|
אנשים שצריך לפוצץ (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by sh33p
1. ילדים שמבקשים ממך סיגריה ויש להם קופסה בכיס
2. ערסים במועדונים
3. המורה שלי לספורט הבן זונה הזה
4. אנשים שאומרים שצריך לפוצץ את אלה שהמציאו פרוגרסיב :D
5. חברים שמדברים מאחורי הגב ואין להם ביצים להגיד לך משהו בפנים
6. אנשים גזענים
7. dj sammy :D ושאר הסקוטרים למיניהם |
AMEN TO THAT! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by sh33p
1. ילדים שמבקשים ממך סיגריה ויש להם קופסה בכיס
2. ערסים במועדונים
3. המורה שלי לספורט הבן זונה הזה
4. אנשים שאומרים שצריך לפוצץ את אלה שהמציאו פרוגרסיב :D
5. חברים שמדברים מאחורי הגב ואין להם ביצים להגיד לך משהו בפנים
6. אנשים גזענים
7. dj sammy :D ושאר הסקוטרים למיניהם |
1. אחי ישך סיגריה?
2. וסתם ערסים זה פסדר?
5. אתה הכי מכוער בארץ
6. מוש?
7. Baby your all that I am... will you lie here in my arms... :)
בכל מקרה, אגב שחר, מוש היה ציני וצחק
ת'אמת יוצא לי בזמן האחרון להיות בסביבת ערסים
וזה פשוט לא יאמן איך הם יכולים לשנות את ההתנהגות שלהם בין רגע
אין מה לעשות, זה הכל הסעיף
אבל תכלס הטרד' הזה הוא ההפך מגזענות
בקיצר נוסיף קצת
1. אנשים שלא יודעים איזה סמיילי לדחוף באיזה סיטואציה
2. קצינים צעירים
3. צעירים
4. צעירים פלצנים
5. צעירים שחושבים שהם פזמניקים
6. פזמניקים
7. רסר'ים ובכלל נגדים שלא מקצועיים
8. קאבים
9. רסר מטבח.. תמיד טוב
10. הרכבת לנהריה... כי היא באמת מיותרת
11. נתבג 2000. אותה סיבה |
|
|
| Meltdown |
אצלי זה הולך כך:
1. ערן הסלקטור שהיה בנקסט
2. מנאייקים,ויש מספיק שמבינים למי אני מתכוון
3. ברמנים, שמייבשים אותך שעה עד שעושים לך טובה, ומקשיבים למה שאתה רוצה להזמין.
4. מאבטחים, שלא נותנים לך להצטלם עם הדי ג'יי
5. אנשים שמביאים לך מרפק לגב תוך כדי הריקוד, ומשחקים אותה, שזה היה מישהו אחר.
6. פשיסטיים |
|
|
| Huge-A |
| זה התרד הכי דפוק שראיתי :eyes: |
|
|
| Shahar |
1. כל מה שאייל אמר
2. שוב מאבטחים שלא נותנים להצטלם עם ארמין לקהל שהשקיע בשבילו!!
3. יגאל בזמן שהוא מגן על מרקוס בלי סיבה
4. צפונים
5. פריקים:whip:
6. ירון כשהוא שיכור:D
| quote: | Originally posted by Huge-A
זה התרד הכי דפוק שראיתי :eyes: |
+1 חחחחחחחחחחח
ועוד בזמן שיובל מנסה לעשות פה מרד |
|
|
| YuVaL |
| על איזה מרד אתה מדבר? |
|
|
| DjChook |
| יצורים עם ביצים יותר גדולות מהראש שלי |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
ראפרים מגניבים.
ערסים.
מפיקי מסיבות הנוער והחוגרים שהרסו והורסים דורות שלמים.
עיריית ת"א על סגירתם של מועדונים ובמיוחד את הפתוחים.
תוכנות ה P2P
שעכשיו אני לא מוריד כלום לפני כן הכל היה מאתרים ונוח ומתעדכן כל יום.
MTV.
שירזי ומפיקי מסיבות האומוהים עופר ניסים ויק וכל השאר שהרסו את ארץ הטראנס שלנו!!!!!!!!!!!!
תמותווווווווווווווווווווווווווווווו.................
בעלי מועדונים בת"א שלא מסכימים להכניס טראנס וטקנו אצלהם אלה רק ראפ ולהיטים.
צבא הגנה לישראל שחי בבועה ופרמיטיבי!!!
והוריד לי את השיער הארוך שגידלתי שנתיים וסבלתי קשות בשביל לעשות צמות כמו של
DJ TAUCHER
אבל חודש\חודשיים לפני שהיה לי מספיק הבני זונות הורידו לי הכל!!!
ואין לי זין לגדל שוב למה זה סיוט בטירוווףףף...
והכי חשוב את מי שלא רצה לתת ספונסור למצעד האהבה שנה שעברה!!!
מקווה שהשנה הכל ילך כמו שצריך ושאני יגיע לשבוע המקסים הזה.
למשטרת ישראל שעצרה אותי על יחצנות בבתי ספר על שהדבקתי פוסטרים וחילקתי הזמנות בכל הרצליה.
בכיתה י' נראה לי.
המשך יבוא!!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YuVaL
על איזה מרד אתה מדבר? |
הטרד המעפן שלך ושל אלכס |
|
|
| Huge-A |
למה למחוק פוסטים צ'וק ??
מה כבר אמרתי שאסור ?
בכל מקרה אם זה פגע בך אולי תבין שיש פה זנות ואתה מפנה את המחיקות שלך לאנשים הלא נכונים ..
חבל שזה באמת ככה . |
|
|
| yaman |
1.אנשים שלא עונים לך כשאתה שאול אותם משהו שעה
2.אלא המעצבנים שנותנים כאפות ועושים קול של דבורה
3.אנשים שאומרים שזה עוד סתם טרד
4.אשנשים שפתחו טרד על למה טיאסטו היה בארץ
5.נהגי אוטובוס שלא פותחים את הדלת למרות שצלצלתי שעה |
|
|
|
|