return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
אנשים שצריך לפוצץ (pg. 6)
View this Thread in Original format
Sniper
quote:
Originally posted by Shahar
שוב
כשאתה אומר את זה אתה מתכוון לסטיקי של ההמלצות או לטרד נפרד?
כי לרקע על הטראק כל אחד יכול לתת על כל טראק ואם על כל טראק שמישהו אהב יפתחו טרד יהיה פה בלאגן בעיניים וחבל


אני מתכוון לשני הנושאים שכתבת
יכול להיות שאני טועה,

טרד המלצות - כוונתו לרכז את כל הממלצות השיגרתיות, במידה מסוימת.
ושאני אומר המלצה - לפרט עלייה כמו שרשמתי בפוסטים קודמים לזה.

טרד חדש על קטע מסוים - כמו שמורן בזמנו פתח על
ATRC
מתקבל, זה גם עובדה שהקטע עצמו מצליח, ועובדה זו הולכת ע"פ מצעדים ותגובה של הקהל בשאר מקומות ברחבי הגלובוס.
DJ Alex E.
פלוצר
מיכאל לא?
זה היה תגובה למה שיאמאן כתב.
מוזר שאתה לא אומר מילה על מה שהוא כתב
Shahar
quote:
Originally posted by Sniper
אני מתכוון לשני הנושאים שכתבת
יכול להיות שאני טועה,

טרד המלצות - כוונתו לרכז את כל הממלצות השיגרתיות, במידה מסוימת.
ושאני אומר המלצה - לפרט עלייה כמו שרשמתי בפוסטים קודמים לזה.

טרד חדש על קטע מסוים - כמו שמורן בזמנו פתח על
ATRC
מתקבל, זה גם עובדה שהקטע עצמו מצליח, ועובדה זו הולכת ע"פ מצעדים ותגובה של הקהל בשאר מקומות ברחבי הגלובוס.


זה בדיוק מה שאמרתי
אני רק יחדד משהו - אנלא אומר שצריך להמליץ על טראק אחרי שרואים שהוא
זכה במצעד
אבל עובדה שהטראקים שהמליצו פה בעבר והתלהבו מהם זה אותם טראקים שזכו
Hell_Copter
רק עכשיו ראיתי את הט'רד הזה...
תגידו לי... אתם חבורה של ילדים קטנים?!
מה הולך אתכם!?

חן... איך הט'רד הזה לא נסגר?
באמת שאני לא מבין...

ואם אתם הולכים על אנשים שצריך לפוצץ ולפתוח להם את השואה...
אז זה מכוון לכל האלה שרושמים +1 תגידו לי, מה אתם יצורים מהתחת?!
:rolleyes:
כשאני מעביר שיעור ורואה שחייל שלי לא משתתף אז אני שואל אותו שאלה ואם הוא עונה לי כמו שהם אמרו אז אני אומר ישר שאין כזה דבר כמו... אתה מאמין באותו דבר תנסח את זה פשוט במילים שלך... זה הכל
כנ"ל אתם... תנסחו את הדברים כמו שאתם מאמינים ולא לעשות את הפלוס 1 המטומטם הזה למה זה לא מחדד כלום!!
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter


חן... איך הט'רד הזה לא נסגר?
באמת שאני לא מבין...



כי זה מצחיק
:wtf:
Sm0keMachine
טוב בקשר לצבא:

1. רופאים שלא מביאים גימלים/פטורים
2. כל הסגני-אלוף!
3. המ"כית שלי מהטירונות
4. אנשים מורעלים!!!

ובכלל...

1. מארגני מסיבות שדופקים מחירים..
2. כל הצוות של החממה/צוף
3. בנות שמנות/שעירות שהולכות עם חולצות בטן
4. אנשים שלא נותנים להעתיק (בד"כ החנונית של הכיתה) :D
5. בנות שמשחקות אותה שרמוטות אבל בסוף לא נותנות כלום ומשאירות אותנו עם כאבי ביצים :D
6. אנשים שאומרים "טראנסים, האוסים" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
7. אנשים שעדיין אומרים "דיסקוטק"... למרות שזה לא כזה נורא להגיד את זה, זה עדיין מילה ששייכת לעבר אתם לא חושבים?
8. אנשים שאומרים שהמוזיקה שאנחנו שומעים עושה להם כאב ראש.. ושזה רק "בום בום בום"!:whip:
9. אנשים שמתלהבים מעופר ניסים
10. בנות כונפות שתופסות מעצמן :p
m0sh
^^^
גדול

:stongue:
yaman
את כול צוות האסקייפ שארגן את המסיפבה בגני התערוכה
DjChook
quote:
Originally posted by yaman
את כול צוות האסקייפ שארגן את המסיפבה בגני התערוכה


לא נראה לי זה מדבר אל מישהו פה
:wtf:

סתם

1. מצלמות תנועה (בעצם זה לא אנשים, אז את האנשים שהמציאו אותם, או ששמו אותם)

2. את מי שהמציא את שעון החורף
Shahar
1. מודים של פורום טראנסאדיקט שהולכים למסיבות מסחרהאדיקט
:D

DjChook
quote:
Originally posted by Shahar
1. מודים של פורום טראנסאדיקט שהולכים למסיבות מסחרהאדיקט
:D


ילדים בני 18 שחושבים שהם ביגשוט
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by DjChook
ילדים בני 18 שחושבים שהם ביגשוט


חחחח חזק ביותר מצידך
אם יש משהו שאני אוהב אצלך במיוחד, זה העקיצות ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement