return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
BETA-party V2 -> Muziekstijl? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Pumaz
quote:
Originally posted by The_G0dfather
ja, gij onder meer peizek :p, en gewoon degene ier opt forum die nie na gewone trance luisteren (alhoewel dak niet eens meer weet wat dat is :p )

Ik ga mij niet over anderen uitspreken, maar persoonlijk luister ik naar: Tribal house, Progressive house, Deep house, Tech house, Funky house, Electro house, Nu acid house, Progressive breaks & Nu skool breaks
The_G0dfather
Voor mij is dat dus gewoon allemaal gewoon house hé (sry hoor)
nuja, one day total wisdom shall be mine (NOT)
Pumaz
quote:
Originally posted by The_G0dfather
Voor mij is dat dus gewoon allemaal gewoon house hé

Mja ik ben een van die ambetante mensen die alles in een hokje steekt :clown:

De beste platen hebben trouwens iets van al die genres ;)
Aurélie
Ik beeld me in dat ik naar de BETA-party zou komen : het enige wat ik dan zou willen horen is trance natuurlijk. Had het nooit gedacht maar ik zit momenteel in een "niet-tance-periode". Geen idee of het tijdelijk is maar ik grijp meer en meer terug naar het housetoestanden ook al ben ik daar totaal niet in thuis . En er zijn er toch wel meerdere hier die al enkele stadia verder zitten en de trance gelaten hebben voor wat ze is. Dus daarom Beta staat voor Tranceaddict. Laat de liefde voor trance terug opflakkeren :) ! Enkel trance dus op dit trancefeestje !
Pumaz
quote:
Originally posted by Aurélie
Had het nooit gedacht maar ik zit momenteel in een "niet-tance-periode". Geen idee of het tijdelijk is maar ik grijp meer en meer terug naar het housetoestanden ook al ben ik daar totaal niet in thuis.

Ik ben er altijd voor mensen die house willen leren kennen :D
Wat vindt je allemaal goed? Ken je titels?
Xilver
quote:
Originally posted by Pumaz
Ik ben er altijd voor mensen die house willen leren kennen :D
Wat vindt je allemaal goed? Ken je titels?


Observe... 'the move'




:D
Pumaz
quote:
Originally posted by Xilver
Observe... 'the move'




:D

Waarom doet ge da toch altijd? :haha:
Aurélie
Bijvoorbeeld veel tracks die op woensdag in Rotationz worden gedraaid. 2 tracks die ik heb pas "ontdekt" en goed vind die bij me opkomen
Nathan Fake - The sky was pink (James Holden remix)
Chab ft Jd Davis - Closer to me
Veel namen ken ik niet nee 't is nog niet zo lang bezig. Ik luisterde vroeger ook naar andere soorten EDM hoor maar nu meer bewust als je begrijpt war ik bedoel. Bv vraag me nu niet in welk hokje ik deze moet plaatsen....
Pumaz
quote:
Originally posted by Aurélie
vraag me nu niet in welk hokje ik deze moet plaatsen....

Die remix van The sky was pink is minimal, maar niet zoals alle minimal (if that makes sense)
Closer to me is progressive house, en een zeer goeie track ook :D
Er zit dus geen lijn in :toothless
Aurélie
Dus maw dit behoort wel tot het betere werk volgens jou ;) ? Want daar heb ik dus geen idee van. Je mag me altijd wat tips geven hoor ik sta voor veel open. Voorbeelden van setjes , artiesten , labels die ik zeker moet checken , sites ...

Pumaz
Ik ga niet zeggen dat het beter is, maar het is alleszinds meer mijn ding ;)

In de Prog Appreciation Thread heb ik een link gepost naar de nieuwste set van Shiloh, die raad ik alleszinds aan, zelfs niet-progheads vinden die goed :D
Er zit vanalles in, het is voornamelijk progressive maar er zit ook dingen zoals groove (de Tom Novy remix van 'The fruit') minimal (de James Holden remix van 'Safari') en electro (de LP remix van de hit 'Drop ik like it's hot') in :)

Veel variatie dus, en als je het mij vraagt verveelt hij geen minuut :cool:
Aurélie
Luister jij dan niet naar de betere muziek :p

Ik zal em zeker eens checken. Momenteel zit ik wel op kot en dus ook nog ff op smallband. Maar als ik thuis ben zal ik er naar luisteren en dan laten weten wat ik ervan vind ;) .
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement