|
אנשים שצריך לפוצץ (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by yaman
בואנה
כול טרד כאן לא משנה על מה הוא יהיה
תמיד יהו כאן וויכוחים |
אני מאשים רק אותך בכל זה ...
אתה במקום לנסות ללמוד לא לכתוב שטויות ודברים אנטישמים אתה כמו ילד קטן עושה רעש וגורר אחריך את כל הגן..
והנה זה מה יצא עוד תרד בלי קשר עוד ויכוחים מיותרים וטיפשיים:whip:
אנשים כמוך הורסים את השם הטוב של המקום הזה ...
חבל זה כבר לא מעניין אותי לקרא כאן בכלל.. אני ישר מגיע לסוף של כל מה שכתבו ותמיד זה שפתח גם יביא את היציאה הכי דפוקה כמו זאת מעל .
וגם לך זה מופנה אלכס .. אתה הכי לא קשור אחרי התרד שפתחת ... אתה מבין למה לא מעניין לקרוא כאלה דברים.
אז תעשה לי טובה גם אתה יצאת ממש חציל במובן השלילי של כל הקטע הזה ..:whip:
ועוד נוסיף על שחר עם כל הכבוד שלי אליך
אתה סתם משחק אותה איזה מאסטר פוקימון(זכויות שמורות) שיודע הכל ..
נו בחיית מה כל הזיוני שכל והתגובות על כל תגובה .
אתה אולי כן מבין בהרבה דברים אבל אל תנסה להראות את עצמך מעל כולם באמת
יאללה אני אוהב את כולכם אבל אתם זייני שכל כמו לא יודע מה
:crazy: |
|
|
| Shahar |
קיצור אדיר כל העולם דפוק אתה פסדר :D
וואלה תכלס יש משהו במה שאמרת
וואלה אי אפשר לבוא לעשות תפורום 2 קבוצות זה בחיים לא ילך למה תמיד יהיו ריבים
צריך כולם להבין אחד תשני וזהו בלי ויכוחים
ראסמי גם אני מתווכח לפעמים למה זה כיף (למרות שאנלא מתווכח סתם ככה בשביל לעשות בלאגן) קיצור אפשר שכל אחד יתן תצמו קצת יהיה יותר טוב |
|
|
| DjChook |
אדיר הסברתי לך בפרטי, יש דברים שלא חייבים לערב את שאר חברי הפורום
נוסיף קצת
1. משקי מחשב בבקום שמציקים לי באמצע הלילה שאני רוצה לישון
2. הלהקה של היחידה שלי שהחליטה שהיא עושה חזרות בחדר אוכל עד איזה 24:00 והפריעה לי מאד להתרכז בפייט-קלאב
3. את הסמיילי הזה :wtf: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
עיריית ת"א-יפו ומוסיקה+ שעושים לנו בושה בינלאומית!!!!!!!!!
עם מצעד האהבה המסריחחחחח שבארץ...
כלכך בושה וחרפה פשוט מזעזע מחריד ומצמרר!!!!!!!!
ISRA-HELL SUCKS-PARADE
:whip: :whip: :whip:
איזה כיף להוציא פה עצבים!
אחלה טופיק.
:disbelief |
|
|
| DjChook |
בתור מדינה מתוקנת שכ"כ חזקה בדת
(פוליטית)
אתה אמור להיות
:eyes:
מהאפשרויות שניתנות לך
ולשמוח על המצעד!
1. אנשים שלא יודעים להגיד תודה
2. אנשים כפויי טובה
3. שקרנים
4. אנשים שמחזירים כספים קטנים
5. אנשים ששומרים עודף |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Huge-A
אני מאשים רק אותך בכל זה ...
אתה במקום לנסות ללמוד לא לכתוב שטויות ודברים אנטישמים אתה כמו ילד קטן עושה רעש וגורר אחריך את כל הגן..
והנה זה מה יצא עוד תרד בלי קשר עוד ויכוחים מיותרים וטיפשיים:whip:
אנשים כמוך הורסים את השם הטוב של המקום הזה ...
חבל זה כבר לא מעניין אותי לקרא כאן בכלל.. אני ישר מגיע לסוף של כל מה שכתבו ותמיד זה שפתח גם יביא את היציאה הכי דפוקה כמו זאת מעל .
וגם לך זה מופנה אלכס .. אתה הכי לא קשור אחרי התרד שפתחת ... אתה מבין למה לא מעניין לקרוא כאלה דברים.
