return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Drunk thread (pg. 6)
View this Thread in Original format
djcresto
kheb hier nu een pint of 6 uit en serieus veel goesting om mij zat te zuipen!!
Jasperovitsj
Wat houdt u tegen? :p
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Wat houdt u tegen? :p


rijexamen morgenvroeg :nervous: :nervous: :nervous:
Jasperovitsj
Dan zou ik toch maar niet overdrijven als ik u was :nervous:
Xilver
Hehe daarstraks met den Dries op m'n appartement uit 't raam gehangen, pint in de hand, commentaar geven op de mensen. Joa, fun hanging out, da gaan we meer doen :)
Xilver
Ow ja, en in de WC is er een luik dat naar het plat dak leidt. Nice voor ne zomerse BBQ :D

Alleen zien da er ni teveel gezopen wordt dan, want dan ligt ge op 't straat eh :D
pooley
Ekeren is da ver van brussel? :)
Xilver
quote:
Originally posted by pooley
Ekeren is da ver van brussel? :)


Mijn appartement is in Wilrijk, ma kwoon der nog ni ;)

En da's een halfuurke bollen met de auto, den A12 af en ge zijt er.
Lady_LizzY
Where do I start? :toothless

Pintjes: altijd goed, zalig als 't keiwarm weer is en uw pintje is goed fris geserveerd.
Favo's: Palm, Jupke, Stella, Hoegaarden, ...

Cocktails: Mosquito in Hasselt, kan nooit kiezen, allemaal keilekker.

Aanrader op café als je van zoet houdt: Amaretto - appelsap!
Gaat gelijk niks, maar niet teveel drinken -> maagproblemen

And last but not least: CHAMPAGNE... no further explanation needed.

en ik vraag me af waarom ik toch zelden nuchter van op stap thuiskom? :p
Bunz
een aanrader voor in de zomer:
Malibu met ananassap

Xilver
Iets wa ik absoluut niet kan rieken of zien, dat is Ricard. Met die gore anijssmaak, bah.

^ Malibu moet'k trouwens ook ni hebben, echt ni mijn goesting
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Xilver
Iets wa ik absoluut niet kan rieken of zien, dat is Ricard. Met die gore anijssmaak, bah.


Ik vind dat net zo goed, 'k waan me dan altijd op een terraske int zuiden van frankrijk.
Met water of met fruitsap, allebei lekker.



Er staat zo eentje in m'n kamer, zalig ontwerp.

Plus d'info
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement