|
Drunk thread (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
ik had pas om 11u les, en die les is alweer gedaan. Kheb dus toch een 5tal uurkes kunnen maffen:)
ma nu voel ik mij wel miserabel:o |
|
|
| The_G0dfather |
YESYESYES heb hem gevonden :D
some things should never disappear
ni drunk ma toch een lekkere Scotch ah drinken :tongue2 |
|
|
| christina |
en... drinken er hier nog mensen? |
|
|
| djcresto |
| bijna alle dagen :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by christina
en... drinken er hier nog mensen? |
vooral tijdens het weekend
... tenzij ik op donderdagavond eens wegga met vrienden
... tenzij ik onder de middagpauze eens met collega's wegga naar het nationaal volleybalcentrum hier in Vilvoorde om "iets te eten" :toothless |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by djcresto
bijna alle dagen :) |
de AA, 't is iets mooi he:D |
|
|
| Push2005 |
Quite drunk atm :crazy:
leve gent |
|
|
| Real |
| Naar 't schijnt wilde ik vannacht meermaals uit een rijdende auto stappen. Misschien moet ik de alcoholconsumptie toch efkes minderen. |
|
|
| christina |
| da zegt ge nu al een jaar of twee ;) |
|
|
| pzK |
| Het feit dat ge het uiteindelijk niet hebt gedaan is toch een teken dat ge nog marge hebt? :conf: |
|
|
| MikeVee |
| pffft :crazy: :toothless |
|
|
| Jakhira |
| Ik kom van het Aalsterse natour-criterium en ben al een paar uur de tel van het aantal Carlsbergs kwijt :o |
|
|
|
|