אז תעשה לי טובה גם אתה יצאת ממש חציל במובן השלילי של כל הקטע הזה ..:whip:
ועוד נוסיף על שחר עם כל הכבוד שלי אליך
אתה סתם משחק אותה איזה מאסטר פוקימון(זכויות שמורות) שיודע הכל ..
נו בחיית מה כל הזיוני שכל והתגובות על כל תגובה .
אתה אולי כן מבין בהרבה דברים אבל אל תנסה להראות את עצמך מעל כולם באמת
יאללה אני אוהב את כולכם אבל אתם זייני שכל כמו לא יודע מה
:crazy: |
אתה הכי צודק שיש..
הטרדים פה ממש לא מעניינים, איך מטרד של אנשים לפוצץ הגעתם להשוואה בין מזרחיים לאשכנזים.?!@#
כולנו בני אדם!, ערסים הם ערסים וגם הם בני אדם
זה שהם מתנהגים אחרת לא אומר שצריך לקטול אותם
אף אחד לא יותר טוב מהם והם לא טובים יותר מאף אחד
לכל אחד החסרונות שלו, ומה שחיסרון אצלי יכול להיות יתרון אצל אדם אחר ולהפך,
אני באמת לא מבין איך כל תרד פה הופך לריב, ואי אפשר לדון על נושא אחד מהפוסט הראשון ועד האחרון שלא יכנסו בו 1000 נושאים אחרים
ושחר גם אתה נורא מעצבן, אתה חייב להגיב לכל דבר
אני יודע שזה לא המקום, אבל אני חייב להגיד כבר מה שאני שומר לעצמי תקופה מסוימת מאוד,
הפורום הזה אחלה, האנשים פה אחלה..
אבל אתם מזיינים ת'מוח כ"כ, זה שזה פורום של מוזיקה זה לא אומר שמדברים פה על מוזיקה נטו, אפשר לדבר על דברים אחרים..
זה שמרכזים פה טרדים בנושא מסוים כמו ההמלצות זה בששביל למנוע את השכונה שתיהיה פה, אבל אנשים עשו פה אתר שמראה מה השתחרר היום
בלי להכליל, יש פה אנשים שבאים להראות שהם שפיצים ושיש להם שחרורים הכי מעודכנים שיש..
באותה מידה יש גם אנשים כמו אליאור שמפרטים פה על כל טראק שהם רושמים..
אני באמת נמנע מלרשום תגובות פה בטרדים.. אני קורא את הכל ובסוף הטרד אני פשוט מעדיף לא להגיב..
אנשים, אני לא יגיד שפעם זה לא היה ככה, ושאני יותר טוב.. אבל שימו לב כל אחד פה מזיין ת'מוח שמשמעם פה, ואחרי שעה רושם תגובות לא קשורות בכלל לטרד מסוים..
ותפסיקו עם הקטע המטוטמם הזה של ה
"+1"
זה הכי ספאם בארץ, לכל אחד איכפת פה כמה פוסטים יש לו
ולקטול את השני.. תנו תגובות עניניות.. שיהיה כיף לקרוא ולדון על נושא כמו שצריך ולא לזיין ת'מוח בכל מקום. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sniper
אבל אתם מזיינים ת'מוח כ"כ, זה שזה פורום של מוזיקה זה לא אומר שמדברים פה על מוזיקה נטו, אפשר לדבר על דברים אחרים..
זה שמרכזים פה טרדים בנושא מסוים כמו ההמלצות זה בששביל למנוע את השכונה שתיהיה פה, אבל אנשים עשו פה אתר שמראה מה השתחרר היום
בלי להכליל, יש פה אנשים שבאים להראות שהם שפיצים ושיש להם שחרורים הכי מעודכנים שיש..
באותה מידה יש גם אנשים כמו אליאור שמפרטים פה על כל טראק שהם רושמים..
אני באמת נמנע מלרשום תגובות פה בטרדים.. אני קורא את הכל ובסוף הטרד אני פשוט מעדיף לא להגיב..
אנשים, אני לא יגיד שפעם זה לא היה ככה, ושאני יותר טוב.. אבל שימו לב כל אחד פה מזיין ת'מוח שמשמעם פה, ואחרי שעה רושם תגובות לא קשורות בכלל לטרד מסוים..
ותפסיקו עם הקטע המטוטמם הזה של ה
"+1"
זה הכי ספאם בארץ, לכל אחד איכפת פה כמה פוסטים יש לו
ולקטול את השני.. תנו תגובות עניניות.. שיהיה כיף לקרוא ולדון על נושא כמו שצריך ולא לזיין ת'מוח בכל מקום. |
מסכים עם כל מה שכתבת!!
