|
אנשים שצריך לפוצץ
|
View this Thread in Original format
| yaman |
טוב... הטרד הזה הוא ממש אותו רעיון של הטרד שלי ז"ל
רגעים חרא\רגעים סבבה
אני יתחיל.......
אנשים שצריך לפוצץ
א. אלא שלא מגעים לפגישה איתך
ב. חברים מניאקים שילכו לרקוד מחדר של המוזיקה שהחורה ממש בדיוק שארמין עלה
ג. אלא המניאקים שיש להם סיגריה אחרונה
ד. אנשים שאתה מבקש מהם שחכתה ואתה לא מקבל בסוף
ה. ערבים
ו. המניאקים שמשתינים מחוץ לאסלה
ז. מורים שנותנים ציון מגן חרא
ח. את אילן..................סתם אח שלי
אלא שצוחקים עלייך מתי שאתה מפסיד להם
י. אנשים שצוחקים עליך בלחש
יא. מי שהמציא את הפורגסיב
יב. את אנשי נקסט
ואי ואי יש מלא אבל אני לא זוכר
תרשמו גם |
|
|
| yaman |
האא כן
ואשכנזים שמראים שהם אשכנזים |
|
|
| DJ Alex E. |
+1
מעניין כמה תרדים כאלה כמו שלי וכמה טרדים כמו התרד הנוכחי ידרשו בשביל שאנשים יבינו שצדקתי
ומעניין מה יהיה לשחר להגיד על זה
ואם כבר
באותו עניין של התרד הזה
אני אוסיף משהו
אנשים שצריך לפוצץ:
1.אנשים שפותחים תרדים כמו התרד הזה
2.אנשים שתומכים באנשים שפותחים תרדים כמו התרד הזה
3.אנשים שחושבים שצריך לפוצץ את אלה שהמציאו את הפרוגרסיב ולא קולטים שזה הסגנון הכי טהור ויפה שנעשה עד היום, והם טיפשים דיים בשביל להראות את האווילות שלהם ולכתוב דברים נגד הפרוגרסיב
4.פרנקים\מזרחיים שמראים שהם כאלה ובטוחים שזה עדיף מאשר להיות אשכנזי
(אבל הם טועים)
תהיה בריא יאמאן
:rolleyes: |
|
|
| yaman |
אני לא מבין מה איכפת לכם אם אני ייפתח טרד כזה.....
דוגרי זה מעצבן
אלכס רוצה להגיב תגיב לא רוצה אל תגיב
חלאס עם השטויות האלה כבר
המטרה של הטרד הזה הוא כמו רגעים חרא רגעים סבבה
זה סתם לשעשוע
אחרי זה אומרים ואי איזה פורום משעממם |
|
|
| DjChook |
יכלת לעשות BUMP לטרד הקודם
או לשים את בחוקים .. של אילן |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
4.פרנקים\מזרחיים שמראים שהם כאלה ובטוחים שזה עדיף מאשר להיות אשכנזי
(אבל הם טועים) |
recial thoughts are inner thoughts
in retard |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Viber
recial thoughts are inner thoughts
in retard |
למה כל אשכנזי שמדבר על מזרחי הוא גזען
אבל שמזרחי מדבר על אשכנזי הוא "מביע דעה" |
|
|
| DjChook |
א. אנשים שמשאירים לך רק מלבן אחד בנייר טואלט
ב. אנשים שמשתינים על הקרש (כן חברים אני משתין בישיבה)
ג. אנשים שמשתינים בכל מני מקומות שלא אמורים להשתין עליהם כמו מכוניות
ד. אנשים שמשתינים על ידיות של מכוניות!!!
