|
אנשים שצריך לפוצץ (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| FreaKaZoid |
את המחנכת שלי שמציקה לי שאני שומע חזק מידי ב-
mp3.
:whip: |
|
|
| ronsh |
את ה"בליינים" של חיפה...שחושבים שפה זה הארלם....
וקצת יורים במאבטחים....
את השוטרים במשחקי כדורגל שלא משנה מה הם יעשו...תמיד זה יהרוס את האווירה...
את הרס"רים המז*****....שרק פותחים לי עיניים על השיער... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
אם יש משהו שאני אוהב אצלך במיוחד, זה העקיצות ;) |
שמח לדעת שלפחות משהו אחד בי גורם לשערות גופך להזדקר |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by DjChook
שמח לדעת שלפחות משהו אחד בי גורם לשערות גופך להזדקר |
ואני רוצה להדגיש שרק השערות מזדקרות
:D |
|
|
| KrazyDJs |
אנשים שלועסים פופקורן ליד האוזן כמו קרציות כאלו, אתה שומע אותם כמו זבובים בא לך לתפוס אחד עם היד ומרוח אותו ככה טוב טוב שיצא כל הדם...
אנשים שבכלליות מציקים בזמן שרואים סרט בקולנוע...ראבק...תנו לראות בשקט..
בנות שיהיו חייבות לספר בקול הרם למי שיושב לידם עלילה של סרט שאתה מת לראותתת
מורות ללשון שחושבות שאין לתלמידים חיים ומוסיפות עוד 5 שעות לשון בשבוע..
מי שהמציא את השטות הזאת...מתמטיקה...מקצוע עלק... |
|
|
| FreaKaZoid |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
מורות ללשון שחושבות שאין לתלמידים חיים ומוסיפות עוד 5 שעות לשון בשבוע..
מי שהמציא את השטות הזאת...מתמטיקה...מקצוע עלק... |
+1
אני ב-3 יחידות מתמטיקה אני לא חושב שיש צורך ביותר מזה ובונא אתה כל כך צודק בקשר ללשון, אני שונא תמורה שלי היא תופסת לי שעות חופשיות וגם את שיעורי חינוך ראעבק!!! |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by FreaKaZoid
אני ב-3 יחידות מתמטיקה אני לא חושב שיש צורך ביותר מזה ובונא אתה כל כך צודק בקשר ללשון, אני שונא תמורה שלי היא תופסת לי שעות חופשיות וגם את שיעורי חינוך ראעבק!!! |
גם אני ב 3 אחי, וואלה טוב לי ושמח לי שם..
חצי שנה שרפתי ב 4 יח"ל, כל מבחן או בחן הגשתי ריק..
רוב השיעורים או שסתם לא באתי, או שישנתי בהם..
בגלל פרוצדורה מטומטמת של בצפר, ובגלל חשיבה מטומטמת של אמא שלי - לא ירדתי ל 3 עוד בחודשים הראשונים..
ובכלל עכשיו עם המיקוד הזה, שחשבתי שנפל טוב - אבל הוא רק דפק אותי..
כל מה שלמדנו ב 3 חודשים האחרונים ב 3 יח"ל, כמעט הכל ליתר דיוק - ירד...
עכשיו צריכים להתחיל לחרוש...וזאת כבר המורה הרביעית שלי השנה, והיא הכי גרועה
ראבקקק לא סובללללללל מתמטיקה...
אה, ובנוגע למורה המצחיקולה ללשון...אין הרבה ילדים שכן יבואו לשעות האלו..
ראבק מחר במקום ללכת ל 20 דקות ב 11:30 לעשות מבחן באנגלית, היא רוצה שנבוא ב 8...
שתטוס לישון על האף... |
|
|
| FreaKaZoid |
חחחחחחח תאמין לי המורים ללשון לא שפויים
ואני מתחילת שנה ב-3 לא רציתי לעלות ל-4 כי לא חשבתי שיש לי צורך בזה....
ד"א אחי השנה הבגרות היא צבירה אז מה אם הלכו לך שלושה חודשים? סך הכל החומר ממש פשוט ואף טיפשי ואין סיבה לא לקבל 100 עם שינה על האף. |
|
|
| Viber |
בני גורן - הבן אדם הזה פשוט כלב בן כלב נאצי שיש להורגו.1.
2.כול מי שדופק תיגבורים בחופשים!!! סעמממממק צריך לקום ב7 בחופש פסח איזה שבוע בשביל לשמוע איזה מטומטמת מדברת
:whip: :whip: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Viber
בני גורן - הבן אדם הזה פשוט כלב בן כלב נאצי שיש להורגו.1.
2.כול מי שדופק תיגבורים בחופשים!!! סעמממממק צריך לקום ב7 בחופש פסח איזה שבוע בשביל לשמוע איזה מטומטמת מדברת
:whip: :whip: |
אל תלך להשלמות מה אתה אוכל סרטים |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Shahar
אל תלך להשלמות מה אתה אוכל סרטים |
חחחחחח הצחקת אותי!:haha:
הבצפר שלי מנוהל ע"י איש שהיה בצבא איזה 30 שנה מה שאומר שהכול פועל כאילו אנחנו בברלין של שנות ה-30,אם אתה לא בא אתה מקבל שיחות ומכתבי איומים על ההישארות שלך בבצפר ועל הציונים שלך.
האח הגדול משגיח עליך
:disbelief :mad: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Viber
חחחחחח הצחקת אותי!:haha:
הבצפר שלי מנוהל ע"י איש שהיה בצבא איזה 30 שנה מה שאומר שהכול פועל כאילו אנחנו בברלין של שנות ה-30,אם אתה לא בא אתה מקבל שיחות ומכתבי איומים על ההישארות שלך בבצפר ועל הציונים שלך.
האח הגדול משגיח עליך
:disbelief :mad: |
תגיד שתטס לחו"ל או משו כולם טסים בפסח
ואל תהיה פראייר אחי אם שולחים לך מכתב איום תחזיר מכתב תראה איך הם יפסיקו
:haha: |
|
|
|
|