|
Drunk thread (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| quote: | Originally posted by Nyah
witte martini na t eten is ook wel nice
|
oh ja, zalig :) hoewel ik dat meer als aperitief drink. witte porto is nog zoiets.. heerlijk. |
|
|
| pooley |
Sambuca, das zwaren toebak ! > schoolreis Italië, auw.
Gisteren een pisang en blue curacao gedronken in de cocktailbar, mmm dat was lekker. Een voorproefje voor de zomer ! |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by pooley
Sambuca, das zwaren toebak ! > schoolreis Italië, auw.
|
ja zwaren toebak, ma met mate best wel nice, ni? :D |
|
|
| Kaidreas |
| favo drankje: strawberry daiquiri... mmmmmmmm |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ In de Café Au Lait in Antwerpen (waar we toen voor Sasha nog naartoe zijn geweest) hebben zo ook zalige Banana Daiquiri :crazy: |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
^ In de Café Au Lait in Antwerpen (waar we toen voor Sasha nog naartoe zijn geweest) hebben zo ook zalige Banana Daiquiri :crazy: |
awel vandaar ook mijn strawberry dairuiri :crazy:
jasp, ge moet echt is me tom en mij een feesje bouwen ze... eerst cocktails in cafe au lait, en dan een margi feesje bouwe :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Alma? :toothless |
|
|
| Kelly* |
Geweldige thread!!
favo dranksken: passoa - appelsap (nooit koppijn achteraf... schitterend gewoon)
absoluut nimmer te genieten drankske: die gore Bacardie Breezer toestanden... achter wel na te veel van die passoa'kes en andere zalige alcoholische vochten :D |
|
|
| pooley |
Ieuw appelsap :-)
En ja breezer, 1tje smaakt, drinkt ge der 3-4 , de dag erna doen u tanden der pijn van :/
Kheb deze avond recht op 1 cocktail, welke zouk pakken, mmm mmm |
|
|
| Kelly* |
Welke cocktail is het geworden??
Mijn zaterdagavond bevatte weinig alcohol...
naar het 'schitterende ' :rolleyes: verjaardagsfeestje van een vriendin (dj draaide ieder uur minstens 1 maal Marco Borsato :nervous: ) en er werd enkel bier en frisdranken geserveerd :mad: |
|
|
| pooley |
wodka-orange :)
en dan maar pepsi/water
tof :/
maar wat me ndag goedmaakte was een zalig setje van ee ndj hier in een danscafé. Tegen 5 uur binnen gevallen, en twas echt lekker zweverig. Nuchter ! |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by TOR
oh ja, zalig :) hoewel ik dat meer als aperitief drink. witte porto is nog zoiets.. heerlijk. |
ja, vinnek ook wel lekker, 'k heb een paar jaar geleden een fles witte porto gekregen van een maat van het jaar '58
die moet dus ongelooflijk goed zijn hé ma 'k wil/durf 'm nooit opendoen... 't is lik veel te jammer, ben altijd ah denken hoe oud die wel kan komen als 'k hem spaar |
|
|
|
|