return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
רפורמה בפורום !!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
YuVaL
quote:
Originally posted by Shahar
פחחחחח למה מה אם הוא היה מוד אז יש לו סגולות?!
עלק היה מוד אז הוא מבין יותר באמאשך סע לפורום אחר
פחחחח
אתה לא מתאים חלאס


מזה סע לפורום אחר?
שחר דחילק תראה איך אתה מדבר
כאילו אתה האוונר של הפורום הזה ומחלק פה הוראות...
דברו יפה אחד לשני.. זה חלק ממה שדיברתי עליו
כל אחד מנסה להשתלט פה ולהראות שהוא דומיננטי..... חלאס להיות מטומטמים.
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
זכותך לדעה.
זכותי לא לקבל אותה
בסופו של דבר הרוב מכריע וזה מה שחשוב.


אתה מתכוון הרוב הכריע
m0sh
quote:
Originally posted by YuVaL
מזה סע לפורום אחר?
שחר דחילק תראה איך אתה מדבר
כאילו אתה האוונר של הפורום הזה ומחלק פה הוראות...
דברו יפה אחד לשני.. זה חלק ממה שדיברתי עליו
כל אחד מנסה להשתלט פה ולהראות שהוא דומיננטי..... חלאס להיות מטומטמים.


צודק.
YuVaL
quote:
Originally posted by Shahar
אתה מתכוון הרוב הכריע


אויש איזה עקיצות מלוכלכות שחר...
Shahar
quote:
Originally posted by YuVaL
מזה סע לפורום אחר?
שחר דחילק תראה איך אתה מדבר
כאילו אתה האוונר של הפורום הזה ומחלק פה הוראות...
דברו יפה אחד לשני.. זה חלק ממה שדיברתי עליו
כל אחד מנסה להשתלט פה ולהראות שהוא דומיננטי..... חלאס להיות מטומטמים.


מה קשר קראת תתגובה שלו?!
"?מה זה "למה מי אתה
שירגיע תדיבור למה דיברתי יפה
m0sh
שוב משחקי האגו
שוב הכבוד


שחר אתה לא מתפיע אותי
בגללך אנחנו נראים ככה
KrazyDJs
חלאס ינעל בורא עולם...
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by Shahar
אני פה מ 2002 ואני זוכר את ההיסטוריה שלך אפילו אם אתה לא זוכר שהייתי פה הרבה

שאתה היית בניהול הכרתי אותך תלא זוכר? שהחלטת לפרוש
אני הייתי פה מספיק זמן בשביל להכיר את מוש

quote:
Originally posted by Shahar
אלכס אתה חדש פה אתה לא יודע מה היה פה


קודם כל אני לא חדש פה.שנתיים זה לא חדש
ואתה רשום בפורום שנה יותר ממני.אז מה????????
תצא תצא כבר מהקטע שאתה מיוחד ומעל כולם אתה מכניס לעצמך סרטים לראש כבר אמרתי לך
ואולי אני לא יודע איך היה פה כשרק הקימו את הפורום.
אבל אני יודע טוב מאד מה היה פה לפני שנתיים כשאני נרשמתי אז אל תספר לי סיפורים טוב?ואני יודע שאז היה הרבה הרבה יותר כיף להכנס לפה מאשר עכשיו.זה הכל
ואם אתה חושב שהפורום לא ישרוד בלי שיפתחו פה תרדים טיפשיים ואם אתה חושב שאף אחד לא יכנס לפה אם לא תכתוב את הפוסטים המיותרים שלך,אז אתה טועה.
אם נראה לך שהפוסטים שלך והתרדים המיותרים האלה הם מה שמחזיק את הפורום ומציל אותו,אתה טועה.ואני מבטיח לך שאף אחד לא היה בוכה אם שני הדברים שהזכרתי מקודם לא היו קיימים.
quote:
Originally posted by m0sh
תחשוב מה שתחשוב
מי אתה בכלל?
אני חושב שעצם העובדה שיובל היה פה מוד פעם הוא קצת מבין יותר ממך בקשר למי צריך להיות מוד ומי מתאים
אתה בעיקרון עושה פה את רוב הבלאגן ואין מה להתווכח על זה.

