|
Drunk thread (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
ja, vinnek ook wel lekker, 'k heb een paar jaar geleden een fles witte porto gekregen van een maat van het jaar '58
die moet dus ongelooflijk goed zijn hé ma 'k wil/durf 'm nooit opendoen... 't is lik veel te jammer, ben altijd ah denken hoe oud die wel kan komen als 'k hem spaar |
kheb hier nog een fles rode porto staan van ons pa gekregen.
misschien kunnen we eens een porto avondje houden. kweet wel niet of ik het lekker vind of nie :D |
|
|
| Jasperovitsj |
Porto rocks!! :crazy:
Zowel rode als witte gaat er vlotjes in bij mij, met een lichte voorkeur voor witte...:tongue2
Ik ben 2 jaar geleden zelfs in de kelders van Sandeman in Porto geweest, best wel indrukwekkend :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Mijn vader duwt me net een glas in m'n pollen, gevuld met een exotisch aperitief. Op het eerste zicht herken ik er mango, passievrucht en ananas in, en het smaakt verdorie niet slecht! Alleen wel oppassen met alcohol op m'n nuchtere maag...:o |
|
|
| Eagle` |
Gistere na ons presentatie van management nog blijven hangen int school. Der was nog ne leerstoel, waar ex-premier Wim Kock kwam spreken ivm de aanpassing van het Lissabon-pact. Alle goed daar een uur in den aula gezeten, was wel intressant.
Soit derna wast dus receptie, ikke nog van ne gansen dag niks geten, twas food en zuip a volonté voor de gratuit en alst voor de gratuit is zenk er altijd geire bij :p. Wijle ons daar met 4 man vollenbak in de wijn gesmete, echt gewoon teen glas na tander binnekappe, ik hem ze ni geteld ma misschien best. 3 uur later rond de 9'ene , stonde we daar nog met 4, fameus in de wind tot zo zat als e kanon.
Deze morge wast wel minder als ek opstond, wijn is echt niks voor mij, ne gansen dag mottig van gelope, de vermeule was vandaag precies toch oek ni 100% in form.
Conclusie:geef mij mo pinkes int vervolg :nervous: |
|
|
| Gladius |
| hahah lol eagle!:D |
|
|
| The_G0dfather |
Duvel :D
joa da's goe |
|
|
| Belgian Bonzai |
*check²*:D
Komt er mij zo'n kerel een M.I.K.E.-noob noemen in de Music Discussion. WTF, ik noem mezelf Bonzai-chef, dus STFU :D :D
edit: wtf, ik ben echt wel een dikkenek, hé; vergiffenis gevraagd... |
|
|
| Bertn |
gatver, het was afzuip in de fakbar van pol&soc in leuven, "politika kaffee".
dwz: ge betaalt een vaste prijs aan de inkom (10 euro) en binnen drinkt ge zoveel ge wil, a volonté.
Best dak morgenvroeg les heb, of ik zat er nu nog!
En ik vind dat ik, ook al ben ik straalbezopen, nog redelijk proper kan typen!!
respect voor mezelf!:clown: |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Bertn
Best dak morgenvroeg les heb, of ik zat er nu nog!
|
amai, en ge hebt dit bericht om 5u deze morgen getypt... :nervous:
hoe laat had ge deze morgen dan les?
kon ge misschien beter wakker blijven, want soms kunnen 2u slaap bvb uw meer kapot maken dan totaal geen slaap (allez in mijn geval toch :p) |
|
|
| pooley |
| Gans de aula zal geweten hebben waar ge gezeten hebt :) |
|
|
|
|