return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
איך נותנים ליהל להוציא עוד דיסקים????
View this Thread in Original format
Meltdown
אוקיי, במסגרת שיטוטי ביום ראשון, בטאוור רקורדס בעזריאלי, אני פתאום מגלה במדף הדיסקים החדשים, שה די ג'יי הכי "אהוב" עליי, שממחזר קטעים בטירוף כמו קטעים של אינפקד משנת 2000, בסט שלו בגני התערוכה (שעד היום אני מצטער שהייתי בו),החליט להוציא עוד דיסק יוצר חדש שלו, ברגע שראיתי את הדיסק הזה, קיבלתי בחילה עזה.
בנוסף לכך, מסתבר שהדיסק הזה של יהל, הוא כבר הדיסק הרביעי לפחות, שהוא הוציא, ואני שואל דבר אחד:
איך די ג'יי כזה מגעיל, ממשיך להוציא דיסקים, כאשר השיא שלו אם בכלל אפשר לומר דבר כזה, היה בערך באמצע שנות ה90.
כאשר אני התחלתי מעט להתעניין בטראנס, תמיד ידעתי שאסטרל ואינפקד הם התותחים בכל התחום הזה מבחינת אומנים ישראליים, ואף פעם לא שמעתי את השם יהל, עד שלא התחלתי ללכת למסיבות של נקסט.
לסיכום, לא הייתי נותן לו להוציא עוד דיסק אחד אפילו, וכך גם לגבי אסטריקס, או עופר ניסים, שלושת הדי ג'ייז הללו, לטעמי פשוט גרועים, והם לא מגיעים לרמה של אסטרל, אינפקד, זנגלביץ, הפלאשים, זידן וכן הלאה
YO-I
יהל לא שואל אף אחד אם הוא יכול לשבת באולפן ולהפיק קטעים, זה שמחתימים אותו על חוזה והאלבום שלו מופץ זה משהו אחר

יש לי את האלבום, האמת, לא משהו בכלל, אותם סאונדים, אותם ציפצופים, הוא לא חידש כלום, אף פעם לא הבנתי מה ההתלהבות מיהל אבל ייאמר לזכותו שיש מספר טראקים שהוא יצר שהם בין האהובים עלי, כמו שוגר 1 יו אינסייד, ואופן יור מיינד

אם הוא היה מתמקד בהפקה של קלאב טראנס ולא טראנס, זה היה נשמע אחרת
KrazyDJs
אחלה אלבום למען האמת.
לא היהל הישן, אבל Kamasutra ו Liquid Love פשוט קטעים נהדרים..
skelz
שכחת את מאסטר אוף דיזטר :D
קטע מטורף טיק טק טיק טקקקק :)
Viber
מוזר לי שאתה אומר שיהל מוציא קטעים רעים ואינפקטד מוציאים טראקים טובים לאחרונה...

זה רק מראה שזה עניין של טעם כי אני אישית מעדיף לשמוע שירים מהאלבום של בריטני ספירס ולא מ
CONVERTING VEGETERIANS
או סט של זידן

ואני יכול למצוא לך גם מלא מחו"ל שמתים על הטראקים של יהל ומכבדים את המוזיקה שלו ואפילו מחשיבים חלק מהטראקים שלו לקלאסיקות אז עזוב,חיה ותן לחיות.


BTW:Astral kicks ass!!!:) :p
DJ Alex E.
אנשים שכחתם את הטראק הכי טוב שלו אי פעם
yahel - intelligent life
אחד הגדולים אי פעם לדעתי
אבל שם זה הסתיים
מאז,רק זבל הוא הפיק...
שמעתי אותו מתקלט במסיבת חוף פה בחיפה בקיץ שעבר......על הפנים מה אני יגיד לכם
הוא ניגן רק הפקות שלו והן באמת על הפנים....
הדבר היחיד שלו שהוא עשה בזמן האחרון ויכולתי לסבול זה
electro panic
שזה הזכיר לי קצת איזהשהוא טראק של ראנק1 משום מה.....לא משנה
בכל מקרה
אני אומר לקהל להצביע באוזניים
אל תקנו את הג'אנק הזה
KrazyDJs
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
אנשים שכחתם את הטראק הכי טוב שלו אי פעם
yahel - intelligent life
אחד הגדולים אי פעם לדעתי
אבל שם זה הסתיים
מאז,רק זבל הוא הפיק...
שמעתי אותו מתקלט במסיבת חוף פה בחיפה בקיץ שעבר......על הפנים מה אני יגיד לכם
הוא ניגן רק הפקות שלו והן באמת על הפנים....
הדבר היחיד שלו שהוא עשה בזמן האחרון ויכולתי לסבול זה
electro panic
שזה הזכיר לי קצת איזהשהוא טראק של ראנק1 משום מה.....לא משנה
בכל מקרה
אני אומר לקהל להצביע באוזניים
אל תקנו את הג'אנק הזה