ה. אנשים שמחרבנים על הקרש
ו. בנות שחושבות שהן כוסיות כי הן עשו לייזר
ז. בעצם, למה לפוצץ בחורות חלקות
ח. אנשים שמשאירים את הדלת פתוחה
ט. הסעיף הנ"ל אינו תקף באוטובוסים
י. הסעיף הנ"ל-נ"ל תקף באוטובוסים, אם הנוסע ערבי. |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by DjChook
למה כל אשכנזי שמדבר על מזרחי הוא גזען
אבל שמזרחי מדבר על אשכנזי הוא "מביע דעה" |
שמע,
אני לא יודע מאיזה כתב של הרמב"ם הבאת את האימרה הזאת,אני אישית לא שמעתי דבר כזה ואתה צריך לדעת כבר שמבחינה לוגית זה לא תקף ולכן אתה לא יכול להישתמש בזה מבלי לצאת מניאק.
דוגרי אני מאמין שיש אשכנזים חאראות ומיזרחים חארות
אני שונא את כולם באופן שווה
:) |
|
|
| Viber |
1.Cyrus King
2.אנשים שעושים לי רעש באוזן שאני עייף
3.המורה שלי לספורט המניאק-נאצי חרייאט הזה,איזה יום אחרי שאני אגמור את התיכון הוא ייפול לי לידיים אני מבטל אותו
4.הצוות של סטים |
|
|
| YuVaL |
חבר'ה. תעשו טובה בלי מזרחיים אשכנזיים כי זה ממש לא עקרוני..
אני פשוט שונא ערסים.. אנשים פוזאיסטים (בלי קשר לעדה יש גם המון ערסים אשכנזיים) שבאים לשחק אותה ולפזר עליך כאילו הם משהו מיוחד... אנשים כאלה באמת צריך להרוג.. כל הערסים האלה במסיבות שמשחקים לך אותה... אנשים כאלה אני לא סובל...
את הרכזת שכבה שלי, צריך להרוג ת'נימפומנית הזאת.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
+1
מעניין כמה תרדים כאלה כמו שלי וכמה טרדים כמו התרד הנוכחי ידרשו בשביל שאנשים יבינו שצדקתי
ומעניין מה יהיה לשחר להגיד על זה
ואם כבר
באותו עניין של התרד הזה
אני אוסיף משהו
אנשים שצריך לפוצץ:
1.אנשים שפותחים תרדים כמו התרד הזה
2.אנשים שתומכים באנשים שפותחים תרדים כמו התרד הזה
3.אנשים שחושבים שצריך לפוצץ את אלה שהמציאו את הפרוגרסיב ולא קולטים שזה הסגנון הכי טהור ויפה שנעשה עד היום, והם טיפשים דיים בשביל להראות את האווילות שלהם ולכתוב דברים נגד הפרוגרסיב
4.פרנקים\מזרחיים שמראים שהם כאלה ובטוחים שזה עדיף מאשר להיות אשכנזי
(אבל הם טועים)
תהיה בריא יאמאן
:rolleyes: |
בונא מה הדיבור הזה על מזרחים ימזדיין? תתחיל להרגיע תדיבור שך לפני שתפותח יהומו
| quote: | Originally posted by YuVaL
חבר'ה. תעשו טובה בלי מזרחיים אשכנזיים כי זה ממש לא עקרוני..
אני פשוט שונא ערסים.. אנשים פוזאיסטים (בלי קשר לעדה יש גם המון ערסים אשכנזיים) שבאים לשחק אותה ולפזר עליך כאילו הם משהו מיוחד... אנשים כאלה באמת צריך להרוג.. כל הערסים האלה במסיבות שמשחקים לך אותה... אנשים כאלה אני לא סובל...
את הרכזת שכבה שלי, צריך להרוג ת'נימפומנית הזאת.. |
אמרת בלי מזרחים אשכנזים אז אל תתחיל ערסים למה בתכלס אתה מתכוון סתם למזרחים אז חלאס
וואלה אני שונא פריקים שמסתובבים לי עם בגדים קרועים עגילים במקומות לא קשורים מלא שחור בעיינים או כולם בגדים שחורים או שריטות שהם עשו על עצמם ביד עם מזרקים ועוד דברים מגעילים
איך בנאדם מסתובב ככה מה נסגר?
למה בכח להראות לאנשים שאתה מוזנח?!
אני יותר נגעל מזה מאשר שונא
איככככככככככססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססס |
|
|
|
|