|
אנשים שצריך לפוצץ (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by yaman
1.אנשים שלא עונים לך כשאתה שאול אותם משהו שעה
2.אלא המעצבנים שנותנים כאפות ועושים קול של דבורה
3.אנשים שאומרים שזה עוד סתם טרד
4.אשנשים שפתחו טרד על למה טיאסטו היה בארץ
5.נהגי אוטובוס שלא פותחים את הדלת למרות שצלצלתי שעה |
6. יובל
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| m0sh |
קצינים ג'ובניקים שחושבים שהם קרביים
cough |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Shahar
6. יובל
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
הבנאדם היחיד שאתה מצחיק פה זה את עצמך
אתה סתם מתנהג כמו אידיוט... אתה לא עושה רושם על אף אחד.. |
|
|
| yaman |
אנשים שכול הזמן צוחקים רק מהבידחות שלהם ואין אף אחד שצוחק מזה
אנשים שהעתיקו ממך את כול המבחן ומקבלים ציון יותר טוב בסוף |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YuVaL
הבנאדם היחיד שאתה מצחיק פה זה את עצמך
אתה סתם מתנהג כמו אידיוט... אתה לא עושה רושם על אף אחד.. |
חחחחחחחחחחחחחחחחח אני עדיין צוחק
6. יובל
7. יובל
8. יובל
אנשים שצריך לפוצץ:
9. יובל
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח באמא אני משתין פה
ידידה שלי קוראת מה אני כותב ולא מבינה חחחחחח
ומה תנעלב צוחקים איתך |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
מפיקי מסיבות הנוער והחוגרים שהרסו והורסים דורות שלמים.
|
AMEN !!!!!!!!!
| quote: |
שירזי ומפיקי מסיבות האומוהים עופר ניסים ויק וכל השאר שהרסו את ארץ הטראנס שלנו!!!!!!!!!!!!
תמותווווווווווווווווווווווווווווווו.................
|
AMEN 2 !!!
| quote: |
בעלי מועדונים בת"א שלא מסכימים להכניס טראנס וטקנו אצלהם אלה רק ראפ ולהיטים.
|
AMEN 3!!!וגם בעלי המועדונים בחיפה ובכל שאר חלקי הארץ
| quote: |
ואין לי זין לגדל שוב למה זה סיוט בטירוווףףף...
|
מזדהה איתך
גם אני מגדל בר קצת יותר מחצי שנה.וזה כבר סיוט חחחח
| quote: |
למשטרת ישראל שעצרה אותי על יחצנות בבתי ספר על שהדבקתי פוסטרים וחילקתי הזמנות בכל הרצליה.
בכיתה י' נראה לי.
|
איך זה מזכיר לי את הסיפורים בבצפר עם חברים שלי שכל פעם שיש מסיבה ואנחנו מייחצנים,כל השרתים והמורים והמנהלים בבצפר ננעלים על התחת שלנו ומחרימים כל פעם הזמנות ומאיימים להעיף אותנו מבצפר |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by YuVaL
הבנאדם היחיד שאתה מצחיק פה זה את עצמך
אתה סתם מתנהג כמו אידיוט... אתה לא עושה רושם על אף אחד.. |
INDEED
אולי הוא עושה רושם על ה"ידידה" שהוא הזכיר בפוסט שמעלי
| quote: | | הטרד המעפן שלך ושל אלכס |
קודם כל זה התרד שלי :D
דבר שני,אתה האחרון בפורום הזה שיש לו זכות להגיד על תרד מסויים שהוא מעפן
אבל האחרון !!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
INDEED
אולי הוא עושה רושם על הפרחה שהוא הזכיר בפוסט שמעלי |
שמור על הפה שתמדבר על בנות שאני מכיר |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Shahar
שמור על הפה שתמדבר על בנות שאני מכיר |
1.לא אוהב שאומרים לי מה לעשות
2.תלמד לבקש |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
1.לא אוהב שאומרים לי מה לעשות
2.תלמד לבקש |
אמרתי לך ככה זה אצלי לבקש
אמרתי מה יש לי להגיד קיצור הנושא סגור מצידי |
|
|
| yaman |
בואנה
כול טרד כאן לא משנה על מה הוא יהיה
תמיד יהו כאן וויכוחים |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by YAEL2107
ובקשר לערסים הם דווקא חמודים תנסו להכיר אותם |
been there done that.לא מומלץ |
|
|
|
|