בקשר להמלצות לא כדאי להתחיל לפתוח טרד "רק על טראק שמגיע לו" כי אחרי שמישו אחד יפתח כל אחד יתחיל לפתוח טרדים כאלה ולהגיד "גם הוא פתח אז גם אני יכול" ואז יהיה שכונה
וואלה אני זוכר את הימים שמורן סיפר
שהוא פתח את הטרד על
Andain - Beautiful Things
והיה עליו דיון של 20 עמודים
וזה טראק שמגיע לו ורואים את זה לפי ההצלחה והיחוד שלו
כנ"ל
As The Rush Comes
וואיטרום
אם פותחים טרדים על טראקים כאלה שבאמת מיוחדים ובאמת רוב האנשים פה יגידו שהטראקים האלה עשו להם משו ונתנו הרגשה שעדיין יש יוצרים שיודעים להפתיע ולעשות משהו מיוחד
על כאלה טראקים סבבה לפתוח
אבל להתחיל לעשות שוב ולפתוח טרד ולהגיד "לדעתי לטראק הזה מגיע שיפתחו עליו טרד" זה שטויות
לדעתי כדאי להמשיך להשתמש בטרד המלצות וגם אני בודק אותו כל הזמן בלי להתעצל וכל אחד יכול לבדוק אותו ככה זה לא קשה
וגם מסכים איתך שזה לא פורום מוזיקה נטו כי זה בסה"כ פורום ישראלי
זה לא פורום מוזיקה ישראלי
זה פורום של מדינת ישראל ככה שאין פה חוק לדבר רק על מוזיקה אפילו שהפורום הכללי נקרא טראנסאדיקט
גם בטראנסאדיקט יש פורום פוליטיקה
ובקשר לפוסטים לדעתי אף אחד לא צריך לחפש לבדוק למי יש יותר למה זה לא מלחמה וגם לי יש הרבה פוסטים בזמן האחרון ווואלה לא הלכתי למישו ואמרתי לו יש לי יותר פוסטים ממך אני יותר טוב
אז חלאס ללכת לספור פוסטים שלכם או של אחרים ולהגיד "אהה כתבת פוסט בשביל לעלות תמספר" וואלה אם הייתי רוצה לעשות ככה הייתי נכנס לפורום סקרים ומגיב כל יום על סקרים ושם זה שכונה מי ששם לב למה אנשים מגיבים בלי לפרט את התגובה שלהם
פשוט מצטטים את מה שהם הצביעו כמו שזה כתוב בסקר
ואם כבר ספאם אז זאת הדרך
ואם הייתי רוצה להראות לכולם שיש לי מלא פוסטים הייתי עושה את זה
אבל וואלה לא מעניין אותי
זה שאני פותח טרד כל 1000 פוסטים לא קשור בכלל ואנלא מנסה להגיע כל פעם ל1000 אז עזבו תקטע של הפוסטים אפחד לא מקבל כסף על הפוסטים שלו |
|
|
| Sniper |
שחר אני רוצה לתקן אותך במשהו,
לכל יש את הטעם שלו, ולכן כל אחד יכול לפתוח פה טרד על טראק שלדעתו עשה לו אתזה וזה חשוב, ולאף אחד פה אין זכות להגיד לו שזה קטע שלא שווה טרד, אם כל הכבוד, יש טרד של המלצות, אפשר לדון על כל קטע בפני עצמו
אבל כמו שרשמתי פה, אנשים לא מפרטים על קטע, הם רושמים את השם של השחרור לדוגמא:
shahar_pres_spaman_-_moui_spam-XXX-XXX
חזק!
ככה לא ממליצים, זה חרא, זה להראות שיש לי גישה לקטעים חדשים ואני תותח..
אני אישית כבר בקושי מוריד מוזיקה דרך הטרד הזה.. כי רוב הקטעים הם לא לטעמי, אז אני מחפש פליליסט של אמנים מסוימים שאני אוהב את הסגנון שלהם ומוריד.. למרות שגם את זה לא עשיתי כבר איזה 4 חודשים..
שאתם ממליצים על קטע תנו קצת רוויו כמו שצריך שיהיה עניין, תרשמו סגנון מי עומד מאחורי זה, וכו' וכו'.. תיהיו יצרתיים! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sniper
שחר אני רוצה לתקן אותך במשהו,
לכל יש את הטעם שלו, ולכן כל אחד יכול לפתוח פה טרד על טראק שלדעתו עשה לו אתזה וזה חשוב, ולאף אחד פה אין זכות להגיד לו שזה קטע שלא שווה טרד, אם כל הכבוד, יש טרד של המלצות, אפשר לדון על כל קטע בפני עצמו
אבל כמו שרשמתי פה, אנשים לא מפרטים על קטע, הם רושמים את השם של השחרור לדוגמא:
shahar_pres_spaman_-_moui_spam-XXX-XXX
חזק!
