|
Drunk thread (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| quote: | Originally posted by djcresto
ooit is met ne man of 4, 10 minuten op de voice mail van een meiske gezet na 5 duvels enkel drankspellekes met jenever cognac en triple sec.
Een week erna mochten we van haar luisteren, beschamend maar we lagen wel allemaal strike vant lachen. :D |
idee :p |
|
|
| Kaidreas |
^neen da doen we niet.
ik kan geen jenever meer rieken
(spijtig dat hier niet zo'n kots smiley is) |
|
|
| Xilver |
Joenge dan doen we 't met vodka ofzo he :D
Toemme, twordt dringend tijd voor nog eens 'n anverske jong. |
|
|
| pooley |
whehe :)
wordka for the win. En als ge nen degout hebt van iets, da kan echt laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang duren voordat ge dat terug kunt drinken |
|
|
| Kaidreas |
| ik heb tegenwoordig een degout van chocolade, ma daar wordt ge toch nie zat van? (of vergis ik me? :D) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ik heb tegenwoordig een degout van chocolade, ma daar wordt ge toch nie zat van? (of vergis ik me? :D) |
Van die pralinekes met likeur in misschien.
Ma ik heb tegenwoordig nen degout van Fiero. Ben daar vroeger paar keer stevig ingevlogen, maar moet da nu nimeer hebben. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Xilver
Van die pralinekes met likeur in misschien.
Ma ik heb tegenwoordig nen degout van Fiero. Ben daar vroeger paar keer stevig ingevlogen, maar moet da nu nimeer hebben. |
kheb daar zoiezo al nen degout van, jakkes |
|
|
| pooley |
kriekejenever :/
zelfs gene kriek kan/wil ik rieken :/ |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ma ik heb tegenwoordig nen degout van Fiero. Ben daar vroeger paar keer stevig ingevlogen, maar moet da nu nimeer hebben. |
ben dat nu ook een beetje beu gedronken tbh, te zoet, ma af en toe kan ik dat nog eens appreciëren
wat ik nu echt ni meer kan drinken - pisang :nervous: me ni echt ziek in gedronken ma gewoon eens n keer echt vieze pisang gehad, met heel felle bananensmaak en ik lust sowieso al geen fruit.. :o |
|
|
| djcresto |
| vroeger dronk ik altijd vodka orange, maar da moet ik ook niemeer hebben. Geef me nu maar vodka lemon of redbull |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Nyah
ben dat nu ook een beetje beu gedronken tbh, te zoet, ma af en toe kan ik dat nog eens appreciëren
wat ik nu echt ni meer kan drinken - pisang :nervous: me ni echt ziek in gedronken ma gewoon eens n keer echt vieze pisang gehad, met heel felle bananensmaak en ik lust sowieso al geen fruit.. :o |
Mja pisang ben ook sowieso ni zot van. |
|
|
| Kaidreas |
| ^idd, vind ik ook redelijk degoutant |
|
|
|
|