|
Trance Appreciation Thread
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
eigenlijk bestond zulke thread nog niet hé. (buiten 'right now' & 'reviews')
waar zit hier de good old TRANCEaddicts?! gewoon even kort posten waar ge deze dagen zoal nog kunt van genieten qua trance, oud of nieuw, maakt niet uit. lijsten, argumenten, punten, ge doet maar! maar laat die progheads even zien wat uplifting trance nog waard is!! ;)
kzal dan maar van wal steken:
Envio - Sunlight Theory
zalige plaat! als de melodie begint op 6:26! pfoeh, zoiets op een evenement horen is zot worden denk ik. Beste van envio na 'touched by the sun' imo.
Lustral - Solace
ahhh, lustral, altijd zalige vocals, en dit is geen uitzondering. Als dit cheese is smeer ik morgen met plezier m'n bokes met kaas nondedju! |
|
|
| Kaidreas |
^hehehehe, tmoest er is van komen.
ik sta tegenwoordig gewoon wild van die mike-massive motion, voor de rest ben ik eigenlijk niet meer zo op de hoogte van heel het muziek gebeuren in het trance- of prog-dom |
|
|
| Eagle` |
Tenigste wa hier echt constant in loop staat is Kuisma producties, geweldige diversiteit van deze kerel
:eyespop: |
|
|
| Jasperovitsj |
Pulser - Point of impact
Hoewel het heel erg lijkt op een M.I.K.E. productie vind ik het wel een sterk nummer! Waarschijnlijk omdat het op een M.I.K.E. plaat lijkt, maar toch :o |
|
|
| TOR |
Armin van Buuren - Birth of an Angel
Jonas Steur - Castamara
Phynn - Lucid
M.I.K.E. - Massive Motion (Enter Ku Remix) |
|
|
| Gladius |
Fractal Structure - A Feeling To Remember
wow, echt wel goed materiaal dit. echt een wereld van verschil met lost sequence, die mij niet kon bekoren. |
|
|
| Bertn |
| yahel - behind silence!!:crazy: |
|
|
| mellow_head |
Vadim Zhukov - Moscow Morning (Original Mix):eyes:
George Hales & Ant Williams - Ocean Drive (Original Mix):crazy: |
|
|
| pooley |
trance is not appreciated :)
of we hebben zo nen pumaz nodig in trance formaat, dan zou die thread nu al 9 paginas lang zijn :) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by pooley
trance is not appreciated :)
of we hebben zo nen pumaz nodig in trance formaat, dan zou die thread nu al 9 paginas lang zijn :) |
^^ |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by pooley
trance is not appreciated :)
of we hebben zo nen pumaz nodig in trance formaat, dan zou die thread nu al 9 paginas lang zijn :) |
Volledig dit forum is trance appreciation, daarom dat deze topic niet zo lang is. Voor mijn part is deze thread dan ook overbodig. |
|
|
| Gladius |
idd, voor UW part ;)
no need for a 2nd pumaz btw =) |
|
|
|
|