ככה לא ממליצים, זה חרא, זה להראות שיש לי גישה לקטעים חדשים ואני תותח..
אני אישית כבר בקושי מוריד מוזיקה דרך הטרד הזה.. כי רוב הקטעים הם לא לטעמי, אז אני מחפש פליליסט של אמנים מסוימים שאני אוהב את הסגנון שלהם ומוריד.. למרות שגם את זה לא עשיתי כבר איזה 4 חודשים..
שאתם ממליצים על קטע תנו קצת רוויו כמו שצריך שיהיה עניין, תרשמו סגנון מי עומד מאחורי זה, וכו' וכו'.. תיהיו יצרתיים! |
מסכים איתך וגם אם כל אחד יתחיל לרשום ריוויו שלם על הטראק ולפרט מה קורה בו בכל שניה
אם כל אחד יתחיל לפתוח טרד על טראק שהוא אהב זה לא יגמר
ועובדה שכשיש טראק באמת מיוחד הוא עושה רעש בעולם ותראה את זה לפי המצעדים
כל טראק שעשה רעש פה אצלנו עשה רעש גם בפורום העולמי ועובדה ש
whiteroom
זכה השנה מקום ראשון אצלנו
ו
ATRC
שנה שעברה
נכון שלכל אחד יש תטעם שלו אבל עובדה שבסוף יש טראקים שרוב האנשים מסכימים שהם מיוחדים ומגיע להם להיות הראשונים |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Shahar
מסכים איתך וגם אם כל אחד יתחיל לרשום ריוויו שלם על הטראק ולפרט מה קורה בו בכל שניה
אם כל אחד יתחיל לפתוח טרד על טראק שהוא אהב זה לא יגמר
ועובדה שכשיש טראק באמת מיוחד הוא עושה רעש בעולם ותראה את זה לפי המצעדים
כל טראק שעשה רעש פה אצלנו עשה רעש גם בפורום העולמי ועובדה ש
whiteroom
זכה השנה מקום ראשון אצלנו
ו
ATRC
שנה שעברה
נכון שלכל אחד יש תטעם שלו אבל עובדה שבסוף יש טראקים שרוב האנשים מסכימים שהם מיוחדים ומגיע להם להיות הראשונים |
ללא ספק הקטעים הללו עשו רעש ובצדק..
אני לא מקצין ואומר לרשום מה קורה בכל שניה, אבל קצת רקע, כי בסופו של דבר הטרד הזה אמור לעזור לאנשים להתעדכן ולהוריד מוזיקה חדשה..
אבל זה כבר איבד את הצפון, כלומר, אם כל אחד רושם קטע שמצא חן בעיניו וזהו אז כאילו זה מגיע למצב שאני לדוגמא מוריד קטע והוא הכי לא הטעם שלי.. זה גוזל זמן, ומקום בהרדיסק ובכך הטרד עצמו מאבד את הטעם שלו.. |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
4.פרנקים\מזרחיים שמראים שהם כאלה ובטוחים שזה עדיף מאשר להיות אשכנזי
(אבל הם טועים)
|
אלכס...
כל פעם מחדש אתה מוכיח איזה בן אדם דוחה אתה.
רק להקיא עליך. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sniper
ללא ספק הקטעים הללו עשו רעש ובצדק..
אני לא מקצין ואומר לרשום מה קורה בכל שניה, אבל קצת רקע, כי בסופו של דבר הטרד הזה אמור לעזור לאנשים להתעדכן ולהוריד מוזיקה חדשה..
אבל זה כבר איבד את הצפון, כלומר, אם כל אחד רושם קטע שמצא חן בעיניו וזהו אז כאילו זה מגיע למצב שאני לדוגמא מוריד קטע והוא הכי לא הטעם שלי.. זה גוזל זמן, ומקום בהרדיסק ובכך הטרד עצמו מאבד את הטעם שלו.. |
שוב
כשאתה אומר את זה אתה מתכוון לסטיקי של ההמלצות או לטרד נפרד?
כי לרקע על הטראק כל אחד יכול לתת על כל טראק ואם על כל טראק שמישהו אהב יפתחו טרד יהיה פה בלאגן בעיניים וחבל |
|
|
|
|