|
BETA-party V2 -> Muziekstijl? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Xilver
Watch meh :D |
Nee doe het ni :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Xilver
Wacht maar tot ik Traffic opzet tijdens onze set. Let's all watch Jasper's face then :p |
Of uw gezicht wanneer ik uw plaat op uw kop in tweeën breek :p |
|
|
| pooley |
| ALS HET MAAR NI DE PICTURE DISC IS !!!!!! |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by pooley
ALS HET MAAR NI DE PICTURE DISC IS !!!!!! |
Nah, 't is die vanop Just Be ;) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Xilver
Do you even need to ask? ;) Always up for that ;) |
ah zo zit da! Illusion gaat, maar La Rocca, daar is meneer te goed voor.. :p
:toothless |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by TOR
ah zo zit da! Illusion gaat, maar La Rocca, daar is meneer te goed voor.. :p
:toothless |
Wanneer was da weer?
Kga wel mee :) |
|
|
| TOR |
hehehe.. 23 april :)
het is al van Sasha's Invlover Tour geleden dat ik naar een prog/breaks feest geweest ben :nervous: |
|
|
| Xilver |
| 't Is goed, kga mee :) |
|
|
| Eagle` |
waha geweldig :D
wie is die kerel ? |
|
|
| MikeVee |
| Darkraver over zijn gebeurtenissen in de pep. |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Eagle`
wie is die kerel ? |
Steve Sweet a.k.a. DarkRaver |
|
|
| Kaidreas |
als ge darkraver wilt bezien, moet ge naar mystique gaan, daar draait ie regelmatig als ik me niet vergis. en naart schijnt altijd een feest
(overlaatst had hij een muts van de kkk gemaakt en opgezet :toothless )
@pooley: kzie het zondag echt wel zitten eigenlijk!
hehehe pooley teh promobiotch |
|
|
|
|