BETA-party V2 -> Muziekstijl? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
pooley |
quote: | Originally posted by Aur�lie
Ik beeld me in dat ik naar de BETA-party zou komen : het enige wat ik dan zou willen horen is trance natuurlijk. Had het nooit gedacht maar ik zit momenteel in een "niet-tance-periode". Geen idee of het tijdelijk is maar ik grijp meer en meer terug naar het housetoestanden ook al ben ik daar totaal niet in thuis . En er zijn er toch wel meerdere hier die al enkele stadia verder zitten en de trance gelaten hebben voor wat ze is. Dus daarom Beta staat voor Tranceaddict. Laat de liefde voor trance terug opflakkeren :) ! Enkel trance dus op dit trancefeestje ! |
Levelicious? :x
Setje van Desp en mij is wel duidelijk he, groove/house all the way ! :) |
|
|
Pumaz |
quote: | Originally posted by Aur�lie
Luister jij dan niet naar de betere muziek :p |
Tjah ik vind van wel maar mensen die naar trance luisteren vinden dat ook he :toothless
Niet dat ik nooit naar trance heb geluisterd natuurlijk, anders zou ik hier niet zijn, maar al die massive synths zijn niet meer voor mij, ik hou van subtiele muziek :) |
|
|
Pumaz |
quote: | Originally posted by pooley
Setje van Desp en mij is wel duidelijk he, groove/house all the way ! :) |
Daarvoor moet ze wel eerst komen he :D |
|
|
pooley |
en ja Fred, doe nwa ge het liefste doet maar aangezien het uur zouden het wel trance plaatjes moeten worden zene :) |
|
|
MikeVee |
O ... iets anders? (verklaar in reply)
Trancecore :cool: (en ja, het bestaat :) ) |
|
|
Aur�lie |
@ Pooley : ik ga geregeld naar Illusion en zit meer boven dan beneden believe me ;)
En neen ik kom niet naar de betaparty want ik zie het niet zitten in men eentje de trein te nemen naar een feestje waar ik niemand ken :D |
|
|
Aur�lie |
quote: | Originally posted by Pumaz
Tjah ik vind van wel maar mensen die naar trance luisteren vinden dat ook he :toothless
|
Ik luister gewoon naar de betere muziek van alle genres :toothless |
|
|
pooley |
*nek*
Da bedoel ik ook he, tis gewoon 'beter' boven :x
Ach ja, bijna weekend \o/
Kan al ni wachten |
|
|
Aur�lie |
quote: | Originally posted by pooley
*nek*
Da bedoel ik ook he, tis gewoon 'beter' boven :x
Ach ja, bijna weekend \o/
Kan al ni wachten |
Ik ga zondag Matt Darey checken :) , en tijdens beuk Ron de beuk kom ik wel naar boven :D . Spijtig altijd zo druk daar ... |
|
|
pooley |
ff rap is naar de website gaan zien.
en wa vind ik hier, gratis tickets voor de vrijdag :)
zondag mmm ah ja easter experience.
we gaan het ni te zwaar maken zeker :) |
|
|
Aur�lie |
Als ge de kans hebt moet ge Danjo & Rob styles maar eens gaan checken deze vrijdag. Ik kan spijtig genoeg ni want ik moet werken :sadgreen: . |
|
|
|
|