well that says it all
+200
מעולם לא הסכמתי יותר עם מוש.
אתה,אתה בסדר אתה מוש.

quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
+1

לא ממש אפשר לתאר את זה במילים כמו שצריך...אבל האווירה בפורום לפני שנתיים שלוש ככה הייתה שונה לחלוטין ממה שהיא עכשיו. שוב, לא יכול בדיוק להסביר את זה אבל אני מאמין שאנשים בעלי איידי פחות מ 10000 ככה שהיו בפורום בתקופת הפריחה יבינו.

אני כמו יובל הייתי בפורום הזה מההקמה ובטראנס אדדיקט עוד לפני זה, למרות שאין לי פוסט קאונט מטורף כמו לחלק מהאנשים פה שצריכים להודות לאלוהי הספאם...עדיין אני קורא כמעט את כל מה שנכתב פה בקביעות כבר איזה 4 שנים, ככה שיש לי על מה להסתמך.

אני לא חושב שהבעיה פה היא בנושאים של הטרדים או הדגש ששמים על מוזיקה אלקטרונית, אני חושב, ונראה לי שיובל אפילו יסכים איתי... שהבעיה היא באנשים. כן, הרבה מחברי הפורום הוותיקים נעלמו להם, או שאין להם הרבה זמן לכתוב, ומה לעשות שאלה היו אנשים אייכותיים שעשו את הפורום הזה למה שהוא היה...


quote:
Originally posted by YuVaL
נכון סבבה מוש.. אני מקבל את זה שדברים משתנים.....
אבל הפורום הזה ממש נהרס לפי דעתי... הוא לא השתנה, אלה נהרס.

צודקים במאה אחוז.זה בדיוק מה שאני חושב
במיוחד אני מסכים עם
DJ-Kreing
(מצטער ברח לי השם)
מסכים איתך בכל מה שקשור לאנשים.מסכים מאד.ואני לא מציין שמות

quote:
Originally posted by YuVaL
לא מתאים?
אתה מכיר את מוש בכלל שאתה אומר שהוא לא מתאים?
בואנה אני ניהלתי ת'פורום הזה שהייתי כולה בן 15 והייתי מספיק טוב בשביל כולם
אז אני בטוח שגם מוש מספיק טוב ואפילו יותר טוב ממני.

לא מבין איך אתה נותן לעצמך את הזכות להגיד דברים כאלה שת'לא מכיר ת'בנאדם בכלל

WORD

מצטער מראש על כל הציטוטים.פשוט אנשים פה אמרו בדיוק מה שהיה לי בראש
:toocool:
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by Shahar
פחחחחח למה מה אם הוא היה מוד אז יש לו סגולות?!
עלק היה מוד אז הוא מבין יותר באמאשך סע לפורום אחר
פחחחח
אתה לא מתאים חלאס


מוש לא מתאים?דווקא מאד מתאים
תאכלס אם כבר מישהו לא מתאים פה זה אתה
תראה איך אתה מדבר
אתה רואה מה קורה כשאתה ערס?

ואם יובל היה מוד ואתה לא כנראה שהיה לו משהו שלך אין
מה אתה מקנא בו?
ולדעתי באמת הוא מבין הרבה יותר
taltul
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
כן, הרבה מחברי הפורום הוותיקים נעלמו להם, או שאין להם הרבה זמן לכתוב, ומה לעשות שאלה היו אנשים אייכותיים שעשו את הפורום הזה למה שהוא היה...


טוב חבר'ה אני רציתי להגיב פה לאחרים בנושר אבל בסוף אני מוותר כי המשפט הזה מיידית גרם לי להחליט החלטה מאוד רצינית וקשה לגבי היותי חבר של הפורום הזה... כמה שלא מצער אבל למרות שאני נהנה להיות חבר של הקהילה הזאת אני ויש פה אחלה אנשים...אבל...