הוא ניגן פה כולה 20 דקות אם אתה מתכוון לאורנג' מיוזיק הזה שהיה...
yaman
עוד טרד של הנושא:

על טעם ועל ריח..........
Rising
זה האלבום החמישי של יהל.

לדעתי הוא היוצר מספר אחד בארץ..
ובין היוצרים הטובים בעולם
יש לו סגנון מיוחד
הוא יודע איך להזרים את האנרגיות בזמן הנכון

בתור דיג'יי הוא משהו אחר

דיי לערבב את שני הנושאים האלה ביחד כי הם לאאאא הולכים ביחד נקודה!!!

YAHEL OWNZ YOU ALL!!!!!!!
YuVaL
quote:
Originally posted by Rising
זה האלבום החמישי של יהל.

לדעתי הוא היוצר מספר אחד בארץ..
ובין היוצרים הטובים בעולם
יש לו סגנון מיוחד
הוא יודע איך להזרים את האנרגיות בזמן הנכון

בתור דיג'יי הוא משהו אחר

דיי לערבב את שני הנושאים האלה ביחד כי הם לאאאא הולכים ביחד נקודה!!!

YAHEL OWNZ YOU ALL!!!!!!!


יאללה צריך להכות בך
אתה מזכיר לי ת'ילדים הקטנים האלה שהמפיקים היחידים שהם מכירים זה
Yahel, Infected Mushroom, GMS

כאילו אחי... תפתח אופקים... אם אתה מדבר על יוצר פסיי הכי טובים... אז וואלק אין לי מה להגיד לך אני במילה לא מתחבר למוסיקה הזאת אבל לא יודע... לפי דעתי לאינפקטד יש קטעים הרבה יותר טובים..

הקטה האחר הוא, שאני חושב שיהל בכלל לא מפיק את הקטעים של עצמו
כמו חצי עולם היום... וזה חבל
אם תסתכל טוב טוב
יש עוד המון המון מפיקים בסגנונות שונים שמכניסים את
YAHEL
בכיס הקטן.. ואתה יודע מה אפילו לא מכניסות אותו לכיס... כי הוא כ"כ קטן שלא רואים אותו ממטר..

מה עם
Hydroid
G&M Project (Jaron Martinez כמובן)
Redmark
Immoral Monkeys
Xetro

לפי דעתי כל אחד מהאומנים האלה לא רואים את יהל ממטר בכלל עם המוסיקת ילדים שלו..
קיצר... להגיד שהוא מפיק מספר אחת בארץ זה ממש ממש ממש הגזמה אחי...

luckystrike
quote:
Originally posted by yaman
עוד טרד של הנושא:

על טעם ועל ריח..........


אשכרה ...

מה אתם משווים את יהל לאינפקטד ?
סגנונות דיי שונים, וטעם שונה ואין קשר בינהם.

ועוד מישהוא פה השווה ל
G @ M PROJECT
כאילו מה הקשר - שתי סגנונות כל כך שונים וכל אחד בתחום שלו...

פשוט עניין של טעם - אני לא אוהב את יהל כדיג'יי ובפעמיים שראיתי אותו מתקלט גם היו טראקים שלא לטעמי ורמת המיקסוס הייתה גועל נפש אבל אני מאוד מעריך את יהל כמפיק ויובל מה נסגר איתך לא מתאים לך
תיזכר רגע בכל הטראקים של יהל שהפכו לקלאסיקות ודברים שעד לפני תקופה או שתיים נוגנו על ידי ארמין טיאסטו וכו וכו ...

אני ממש אוהב את אינפקטד אבל אין מקום להשוואה בינם לבין יהל כי לדעתי זה פשוט לא אותו סגנון ...

קיצר - על טעם וריח בלה בלה בלה
YuVaL
עוד מישהו?!?!?
WTF?!?
עכשיו נהייתי עוד מישהו?!?

בנזונה אתה......
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement