|
BETA-party V2 -> Muziekstijl? (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| Eej Jack joenge, twas e fratske eh ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik zou dat ook gezegd hebben :o
Want die buitenlanders me hun vraagtekens ook altijd!! :whip: :toothless |
|
|
| Xilver |
| Ja... tbegint met een vraagteken, maar waar eindigt het he... |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Xilver
Eej Jack joenge, twas e fratske eh ;) |
Gebruik dan een smilie :p |
|
|
| teknasia |
| iemand er iets op tegen dat ik veel EE (Mc Prog) ga draaien? :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by teknasia
iemand er iets op tegen dat ik veel EE (Mc Prog) ga draaien? :) |
Zou het wat uitmaken?  |
|
|
| pooley |
| ik ook ik ook, voor den overgang? :-) |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by teknasia
iemand er iets op tegen dat ik veel EE (Mc Prog) ga draaien? :) |
ik denk dat het op dat tijdstip best wel kan, je doet uiteindelijk nog altijd je zin he tijdens je set
(ja, ik speel K3!) |
|
|
| teknasia |
| quote: | Originally posted by FredNova
ik denk dat het op dat tijdstip best wel kan, je doet uiteindelijk nog altijd je zin he tijdens je set
(ja, ik speel K3!) |
jah idd
ma had zo mijn twijfels aangezien er hier een deel anti-MC-Prog zijn dusja :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by teknasia
ma had zo mijn twijfels aangezien er hier een deel anti-MC-Prog zijn dusja :) |
Serieus? :rolleyes: |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Serieus? :rolleyes: |
rofl :p
dan neem ik best geen mcprog en andere tranzy toestanden mee :p ... latino groove enzu it izzzzzzz |
|
|
| Pumaz |
Yes please :D
EDIT: Ah latin GROOVE, da's minder :p |
|
|
|
|