רשמית - אני פורש מלהיות חבר של הפורום הישראלי של טראנסאדיקט לא תקראו יותר פוסטים שלי פה... תוכלו למצוא אותי בפורום הכללי...

יאללה חבר'ה אני שנה פה פורמאלית [ויותר משנתיים לא פורמאלית] ואני נהניתי כל דקה להיות חבר פורום הזה ומצאתי פה באמת אחלה אנשים שהפכו להיות חברים טובים שלי...

אבל כנראה אני לא מספיק איכותי מספיק כדי לייצג את הפורום הזה ולתרום להתפתחותו...

אני מאחל לכולכם בהצלחה רבה רבה אוהב אותכם חבר'ה [אתם יודעים למי אני מתכוון] ונפגש במסיבות ורק במשחות...




PS: אני מקווה שהוותיקים יחזרו לפה ותוכלו להרגיש עוד פעם שאתם איכותיים


C YA AND TAKE CARE

YuVaL
אויש נו טלטול..... אתה חושב שלפרוש יעשה את כל העסק הזה יותר טוב?
אחי.. סוף סוף דברים יוצאים לגלוי.. וזה הכי טוב לפי דעתי
כי בעזרת זה אפשר לפתור את הבעיות, ולא להפוך אותם ליותר קשות
אם כל בנאדם שנחשב פה "חדש" יחליט לפרוש... יהיה פה יבש אחושרמוטה, כי בתאכלס האנשים החדשים הם אלה שנותנים את "הדרייב" לפורום, וזה עובדה ואין מה לעשות... זה שאני מתגעגע לימים עברו, לא אומר שגם עכשיו לא יכול להיות טוב. וואלה אני יכול להגיד לך שאם הייתי יותר גדול בגיל הרבה יותר הייתי מתחבר לפורום, בא למסיבות, נהנה איתכם בכיף ואני בטוח שיש פה חבר'ה איכותיים אחד אחד.
אבל באמת טל, שלפרוש לא יעזור לאף אחד... אתה אחד מהדומיננטים פה בפורום וכן מביא לפה דברים איכותיים.. וכן אנחנו צריכים אותך פה (פאק זה נשמע כאילו אני מנסה לגייס אותו לצבא האמריקאי או משו!
Be ALL THAT U CAN BE)

סתם אחי... בנימה אחרת.. אתה יודע שאתה אוהב את הפורום הזה יותר מדי כדי לעזוב
את כל האנשים שפה... קשה לפרד מהרגל, וזה עוד הרגל טוב..

אז חבר'ה.. במקום לריב אחד עם השני ולהפוך ת'מקום הזה לגהנום, צריך לנסות להסתדר אחד עם השני... יכול להיות שיש דברים שאנחנו לא מקבלים נכון, אבל בסדר.. אי אפשר להסכים על הכל

מה שאני יודע שאנחנו כן מסכימים עליו
זה שמוסיקה אלקטרונית זה בדם שלנו, וזה מה שאנחנו אוהבים, וזה מה שאנחנו נמשיך לאהוב עוד הרבה הרבה הרבה שנים!
DJ-Kreing^^
איי איי, ויטלי אחי...
אני לא אומר שבמתכונת הנוכחית הפורום הוא "חסר אנשים אייכותיים", זה לא מה שניסיתי להגיד בפוסט הזה, ואם ככה זה יצא אני מצטער.
אני חושב שדווקא אתה, לפחות מהרושם שאני קבלתי אחד האנשים היותר אייכותיים לא סתם בפורום הזה אלא באוכלוסיה הכלל ארצית. ופרישה שלך מהפורום תיהיה וואחד אבידה.

רציני אחי, אל תפרש את דברי בצורה כזאת...תבין שזה נובע מתסכול, רצון לשנות, להחזיר לפורום אווירה מגניבה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement