסטיקי בשביל שיהיה בפרוטוקול ונוכל להמשיך עם האוסף השמור הזה ולא תמיד למצוא את השחרורים בין כל הטרדים
אין מה להתקמצן על פוסטים : \
ואז אם מישהו רוצה לראות מה חושבים על קטע או אלבום או משו אז אפשר לפתוח טרד... כי בדוגרי הסטיקי זה סתם רשימה אין זה הרבה דעות של אנשים
ואותו דבר למסיבות.. הסטיקי של המסיבות לפי דעתי צריך בכלל להעיף.. במילא את כל המסיבות הטובות אנחנו פותחים טרדים.. וזה לא משו שצריך להישאר מול הפנים שלנו אף אחד לא בודק מסיבות לפני שנתיים..
ואז הפורום הזה יהיה יותר מעניין נוכל לדבר גם על מוזיקה.. כל השיחות על מוסיקה מגיעים עם השחרורים... |
|
|
| luckystrike |
איזה דיון פורה :)
לגבי מה שקובי אמר עכשיו בפוסט האחרון אני מסכים לגמרי ותמיד אמרנו את זה גם בעבר , אם למישהוא יש המלצה על איזה ריליס חדש ויש לו מה לומר עליו מעבר ל"קטע פצצה בלה בלה בלה" שיפתח על זה ט'רד - בשביל זה אנחנו פה לא - ליצור דיון על מוזיקה אלקטרונית וזה כולל בין השאר טרקים שיוצאים. השאלה מתי מותחים את הגבול בין טראק שיוצא ובאמת יש לבן אדם מה להגיד עליו ונוצר דיון שתורם לפורום לבין סתם מיליון פוסטים שכל אחד רוצה להוכיח שהוא יודע מה יצא אפילו אם הוא בעצמו עוד לא שמע אותו ... ובשביל זה יש את חן שיחליט :) צריך להבדיל בין מה שמתאים לסטיקי לבין מה שבא טוב בתור ט'רד...
חבר'ה עזבו אותכם וויכוחים תביאו את אלונה (מה איתה באמת?) שתעשה שלום עולמי ונסגור עניין ...
תחשבו על כל הדברים הטובים שיצאו מהפורום הזה (ויש הרבה...) לא יודע למשל אנני (למי שזוכר) וגל (אני מקווה שאני צודק בשם) שנהיו חברים פה ועד עכשיו הם ביחד , וחן שנסע עם רועי לחו"ל ועוד מספיק דברים שמטעמי דיסקרטיות אני לא יכתוב פה :)
יש פה אחלה אנשים ובכלל אני מאמין שרוב האנשים (זה גם מהניסיון שלי בחו"ל) שאוהבים מוזיקה אלקטרונית הם איכותיים ומה שחשוב זה האהבה המשותפת למוזיקה ...
מה שקצת עצוב לי לראות לפעמים בחלק מהט'רדים זה שלפעמים אנשים לא יודעים להגיד דברים אחד לשני - כמו שאמרנו לאנשים יש טעמים מאוד שונים, כל אחד אוהב ז'אנר קצת שונה ודיג'יי אחד יותר מאחר וזה לגיטימי , לפעמים זה נראה כאילו אנשים יוצרים ויכוח בינהם (שנגרר גם לפסים אישיים). במקום ליצור דיון חיובי שכולם לומדים ממנו על המוזיקה יותר (דיג'יים סגנונות וכו' וכו')
אז נוצרים פה המון ויכוחים ...
שמעו אני פה עכשיו ממש תקופה קצרה אחרי המון זמן שלא הייתי פה אבל וואלה
למרות הכל עושה לי טוב לראות שהפורום עדיין קיים, שחן עדיין המוד, ושהצטרפו הרבה חדשים וגם נשארו חלק מהיותר וותיקים ...
יש אחלה קהילה וצריך להנות אחד מהשני וללמוד במקום להתווכח ...
:)
אוהב את כולם והלוואי והיה לי יותר זמן להיות פה ...
בנימה זו של ערוץ הילדים נראה לי אני אלך לאכול משהוא ...
:wtf: |
|
|
| Shahar |
לדעתי בכלל אם הפורום יהיה חיי אנשים יכנסו הרבה פעמים ביום לראות מה חדש ויגיבו וככה יבואו עוד אנשים ותמיד יהיה הרבה
ואם הפורום לא יהיה חיי (אם נתחיל לסנן הרבה דברים) אנשים יראו שאין פה הרבה פוסטים ויכנסו פחות כי יודעים שאין פה פוסטים חדשים ולאט לאט יכתבו פחות וזה ואז הפורום יחזור להיות מת |
|
|
|
|