|
Drunk thread (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by christina
en... drinken er hier nog mensen? |
maar natuurlijk!!!!
wel geen Duvel nu ;-) |
|
|
| Jakhira |
| Moderator of niet, ik ben op dit moment strontzat :o |
|
|
| BZRK |
Vroeg begonnen is half gewonnen  |
|
|
| Jakhira |
Het is nu nog niet over :(
Mijn bed roept mij :o |
|
|
| MikeVee |
| Vanavond. De afterparty bestaat erin naar de usa verkiezingen te kijken. :D:) |
|
|
| Config |
Ging een fles rode wijn van dit weekend kelderen maar jammer genoeg smaakte die niet echt meer.
Dan maar in de Leffe's gevlogen :)
USA verkiezingen aftermath. |
|
|
| Push2005 |
Jawadde da's hier doods geworden :toothless
Deze retro-layout maakt me ook nostalgisch |
|
|
| Config |
| vernieuwing is overrated |
|
|
|
|