|
Drunk thread (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| kheb hier nu een pint of 6 uit en serieus veel goesting om mij zat te zuipen!! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Wat houdt u tegen? :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Wat houdt u tegen? :p |
rijexamen morgenvroeg :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Dan zou ik toch maar niet overdrijven als ik u was :nervous: |
|
|
| Xilver |
| Hehe daarstraks met den Dries op m'n appartement uit 't raam gehangen, pint in de hand, commentaar geven op de mensen. Joa, fun hanging out, da gaan we meer doen :) |
|
|
| Xilver |
Ow ja, en in de WC is er een luik dat naar het plat dak leidt. Nice voor ne zomerse BBQ :D
Alleen zien da er ni teveel gezopen wordt dan, want dan ligt ge op 't straat eh :D |
|
|
| pooley |
| Ekeren is da ver van brussel? :) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by pooley
Ekeren is da ver van brussel? :) |
Mijn appartement is in Wilrijk, ma kwoon der nog ni ;)
En da's een halfuurke bollen met de auto, den A12 af en ge zijt er. |
|
|
| Lady_LizzY |
Where do I start? :toothless
Pintjes: altijd goed, zalig als 't keiwarm weer is en uw pintje is goed fris geserveerd.
Favo's: Palm, Jupke, Stella, Hoegaarden, ...
Cocktails: Mosquito in Hasselt, kan nooit kiezen, allemaal keilekker.
Aanrader op café als je van zoet houdt: Amaretto - appelsap!
Gaat gelijk niks, maar niet teveel drinken -> maagproblemen
And last but not least: CHAMPAGNE... no further explanation needed.
en ik vraag me af waarom ik toch zelden nuchter van op stap thuiskom? :p |
|
|
| Bunz |
een aanrader voor in de zomer:
Malibu met ananassap |
|
|
| Xilver |
Iets wa ik absoluut niet kan rieken of zien, dat is Ricard. Met die gore anijssmaak, bah.
^ Malibu moet'k trouwens ook ni hebben, echt ni mijn goesting |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Xilver
Iets wa ik absoluut niet kan rieken of zien, dat is Ricard. Met die gore anijssmaak, bah.
|
Ik vind dat net zo goed, 'k waan me dan altijd op een terraske int zuiden van frankrijk.
Met water of met fruitsap, allebei lekker.
Er staat zo eentje in m'n kamer, zalig ontwerp.
Plus d'info |
|
|
|
|