return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
BETA-party V2 -> Muziekstijl? (pg. 5)
View this Thread in Original format
DeSpErAtOs-X
quote:
Originally posted by pooley
Ik gooi er de kwakhak tussen en loop dan zeer hard weg.
Ocharme die Desp :)


rofl

ma als ge schnappi draait vermoord ik u persoonlijk :p (of is da strafbaar dezer dage? :D )
Giesber
Iemand die schnappi draait laten leven, da zouden ze straafbaar moeten maken.


Persoonlijk zou ik dus ook liever de hele avond trance horen. Het is toch een TRANCEaddict party?
Nyah
quote:
Originally posted by Giesber
Iemand die schnappi draait laten leven, da zouden ze straafbaar moeten maken.


Kunt ge t volgende voorstellen. Tijdens de les 'Duits' vraagt de prof: 'Warum studieren Sie?' en dan de antwoorden: 'Um eine gute Job zu bekommen' of 'Um viel Geld zu haben später.' e.d. Die prof stond daar zo, liet ons maar uitleggen enz. Opeens zegt hij: 'Es ist nicht so dass man ein Diplom haben muss um viel Geld zu verdienen, man muss nur ein gutes Idee haben.' Wij zo: 'ja...'. Hij neemt dan zen radioke/cdspelerke vast en wat zet ie op? => Schnappi... was wel lachen :haha:

quote:
Originally posted by Giesber
Persoonlijk zou ik dus ook liever de hele avond trance horen. Het is toch een TRANCEaddict party?

on topic nu: ik hebt zelfde gedacht; tis n tranceparty, dus best wel wat trance draaien :)
DeSpErAtOs-X
quote:
Originally posted by Nyah
trance


ma nee, ik wil marlyn manson of oe noemt die kerel :p ... of euh iron maiden !!!!!!!!!! :eyes:
Jasperovitsj
^ Smells Like Freeland zou anders zeer te pruimen zijn :D
Kaidreas
ik heb het eerder voor de classics.
of den trance van den goeie ouwe tiesto tijd. de trance van 2000
kvind gewoon dat alles precies zo fluffy is geworden, al die crappy vocals die eigenlijk niks betekenen, en me geen gevoel geven.
(daarom dat De MIKE nog altijd heer en meester is voor mij)


@ pooley en aurelie: zondag is het matt darey? hebt ge daar special kaarten voor nodig, of kunt ge er gewoon naartoe gaan?
ow ja pooley, kheb hier een matt darey setje staan, en prog is het toch niet.

@ tom... goesting voor illusion ket?
FredNova
quote:
Originally posted by Xilver
Wacht maar tot ik Traffic opzet tijdens onze set. Let's all watch Jasper's face then :p


I dare you, I double dare you!
Aurélie
quote:
Originally posted by Kaidreas

@ pooley en aurelie: zondag is het matt darey? hebt ge daar special kaarten voor nodig, of kunt ge er gewoon naartoe gaan?
ow ja pooley, kheb hier een matt darey setje staan, en prog is het toch niet.


http://www.illusion.be/partyinfo.php

Is gewoon een exrta feestje voor een feestdag. §Geen speciale kaarten ofzo. Denk dat het de normale prijs is 5 euro voor middernacht en 10 erna. Oh ja Ron van den Beuken komt ook :p en die draait tussen 2 en 4. Matt weet ik niet. Maar als je al in illusion geweest bent boven is het ook nice :).
Xilver
quote:
Originally posted by Kaidreas
@ tom... goesting voor illusion ket?


Do you even need to ask? ;) Always up for that ;)
Xilver
quote:
Originally posted by FredNova
I dare you, I double dare you!


Watch meh :D

pooley
Vandaag nog aan Jan gevraagt, Matt draait voor Ron beneden natuurlijk. En Jan zelf doet de sluit, en hij zegt dat het wel stevig gaat zijn :)

Ga gijle zondag gaan? Dan heb ik wel goesting is af te komen (kga de zaterdag ook, vrijdag nog ni zeker), no idea of ik nog vol kmeekrijg na zo'n weekend.

En ja boven, *drool*, begin gewoon een promowijfie te worden voor the level :)
Phortastic
khoop voor jullie dat er meer volk gaat zijn als bij Cor Fijneman (wat btw wel een subliem setje was, lees men post maar bij liveset reviews) :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Privacy Statement